Entertainment alle pijlers

Temptation Island Vips

05-05-2018 11:46 1512 berichten
Het tiende seizoen van Temptation Island ligt nog maar net achter ons maar we mogen nu alweer gaan uitkijken naar het volgende seizoen dat op 7 juni van start gaat, met deze keer bekende Nederlanders als deelnemers: Temptation Island VIPS!

Wie gaat er kijken?
Alle reacties Link kopieren
Funky29011 schreef:
16-08-2018 22:03

Rosanna zag dr echt niet uit. Wat was er überhaupt met haar hoofd? Zo rood en pukkelig..
Ik denk dat ze door stress en verdriet een slechte huid krijgt.

En ik heb een beetje een zwak voor haar. Ik vind haar het type 'grote mond klein hartje'. Al dat aso gedrag en dat overschreeuwen is allemaal om haar onzekerheid niet te willen laten zien.

Hoe ze daar zat aan het einde met Niels vond ik echt sneu. Niels die zegt: ik ben er klaar mee en ik ga nu weg.
Rosanna, glimlachend: Doei doei
Niels is uit beeld en je ziet haar gewoon breken voor de camera, maar proberen niet in huilen uit te barsten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
En ze had trouwens groot gelijk over wat ze zei tegen Niels. Hij was gaan zuipen omdat hij zogezegd stress kreeg van haar, maar hij zoop al flink voor het 1e kampvuur. Typisch gedrag om een ander de schuld te geven van je eigen stomme gedrag.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja is ook zielig. Onzeker en niet al te slim. Is ook niet echt opgewassen tegen Niels vind ik. Hij is ook dom maar toch net iets slimmer. Hoe hij deed was natuurlijk belachelijk, maar schuift alles af op haar, en zij heeft dan al geen weerwoord meer.
Alle reacties Link kopieren
Niels is vrij sluw en manipulerend. Rosanna zegt nog dat ze spijt heeft van haar uitspraken, maar Niels lijkt nergens spijt van te hebben. Vermoedelijk bindt Rosanna als eerste in bij hun ruzies en ‘wint’ Niels steeds. Terwijl hij net zo’n groot aandeel heeft.
Alle reacties Link kopieren
Funky29011 schreef:
16-08-2018 22:01
Of ze nog iets met elkaar hebben, maken ze morgen bekend, las ik op de insta van Danique.

Alsof ze Jay-Z en Beyoncé zijn. Morgen bekend maken... :rofl:
Haha ja zo voelen ze zich wel. Daarom willen ze meedoen, om hun egootjes op te krikken en “bekend” te worden zonder iets te kunnen.Stelletje narcisten.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Niels juist het toppunt van zwakzinnigheid met geen greintje zelfreflectie. Die is echt nog te dom om te schijten. Rosanna is niet heel slim, maar ze is vooral extreem onzeker en stelt zich daardoor afhankelijk van Niels op. Niels lijkt manipulatief, maar hij weet waarschijnlijk niet eens wat dat woord betekent.
Alle reacties Link kopieren
Funky29011 schreef:
16-08-2018 22:01
Of ze nog iets met elkaar hebben, maken ze morgen bekend, las ik op de insta van Danique.

Alsof ze Jay-Z en Beyoncé zijn. Morgen bekend maken... :rofl:
Dit ja.
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Rowena vind ik leuk.
Alle reacties Link kopieren
Die jurk van Fabiola :facepalm:
Wie loopt er nou zo rond in het dagelijks leven?
Alle reacties Link kopieren
Echt heh, die jurk! Lekker daarmee door de stad lopen pff. Ze is echt heel apart.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
16-08-2018 19:22
Ghe he autocorrect maakt zangeressen van Rosanna en Gelina.
Oh zie het nu pas! 😂🙈 wat stom!
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Zouden vrienden en familie van Niels nou niet zeggen dat hij ook eens naar zijn eigen aandeel moet kijken? Rosanna ziet in dat het fouten van hun beiden zijn maar Niels ziet alleen de fouten van haar.
Maar aangezien ook de andere Temptation-mannen volledig aan Niels z'n kant stonden gok ik zomaar dat hij IRL nog beter is in het slachtoffer uithangen dan op tv.
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor al die capslocks WANT MICHELLA KOX !!! TYPT KENNELIJK GRAAG ZO MET VEEL UITROEPTEKENS !!! :proud: :facepalm:


TOCH NOG FF EEN BERICHTJE VAN MIJ !!! TEMPTATION IS AAN HET EINDE !!! HET WAS EEN LEUK SEIZOEN MET VEEL WALGELIJKE MENSEN!!! VEEL MENSEN KONDEN HET NIET HEBBEN DAT IK NIEUWS BRACHT ! DAT LIJDE TOT RUZIE EN IRRITATIE !!! IK WIST ALS EERSTE DAT DONNY MET DANIQUE GING WAARDOOR HIJ ZICH IN DE WANDELGANGEN MIJ VOOR ALLES HEEFT UITGEMAAKT “DIKKE ASO TOK ENZ “ ZEGT DE JONGEN DIE BEKEND IS DOOR ZE VADER DIE NIET KEN ZINGEN!!! MET GELE ZWEMBROEK !!! HIJ HEEFT EEN KNAP KOPPIE MAAR DE HERSENS VAN EEN GOUDVIS EN GELOOF MIJ DIE HEBBEN ER NIET VEEL!!! OM OVER ROSSANA MA NIET TE BEGINNEN !!! ZIJ MAAKTE MIJ LETTERLIJK VOOR ALLES UIT POSTEN ZELFS EEN FOTO MET MIJN GEZICHT IN EEN MOTUARIUM !!!MAAR ZIJ WISTE ALLES EEN DAG LATER EN HIELD SE ONSCHULD UIT !! MAAR ZAL 1 x ALLES ZEGGEN HOE HET NU ZIT!!!EN WAT IK WEET DAN HOOR JE MIJ NOOIT MEER OVER DEZE TEMPATION DONNY IS TERUG BIJ DE KRULLENBOL !!! OOKAL WAS DAT IN DE LAATSTE AFL NIET TOEN ZAT HIJ NOG IN DE MIX MET DANIQUE STEFANO EN ZE MEVR “JE ZIT IN ME AURA “ ZIJN NU OOK WEER SAMEN HET SCHIJNT DAT HIJ HAAR HEEFT WIJSGEMAAKT DAT HET SEX GEDEELTE GESPEELT WAS EN DAT HET MOEST EN ZIJ GELOOFT DAT 😂 NIELS EN EN DE KNAPSTE VROUW V NED ZIJN OOK WEER SAMEN OOK HIJ WAS IN DE MIX MET FABIOLA MAAR NA EEN AVOND GHB TIJDENS HET RIJDEN HEEFT FABIOLA HEM GEDUMPT EN IS HIJ TERUG GEGAAN NAAR DE KONINING DER KONINGINEN !!! EN RUUD EN ROWENA IK BEN FAN ! ZO KOM JE ERUIT ALS JE GEK OP ELKAAR BENT !!! DIT IS WAT IK HEB GEHOORT WAARSCHIJNLIJK WAAR MAAR JE WEET HET NOOIT !!! ZOU BLIJ ZIJN DAT ER EEN NIEUWE TEMPTATION KOMT MET MINDER WALGELIJK LUI !!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Lielalie schreef:
16-08-2018 23:20
Ik vind Niels juist het toppunt van zwakzinnigheid met geen greintje zelfreflectie. Die is echt nog te dom om te schijten. Rosanna is niet heel slim, maar ze is vooral extreem onzeker en stelt zich daardoor afhankelijk van Niels op. Niels lijkt manipulatief, maar hij weet waarschijnlijk niet eens wat dat woord betekent.
Haha ja dat is waar. Alleen je hebt ook mensen die dom zijn maar wel aardig. Hij is dom en gemeen en verbaal nog best vaardig dus hij lult zichzelf er nog uit ook.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
16-08-2018 22:34
Hoe ze daar zat aan het einde met Niels vond ik echt sneu. Niels die zegt: ik ben er klaar mee en ik ga nu weg.
Rosanna, glimlachend: Doei doei
Niels is uit beeld en je ziet haar gewoon breken voor de camera, maar proberen niet in huilen uit te barsten.
Nou, het is alweer goed met haar hoor. Ze gaan trouwen. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Hmm als het gaat om gemeen/zwakzinnig, dan vind ik Niels echt veeeeeeeeeeel beter dan Alex. Dat is echt een onwijze enge narcist!
Alle reacties Link kopieren
Net op de insta van Amije gekeken, zij en Donny zijn bij elkaar. Heeft ze vandaag gepost.
...
Anárion schreef:
17-08-2018 13:15
Net op de insta van Amije gekeken, zij en Donny zijn bij elkaar. Heeft ze vandaag gepost.

Echt, wat is er mis met het zelfrespect van die dames? Donny heeft gewoon even Danique uitgeprobeerd en stapt nu weer terug naar amije. Ik zou voor de 'eer' bedanken en zeker niet boos worden op Danique maar op Donny.

En die gelina snap ik ook niet dat ze terugkeert bij Stefano. Kansloos
Alle reacties Link kopieren
Nou, dit einde is veel vermakelijker dan het einde op tv.
Wie had dat nou gedacht dat ze weer allemaal bij elkaar zouden komen.
Niels is idd echt een eikel maar 100 keer beter dan Alex. Die gast is gewoon eng. Ik vrees dat Rosanna s smaak qua mannen niet zo geweldig is, dus blijft Niels voor haar toch wel de beste keus.

Gelina snap ik ook niet. Maar goed ze zoekt het maar uit.

Donny en amije vind ik niet echt bij elkaar passen. Zo n Danique vind ik beter bij hem passen. Amije vind ik veel meer classy.

Die andere 2 weet ik niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Zijn m'n types niet.

Maar spannend einde toch nog zo hahaha
Alle reacties Link kopieren
Donny heeft net de tattoo op zijn pols laten weg laseren :lol: Denk dat Danique die van haar wel gewoon nog heeft.

En die foto's van Rosanna en Niels op hun instagrams vandaag, blehhh. Maargoed, ze gaan dus trouwen :facepalm:
Rosanna heeft echt een persoonlijkheids stoornis, dat kan niet anders.
Alle reacties Link kopieren
Zag die foto van Donny. Er staat bij hem achter de tekst ook een ring.... Zou hij ook Amije gevraagd hebben? 🙈

Ik zou hem niet meer terug willen. Jammer, had haar toch wel wat slimmer ingeschat.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het trouwens al even duidelijk dat ze weer bij elkaar zijn (iedereen is wel gespot).
Ik snap dus niet dat RTL niet nog even een extra scene, al is het met voice-over, in deze aflevering hebben gestopt. Het staat zo stom als ze zeggen dat het voorbij is terwijl iedereen weet dat ze weer bij elkaar zijn.
Hebben Gelina en Stefano bevestigd dat ze weer bij elkaar zijn?
Dat kan ik nergens terugvinden.
Collision schreef:
17-08-2018 14:00
Donny heeft net de tattoo op zijn pols laten weg laseren :lol: Denk dat Danique die van haar wel gewoon nog heeft.

En die foto's van Rosanna en Niels op hun instagrams vandaag, blehhh. Maargoed, ze gaan dus trouwen :facepalm:
:rofl:

Die is wispelturig die Donny.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven