Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?
zaterdag 29 november 2008 om 13:24
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden

woensdag 11 maart 2009 om 19:18
quote:c_estelle schreef op 11 maart 2009 @ 18:30:
Ik heb vandaag toch eindelijk mijn kledingkast uitgemest en ik heb de kleren die weg mochten weer in mijn album gezet.
Zal morgen eens in mijn tassen-bak gaan kijken wat er nog weg mag..... weet alleen niet of het veel zal zijn
Biba, heb je mijn pakje al ontvangen?
Ik heb wel interesse in het grijze hemdje van de HEMA , het geel/groene H&M tshirtje maat M en de witte sjaal. Wat voor materiaal is die laatste? En wat wil je als ruil?
Ik heb zelf hier wat spulletjes staan.
Ik heb vandaag toch eindelijk mijn kledingkast uitgemest en ik heb de kleren die weg mochten weer in mijn album gezet.
Zal morgen eens in mijn tassen-bak gaan kijken wat er nog weg mag..... weet alleen niet of het veel zal zijn
Biba, heb je mijn pakje al ontvangen?
Ik heb wel interesse in het grijze hemdje van de HEMA , het geel/groene H&M tshirtje maat M en de witte sjaal. Wat voor materiaal is die laatste? En wat wil je als ruil?

woensdag 11 maart 2009 om 19:26
Meiske,
Heb de plaatjes opnieuw verzonden (weet niet of ze toevallig vandaag binnen zijn gekomen?) Heb ze nu in een grijze envelop gedaan zodat ze niet te zien zijn voor een eventuele voetbalplaatjes pikkende postbode.
Heb de plaatjes opnieuw verzonden (weet niet of ze toevallig vandaag binnen zijn gekomen?) Heb ze nu in een grijze envelop gedaan zodat ze niet te zien zijn voor een eventuele voetbalplaatjes pikkende postbode.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?

woensdag 11 maart 2009 om 19:50

woensdag 11 maart 2009 om 19:52
woensdag 11 maart 2009 om 19:56
woensdag 11 maart 2009 om 19:59
quote:Pennelien schreef op 11 maart 2009 @ 19:18:
[...]
Die witte sjaal is van acryl materiaal.
Helaas zie ik bij jouw spulletjes niets staan dat ik leuk vind.
Heb je nog iets anders? Boeken, dvd's ofzo?
[...]
Heb je nog iets anders? Boeken, dvd's ofzo?
woensdag 11 maart 2009 om 20:03
quote:AnneDaisyMay schreef op 11 maart 2009 @ 16:56:
Zusje je tas is al helemaal ingepakt, uit die ruil komen we vast wel. Ik ga hem morgen naar het postkantoor brengen en als het goed is kan hij gewoon met de post mee. Gelukkig hebben wij hier hele lieve postkantoormedewerkers. Die denken gewoon met je mee. Die desnoods wat tape om het pakje doen zodat het wel door de brievenbus past.
PS
Alvast heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel succes met uitpakken Zo heb ik ook al wat spullen verstuurd. Lang leve tape!
Zusje je tas is al helemaal ingepakt, uit die ruil komen we vast wel. Ik ga hem morgen naar het postkantoor brengen en als het goed is kan hij gewoon met de post mee. Gelukkig hebben wij hier hele lieve postkantoormedewerkers. Die denken gewoon met je mee. Die desnoods wat tape om het pakje doen zodat het wel door de brievenbus past.
PS
Alvast heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel succes met uitpakken Zo heb ik ook al wat spullen verstuurd. Lang leve tape!
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
woensdag 11 maart 2009 om 20:04
quote:taartje81 schreef op 09 maart 2009 @ 08:39:
courageux, ik vind de winnie de pooh knuffels erg leuk. De babykamer is helemaal winnie de pooh en de sleutelhanger van diddle. Waar zou ik jou blij mee kunnen maken??
sorry late reactie had niet voorzien dat het hier zo snel ging.
Heb je nog interesse?
mail me anders even op: courageux@live.nl
courageux, ik vind de winnie de pooh knuffels erg leuk. De babykamer is helemaal winnie de pooh en de sleutelhanger van diddle. Waar zou ik jou blij mee kunnen maken??
sorry late reactie had niet voorzien dat het hier zo snel ging.
Heb je nog interesse?
mail me anders even op: courageux@live.nl
woensdag 11 maart 2009 om 20:04
quote:meiske1981 schreef op 09 maart 2009 @ 11:22:
@Courageux: ik heb interesse in de dvd van Coyote Ugly. Heb alleen niets om te ruilen, maar wil best de verzendkosten betalen. Mail me maar op meiske1981@yahoo.comhet is een videoband geen dvd
@Courageux: ik heb interesse in de dvd van Coyote Ugly. Heb alleen niets om te ruilen, maar wil best de verzendkosten betalen. Mail me maar op meiske1981@yahoo.comhet is een videoband geen dvd
woensdag 11 maart 2009 om 20:08
quote:Leaf schreef op 09 maart 2009 @ 20:43:
Courageux: heb je die videorecorder nog? En wat zou je er voor terug willen hebben?heb ik nog weet niet of je nog interesse hebt? mail me anders even op courageux@live.nl dan zullen we er wel uitkomen
Courageux: heb je die videorecorder nog? En wat zou je er voor terug willen hebben?heb ik nog weet niet of je nog interesse hebt? mail me anders even op courageux@live.nl dan zullen we er wel uitkomen

woensdag 11 maart 2009 om 20:12
quote:c_estelle schreef op 11 maart 2009 @ 19:59:
[...]
Heb je nog iets anders? Boeken, dvd's ofzo?Ik heb bij mijn ouders nog wel wat boeken staan die ik zou kunnen ruilen. Dit weekend ben ik daar, dan kan ik wel even wat titels noteren. Van welk genre hou je? En kan ik je anders een plezier doen met een boekenbon of bloemenbon of zoiets?
[...]
Heb je nog iets anders? Boeken, dvd's ofzo?Ik heb bij mijn ouders nog wel wat boeken staan die ik zou kunnen ruilen. Dit weekend ben ik daar, dan kan ik wel even wat titels noteren. Van welk genre hou je? En kan ik je anders een plezier doen met een boekenbon of bloemenbon of zoiets?
woensdag 11 maart 2009 om 20:28
quote:noa schreef op 11 maart 2009 @ 20:08:
[...]
Nou dan wil ik dat twinsetje wel, wat zoek jij?
Ik heb even je album gechecked. Ik vind dat rokje met groen wel leuk en dat armbandje met die schakels lijkt me ook wel wat.
Wil je alleen het twinsetje? Of heb je ook nog interesse in die spijkerbroek?
@Pennelien, Qua boeken vind ik chicklit of van die literaire thrillers wel leuk. Als je die hebt, anders is een boekenbon ook leuk hoor.
Mail me anders maar op: c_estelle_e@hotmail.com
[...]
Nou dan wil ik dat twinsetje wel, wat zoek jij?
Ik heb even je album gechecked. Ik vind dat rokje met groen wel leuk en dat armbandje met die schakels lijkt me ook wel wat.
Wil je alleen het twinsetje? Of heb je ook nog interesse in die spijkerbroek?
@Pennelien, Qua boeken vind ik chicklit of van die literaire thrillers wel leuk. Als je die hebt, anders is een boekenbon ook leuk hoor.
Mail me anders maar op: c_estelle_e@hotmail.com
c_estelle wijzigde dit bericht op 11-03-2009 20:29
Reden: email toegevoegd
Reden: email toegevoegd
% gewijzigd

woensdag 11 maart 2009 om 20:36
Molie, de bobike voorstoel is in elk geval voor jou. Ik moet wel eerlijk zeggen dat de kussentjes spoorloos zijn, ik gebruik die nooit en heb ze dus ergens heel goed weggeborgen.
Ben benieuwd wat je zelf te ruil hebt. Mail je me? (kan wel even duren voordat ik reageer omdat ik morgenavond visite krijg)
Zo je niks hebt lijken me van Taartje de zilverkleurige oorbellen en de zilveren armband wel heel mooi. Plus een boek of zo natuurlijk.
Mijn mailadres staat in mijn profiel.
Ben benieuwd wat je zelf te ruil hebt. Mail je me? (kan wel even duren voordat ik reageer omdat ik morgenavond visite krijg)
Zo je niks hebt lijken me van Taartje de zilverkleurige oorbellen en de zilveren armband wel heel mooi. Plus een boek of zo natuurlijk.
Mijn mailadres staat in mijn profiel.

woensdag 11 maart 2009 om 20:49
quote:taartje81 schreef op 11 maart 2009 @ 20:31:
Pennelien, het is geen wol. Denk eerder iets van katoen ofzo. Wat heb je verder te ruil??Heb je mijn album bekeken? Als daar niets voor je bij zit, van wat voor boeken hou je? Wellicht kan ik je daar een plezier mee doen? Of met een boekenbon? Dan kun je zelf Jip en Janneke kopen
C_estelle, ik heb je gemaild!
Pennelien, het is geen wol. Denk eerder iets van katoen ofzo. Wat heb je verder te ruil??Heb je mijn album bekeken? Als daar niets voor je bij zit, van wat voor boeken hou je? Wellicht kan ik je daar een plezier mee doen? Of met een boekenbon? Dan kun je zelf Jip en Janneke kopen
C_estelle, ik heb je gemaild!
woensdag 11 maart 2009 om 21:12
ik heb hier jip en janneke liggen, deel 2.wie zocht dat nou ook alweer? mail maar ff, blondjeii@hotmail.com
Parel, onwijs bedankt voor de boeken, binnenkort vakantie en dan gaan ze lekker mee!
Marels, goed thuisgekomen? ik heb ineens ruimte hier, zo zonder broeken, vest en tas met meuk van adm, hihi
Zwieb, ik mikte de plaatjes op de ptt bus en zag toen dat ik je postcode vergeten was op te zoeken, dus die gaan ff onderweg zijn vrees ik....
mamzelle, er zijn plaatjes onderweg
ADM, er is een floppie DE punten onderweg!
Parel, onwijs bedankt voor de boeken, binnenkort vakantie en dan gaan ze lekker mee!
Marels, goed thuisgekomen? ik heb ineens ruimte hier, zo zonder broeken, vest en tas met meuk van adm, hihi
Zwieb, ik mikte de plaatjes op de ptt bus en zag toen dat ik je postcode vergeten was op te zoeken, dus die gaan ff onderweg zijn vrees ik....
mamzelle, er zijn plaatjes onderweg
ADM, er is een floppie DE punten onderweg!
woensdag 11 maart 2009 om 21:22
Dingen toegevoegd aan mijn album. Links staat wat iets is.
Er was iemand die interesse had in dat roeiding en die wachte op een foto. Bij deze dus.
http://www.mijnalbum.nl/Album-VFV4RE87
Er was iemand die interesse had in dat roeiding en die wachte op een foto. Bij deze dus.
http://www.mijnalbum.nl/Album-VFV4RE87
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?