Entertainment alle pijlers

Temptation Island Vips

05-05-2018 11:46 1512 berichten
Het tiende seizoen van Temptation Island ligt nog maar net achter ons maar we mogen nu alweer gaan uitkijken naar het volgende seizoen dat op 7 juni van start gaat, met deze keer bekende Nederlanders als deelnemers: Temptation Island VIPS!

Wie gaat er kijken?
Ach Ja ik wil het niet weten ;)
Alle reacties Link kopieren
Het zou me niet verbazen als ze wel bij elkaar zijn. Hij zat tijdens het kampvuur al tegen Gelina; we moeten hierover praten als we samen zijn, niet hier etc.

Betekent: Ik moet met haar praten als er geen andere mensen bij zijn die kritische vragen stellen (zoals Kaj en Yolanthe), als ik alleen ben dan kan ik haar wel weer zo manipuleren dat ze bij me blijft.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
11-08-2018 22:58
Het zou me niet verbazen als ze wel bij elkaar zijn. Hij zat tijdens het kampvuur al tegen Gelina; we moeten hierover praten als we samen zijn, niet hier etc.

Betekent: Ik moet met haar praten als er geen andere mensen bij zijn die kritische vragen stellen (zoals Kaj en Yolanthe), als ik alleen ben dan kan ik haar wel weer zo manipuleren dat ze bij me blijft.
Dat gevoel heb ik daar ook bij. En wat dat betreft schat Stefano haar best goed in, denk ik. Het is ook een naïef meisje.
Maar zodra ze wat meer levenservaring krijgt en ziet dat lang niet alle jongens zo zijn, is die relatie zo over, vermoed ik.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

:proud:
Stressed is just desserts spelled backwards
Haha Maleficent, jouw motto past er ook echt perfect bij.
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft al gekeken?

Ik vond de aflevering tegen vallen. Zit nog met vragen.... hmmzzz
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
misspatrice schreef:
16-08-2018 10:11
Wie heeft al gekeken?

Ik vond de aflevering tegen vallen. Zit nog met vragen.... hmmzzz
Eens, vond het ook tegenvallen. Het was de situatie zoals hij was 4 weken na de opnames in Mexico. Inmiddels zijn we alweer 2 maanden verder en zijn in elk geval Niels en Rosanna (weer) bij elkaar. (Bron: Instagram)
wilhetnietweten wijzigde dit bericht op 16-08-2018 11:08
Reden: Tikfoutje
0.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heb het deels gekeken. Vond het ook tegenvallen. Heel veel herhalingen van de afleveringen, erg irritant. Laat gewoon alleen zien hoe het nu gaat.
En pfff akward zeg hoe Niels en Fabiola tegen elkaar doen. Alsof het nog twee pubers zijn die elkaar geen houding weten te geven.
Jammer van Amijee en Donny. En fijn van Ruud en Rowena.
Die laatste aflevering sloeg nergens op! 5 minuten nieuwe beelden en verder alleen herhaling.

Las net dat Rosanne en Niels weer samen zijn en trouwplannen hebben
snorriemorrie schreef:
16-08-2018 13:52
Die laatste aflevering sloeg nergens op! 5 minuten nieuwe beelden en verder alleen herhaling.

Las net dat Rosanne en Niels weer samen zijn en trouwplannen hebben
Ik snap echt helemaal niks meer van deze twee!
Alle reacties Link kopieren
Er staat nu een bericht op FB dat alle koppels weer bij elkaar zijn. 🤣😂🙈 Hemeltje lief wat een mensen!
Carpe Diem!
misspatrice schreef:
16-08-2018 14:32
Er staat nu een bericht op FB dat alle koppels weer bij elkaar zijn. 🤣😂🙈 Hemeltje lief wat een mensen!
Dat meen je niet? Link?
Alle reacties Link kopieren
Staat op de pagina van Michella Kox en Temptation juice.
Carpe Diem!
misspatrice schreef:
16-08-2018 15:34
Staat op de pagina van Michella Kox en Temptation juice.
Weet niet of je dat voor waar aan kan nemen hoor! Hahaha
Alle reacties Link kopieren
Hmm, oke lol. Excuses dan! 🤣😂🙈
Carpe Diem!
Funky29011 schreef:
16-08-2018 15:35
Weet niet of je dat voor waar aan kan nemen hoor! Hahaha
Vaak zit zij er niet naast hoor! Vorig seizoen was ze ook on point.
Ik zou nergens van op kijken in ieder geval :rrr:
Alle reacties Link kopieren
Ik dus ook niet 🤣😂 Al zou ik Céline echt vreselijk dom vinden. Rihanna en Niels verdienen elkaar. 2 van zo een personen die doodvermoeiend zijn.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Ik had gelina hoger ingeschat. Waarom gaat ze in godsnaam terug. Van de anderen snap ik het meer.
misspatrice schreef:
16-08-2018 18:32
Ik dus ook niet 🤣😂 Al zou ik Céline echt vreselijk dom vinden. Rihanna en Niels verdienen elkaar. 2 van zo een personen die doodvermoeiend zijn.
Ghe he autocorrect maakt zangeressen van Rosanna en Gelina.
Ben je 34 jaar ga je zeggen “ik wilde echt mijn stoel uitkomen om te vechten”. Dan ben je toch kansloos. :facepalm:

En wat zag de huid van Rosanna er slecht uit. Helemaal onder de pukkels en puisten.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heeft Donnie met Danique, in elk geval een romance gehad. Of ze nog iets met elkaar hebben, maken ze morgen bekend, las ik op de insta van Danique.

Van Gelina en Stefano snap ik echt niks, met name Gelina vind ik heel zwak, als ze werkelijk die bedrieger terug heeft genomen.

Van Niels en Rosanna vind ik eigenlijk dat ze tot elkaar veroordeeld zijn. Beide niet al te slim en als ze niet meer meedoen aan dit soort programma’s zal het best goed komen met ze. Kunnen voorlopig nog wel even vooruit met al die reclame-inkomsten. ;-)

Ruud en Rowena vind ik eigenlijk het best bij elkaar passen, hoewel Ruud wel iets beter zijn best mag doen om Rowena een beetje bij te houden. Of het voor lang is, zal moeten blijken. Maar ik vind ze leuk samen.

Over het geheel, ik vond het eigenlijk best saai. Echt veel spectaculairs is er niet gebeurd en naar mijn mening kunnen ze het beter bij ‘gewone’ temptation houden.
Alle reacties Link kopieren
er kwam ook echt niks zinnigs uit Fabiola he? Ze zag er weer erg theatraal uit in die jurk met Split. Het zat er niet uit. Zij en Niels hadden ook totaal niks te melden aan elkaar. Dan zit er meer leven in Rosanna.
Of ze nog iets met elkaar hebben, maken ze morgen bekend, las ik op de insta van Danique.

Alsof ze Jay-Z en Beyoncé zijn. Morgen bekend maken... :rofl:
Gatekeeper* schreef:
16-08-2018 20:51
Ben je 34 jaar ga je zeggen “ik wilde echt mijn stoel uitkomen om te vechten”. Dan ben je toch kansloos. :facepalm:

En wat zag de huid van Rosanna er slecht uit. Helemaal onder de pukkels en puisten.
Rowena is best nog wel een leukerd vind ik! Grappig en heel erg haarzelf. Speelt geen rol :)

Rosanna zag dr echt niet uit. Wat was er überhaupt met haar hoofd? Zo rood en pukkelig..
:rofl: Niet alles geloven hoor dat ze allemaal weer bij elkaar zijn. Eerst harde bewijzen zien.
anoniem_64d63a32ba724 wijzigde dit bericht op 17-08-2018 15:10
3.83% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven