Entertainment alle pijlers

Temptation Island Vips

05-05-2018 11:46 1512 berichten
Het tiende seizoen van Temptation Island ligt nog maar net achter ons maar we mogen nu alweer gaan uitkijken naar het volgende seizoen dat op 7 juni van start gaat, met deze keer bekende Nederlanders als deelnemers: Temptation Island VIPS!

Wie gaat er kijken?
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... atie-donny

Voor de geïnteresseerden
Dus dit is het verhaal: na Temptation dumpt Donny zijn vriendin, dan gaat hij een even chillen met Danique en dan toch weer naar Amije. Laat ie nu z'n tattoo weghalen en alles. Dat vind ik dan wel weer zielig voor Danique! Hij heeft haar aan het lijntje gehouden en z'n vriendin Amije eigenlijk ook een beetje. Ach, het is de leeftijd denk ik. ;-) Ik snap het wel, maar lief is anders..

En die Niels en Roos: knettergek. Zal een een gesponsord huwelijk zijn! :mrgreen: Ik vond het er tijdens de afleveringen soms ook net te dik op liggen: 'we zouden trouwen etc etc', net alsof ze dat moesten zeggen.

Nou, was weer een mooi seizoen!! ;-) :)
Alle reacties Link kopieren
Il kijk het niet (hen geen Videoland) maar wie hebben er nu echt met een ander gezoend/gesekst?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie een Videoland serie aankomen over de bruiloft van Niels en Rosanna, lekker bridezilla en 10x een ring die in de prullenbak wordt gegooid en er weer uit wordt gevist. En dan huurt de productie wat strippers in voor de vrijgezellenfeesten voor extra drama.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop toch wel dat Amijee Donny wel wat moeite heeft laten doen voor haar zeg. Hij gewoon ff lekker buiten de deur neuken en dan weer terug naar moeders de vrouw.
Ook gek van die tattoo. Eerst zonder schroom laten zetten, Amjee moest het maar begrijpen en niet moeilijk doen. En nu weer terugkrabbelen?
AnAppleADay schreef:
17-08-2018 16:26
Ik zie een Videoland serie aankomen over de bruiloft van Niels en Rosanna, lekker bridezilla en 10x een ring die in de prullenbak wordt gegooid en er weer uit wordt gevist. En dan huurt de productie wat strippers in voor de vrijgezellenfeesten voor extra drama.
Ja ik ook. Maar misschien niet alleen via videoland.
Maar er zullen vast wel geïnteresseerd e zijn om dit programma te maken.
Onderstaande link zie je Amijé en Donny samen geïnterviewd worden door Dave.
https://www.youtube.com/watch?v=og6-GMOvtvE

Nadat ik dat had gezien kon ik al iets meer begrip opbrengen voor Amijé en haar keuze om terug naar Donny te gaan.
Ik hoop eigenlijk niet dat RTL Rosanna aandacht gaat geven, anders krijgen we Samantha taferelen.
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
17-08-2018 18:02
Ik hoop toch wel dat Amijee Donny wel wat moeite heeft laten doen voor haar zeg. Hij gewoon ff lekker buiten de deur neuken en dan weer terug naar moeders de vrouw.
Ook gek van die tattoo. Eerst zonder schroom laten zetten, Amjee moest het maar begrijpen en niet moeilijk doen. En nu weer terugkrabbelen?
Het zou me niks verbazen als Amije achter het verwijderen van die tattoo zit. Anders wilde ze hem wellicht niet meer. Zou ik me overigens vanuit Amije gezien goed kunnen voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
17-08-2018 21:04
Het zou me niks verbazen als Amije achter het verwijderen van die tattoo zit. Anders wilde ze hem wellicht niet meer. Zou ik me overigens vanuit Amije gezien goed kunnen voorstellen.
Ja tuurlijk zit zij erachter. Maar waarom dan eerst doen alsof het de normaalste zaak vd wereld is? Lekker schijnheilig.
Alle reacties Link kopieren
“RiRi” schreef:
17-08-2018 20:09
Ik hoop eigenlijk niet dat RTL Rosanna aandacht gaat geven, anders krijgen we Samantha taferelen.
Ja inderdaad, dat zit er wel in ja.
Alle reacties Link kopieren
MrsLady schreef:
17-08-2018 20:04
Onderstaande link zie je Amijé en Donny samen geïnterviewd worden door Dave.
https://www.youtube.com/watch?v=og6-GMOvtvE

Nadat ik dat had gezien kon ik al iets meer begrip opbrengen voor Amijé en haar keuze om terug naar Donny te gaan.
Leuk interview. Beter dan die laatste aflevering. Ik snap ook best dat Amije terug is gegaan naar Donny. Het is ook een leuk stel. Maar ik blijf wel vinden dat Donny zijn eigen gedrag allemaal probeert goed te praten, het allemaal bagetelliseert (ben een paar keer met Danique gezien stelde niks voor) en het allemaal mooi weet te brengen. Ondertussen gaat het hem wel makkelijk af. Even uitmaken zodat je lekker legaal met Danique kan wippen, en daarna neemt Amije hem toch wel direct weer terug. Hij is volgensmij wel zo zelfverzekerd dat ie wist dat als hij wilde, Amije hem direct terug zou nemen. Dan kan je wel zeggen dat je niet bent vreemd gegaan, maar ergens heb je je vriendin wel ongelooflijk verraden. En dat lijkt hij niet te beseffen. Echt berouw had ie niet.
Hoe hij over die tattoo praat is ook raar en niet helemaal eerlijk en hoe het echt ging.
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
17-08-2018 21:18
Ja tuurlijk zit zij erachter. Maar waarom dan eerst doen alsof het de normaalste zaak vd wereld is? Lekker schijnheilig.
Ik heb het interview nog niet gekeken, maar op basis van wat ik in TI gezien heb denk ik dat hij oprecht niet doorheeft dat hij een ander hiermee kwetst. Hij had het überhaupt niet eens over zijn vriendin en haar gevoelens. Typisch een onwetend broekie. Vermoedelijk heeft hij zelf nog nooit hevig liefdesverdriet gehad, want dan zou hij zeker bedachtzamer hebben gehandeld.
Ik vind het heel jammer, want ik vond het aanvankelijk de leukste jongen, maar uiteindelijk viel zijn gedrag me het ergst tegen. De manier waarop hij naar die Danique keek... Blegh.
Ik vind het dapper dat Amijé hem een tweede kans geeft. Ze moet een groot hart hebben.
Zebra123 schreef:
17-08-2018 16:26
Il kijk het niet (hen geen Videoland) maar wie hebben er nu echt met een ander gezoend/gesekst?
Op t eiland Stefano met Zwannetta sex en Niels en Fabiolo hebben een beetje lopen voelen aan elkaar.

Na t eiland Donny en Danique.

Alleen Ruud is geslaagd.
Gatekeeper* schreef:
18-08-2018 08:55
Op t eiland Stefano met Zwannetta sex en Niels en Fabiolo hebben een beetje lopen voelen aan elkaar.

Na t eiland Donny en Danique.

Alleen Ruud is geslaagd.
Ik vond Ruud een boerenlul met zijn opmerkingen. En als hij misschien meer het type was geweest van de dames was die ook wel vreemdgegaan. Hij wilde wel, maar zij niet.
Alle reacties Link kopieren
MrsLady schreef:
13-06-2018 22:51
Je kunt ook gewoon wachten tot alle afleveringen online staan (of bijna online staan) en dan een proefabonnement van 2 weken nemen. Temptation Island marathon houden en je bent maar €0,01 kwijt.

LOL. Dat heb ik dus eergisteren gedaan, en ben nu bijna bij de laatste aflevering. Heerlijk om dit te binge watchen. :popcorn: :mrgreen:
Net de laatste aflevering gezien. Jeetje wat saai! Vond het heel zielig voor Rosanna. Flauw dat er opmerkingen gemaakt worden over haar huid, dat meisje zit er volledig doorheen! Heeft onwijze liefdesverdriet. Is toch logisch dat ze er dan slecht uit gaat zien.
Alle reacties Link kopieren
MrsLady schreef:
17-08-2018 20:04
Onderstaande link zie je Amijé en Donny samen geïnterviewd worden door Dave.
https://www.youtube.com/watch?v=og6-GMOvtvE

Nadat ik dat had gezien kon ik al iets meer begrip opbrengen voor Amijé en haar keuze om terug naar Donny te gaan.
Ik dus niet. 😂 Ik zou hem niet meer terug willen lol.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap die haat naar Donny niet zo... Ik vind het juist best goed om te zien hoe hij dit heeft aangepakt. Die jongen is 21 hè... Toen ik 21 jaar was fladderde ik ook van hot naar her en wist ik ook allemaal niet zo goed wat ik nou echt wou.

TI heeft hem doen beseffen dat hij ook gevoelens kan krijgen voor iemand anders, ook al zit je in een schijnbaar goede relatie. En laten we eerlijk zijn: die Danique is zo schijnheilig als de pest met haar zogenaamd lieve bekkie, gegiechel en 0,0 inhoud. Prima toch dat hij het even met haar wilde ontdekken hoe dat zat, om vervolgens te bedenken dat Amijé 1000x beter is voor hem. Goede levensles. Hij heeft helemaal niemand aan het lijntje gehouden.
Alle reacties Link kopieren
MrsLady schreef:
17-08-2018 20:04
Onderstaande link zie je Amijé en Donny samen geïnterviewd worden door Dave.
https://www.youtube.com/watch?v=og6-GMOvtvE

Nadat ik dat had gezien kon ik al iets meer begrip opbrengen voor Amijé en haar keuze om terug naar Donny te gaan.

Heb je ook dat interview met Danique gezien bij Gossip? Zij vertelt een totaal ander verhaal dan Donny op YouTube.
Zij en Donny zagen elkaar zo'n 4 à 5x per week, ze zijn wel degelijk met elkaar naar bed geweest, en Donny kwam er tijdens Temptation achter dat hij al langere tijd niet meer verliefd was op Amijé.
Ik geloof Danique meer dan Donny. Die heeft iets goed te maken. Hij was behoorlijk de weg kwijt van Danique, maar hij heeft het verhaal nu een hele andere slinger gegeven. :facepalm:
Hoe dan ook, Donny blijft een leukerd. :love:
Noesa schreef:
22-08-2018 11:34
Heb je ook dat interview met Danique gezien bij Gossip? Zij vertelt een totaal ander verhaal dan Donny op YouTube.
Zij en Donny zagen elkaar zo'n 4 à 5x per week, ze zijn wel degelijk met elkaar naar bed geweest, en Donny kwam er tijdens Temptation achter dat hij al langere tijd niet meer verliefd was op Amijé.

Ik geloof Danique meer dan Donny. Die heeft iets goed te maken. Hij was behoorlijk de weg kwijt van Danique, maar hij heeft het verhaal nu een hele andere slinger gegeven. :facepalm:
Hoe dan ook, Donny blijft een leukerd. :love:
Heb ik niet gezien, omdat ik Danique langzaam ook niet meer vertrouw en haar stem na de laatste aflevering van Temptation echt niet meer verdroeg. Dat verhaal van Stefano heeft ze ook 10x anders verteld en wat daar nu precies is gebeurd is mij nog steeds een raadsel. Overigens ontkent Donny niet dat hij het bed gedeeld zou hebben met Danique. Dat Donny tijdens Temptation er achter kwam dat hij al langere tijd niet meer verliefd was op Amijé geloof ik ook niet gelijk. Bij het eerste kampvuur wordt hij emotioneel van de goede beelden. Daarnaast blijft het een 21-jarige jongen en als die alleen maar in relaties heeft gezeten, zoals ze op dat filmpje op Youtube vertellen, dan snap ik wel dat hij na Temptation behoefte had aan vrijheid toen hij zag wat er allemaal mogelijk was. En dan is het best herkenbaar dat hij er al heel snel achter komt dat het dan allemaal heel oppervlakkig is en het ook fijn is als je thuis iemand hebt waarbij je helemaal jezelf kan zijn ondanks de dagelijkse struggles.
Alle reacties Link kopieren
Danique geloof ik ook niet. Die speelt de 'kijk mij eens een lief onschuldig meisje zijn' act. Dat is ze natuurlijk niet. Ze speelt het wel goed want veel mensen vinden haar leuk.

Verder is Donny gewoon pas 21, en ook nog eens verwend. Kijk naar zijn broer en vader. Alles in de schoot geworpen. Ik vind hem wel leuker dan die walgelijke broer van hem.
...
Alle reacties Link kopieren
In dit soort gevallen is het altijd het ene woord tegen het andere woord. Hoe de waarheid echt is, zullen we niet weten. Ik vind het wel sneu voor Amijé. En Roos en Niels, hilarisch. Ik vond het een mooi seizoen. Hopelijk doen ze het programma vaker met vips (voor zover je van vips kan spreken).
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat ze gewoon volgend jaar weer onbekenden doen.
Het voelde bij sommige mensen wel een beetje nep dit jaar.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
24-08-2018 07:38
Danique geloof ik ook niet. Die speelt de 'kijk mij eens een lief onschuldig meisje zijn' act. Dat is ze natuurlijk niet. Ze speelt het wel goed want veel mensen vinden haar leuk.

Verder is Donny gewoon pas 21, en ook nog eens verwend. Kijk naar zijn broer en vader. Alles in de schoot geworpen. Ik vind hem wel leuker dan die walgelijke broer van hem.
Omdat ie zo verwend is had ik hem gegund ook eens liefdesverdriet om Amijee te krijgen. Hopelijk heeft ze dus wel hard to get gespeeld ipv hem met open armen te ontvangen. Want daar leert ie ook niks van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven