Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?
zaterdag 29 november 2008 om 13:24
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden

woensdag 11 maart 2009 om 22:11
ADM, had iemand al interesse getoont in de eerste leuke roze tas? Anders bij deze!

Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
woensdag 11 maart 2009 om 22:14
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 11 maart 2009 @ 22:11:
ADM, had iemand al interesse getoont in de eerste leuke roze tas? Anders bij deze!
Helaas die was al heel snel weg, zal hem meteen weghalen ander verlekker ik andere er alleen maar mee
Zoete zou je mij anders willen mailen... ik snap je mailadres niet... en ben niet eens blond

Helaas die was al heel snel weg, zal hem meteen weghalen ander verlekker ik andere er alleen maar mee
Zoete zou je mij anders willen mailen... ik snap je mailadres niet... en ben niet eens blond
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
woensdag 11 maart 2009 om 22:18
Oeps jeetje het gaat zo snel... Schravelot was toch het eerste voor de bolero of heb ik het nu mis?
Zo heb ik het nu:
summerx: linnen ecru tas
Schravelot: paarse bolero + zwart witte tas
Jennie: grijze bolero + twee gereserveerde truitjes
roze tas: zusje
Klopt ie zo?
Zo heb ik het nu:
Klopt ie zo?
anoniem_52617 wijzigde dit bericht op 11-03-2009 22:19
Reden: moet naar bed, kan niet meer typen
Reden: moet naar bed, kan niet meer typen
% gewijzigd
woensdag 11 maart 2009 om 22:20
Marels, wat ben je hard. Ga echt zo dweilen en eten beloofd!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
woensdag 11 maart 2009 om 22:21
ADM, jammer van die tas maar ja had ik eerder moeten zijn he.

woensdag 11 maart 2009 om 22:23
quote:AnneDaisyMay schreef op 11 maart 2009 @ 22:18:
Oeps jeetje het gaat zo snel... Schravelot was toch het eerste voor de bolero of heb ik het nu mis?
Klopt, ik had eerst alleen op de tas gereageerd en toen even verder gekeken en mijn reactie later aangepast. Heb je ook even een mailtje gestuurd.
Zo heb ik het nu:
Klopt ie zo?
Klopt, ik had eerst alleen op de tas gereageerd en toen even verder gekeken en mijn reactie later aangepast. Heb je ook even een mailtje gestuurd.
Zo heb ik het nu:
Klopt ie zo?
woensdag 11 maart 2009 om 22:27
Ikbenik.. sorry.. zit er niets anders voor je bij?
Oja en iemand vroeg naar een tosti-ijzer. Ik heb hier een gele staan. Mag je zo hebben als je hem op komt halen. Mail me anders even op AnneDaisyMay@hotmail.com
Oja en iemand vroeg naar een tosti-ijzer. Ik heb hier een gele staan. Mag je zo hebben als je hem op komt halen. Mail me anders even op AnneDaisyMay@hotmail.com
woensdag 11 maart 2009 om 23:21
ADM ik heb 2000 de-punten voor je. mail je me je adres? vivavlinder1987@live.nl
ik kijk nog wel even in jouw winkeltje wat ik ervoor terug wil.
als er iemand etosbabyzegels overheeft wil ik ze graag hebben...
zwieber ik probeer morgen de kaartjes van mijn broertje en zusje naar je op te sturen (zijn er meer als 500!).
ik kijk nog wel even in jouw winkeltje wat ik ervoor terug wil.
als er iemand etosbabyzegels overheeft wil ik ze graag hebben...
zwieber ik probeer morgen de kaartjes van mijn broertje en zusje naar je op te sturen (zijn er meer als 500!).