vriendschap
woensdag 11 maart 2009 om 21:47
woensdag 11 maart 2009 om 22:07
Ik heb in veschillende fases van mijn leven, verschillende vriendschappen gehad. Sommigen vriendschappen waren vrij snel hecht en doofden als kaarsjes uit en anderen waren uit mijn jeugd en die waren pijnlijker qua einde.
Ik heb altijd de instelling gehad dat er miljarden mensen zijn en dat ik niet gebonden ben aan een paar vriendinnen voor de rest van mijn leven. Het was wel een ideaal: een groepje vriendinnen waar ik op mijn tachtigste nog steeds contact mee had. Inmiddels heb ik met dat ideaal gebroken en geniet van de mensen die in mijn leven komen maar laat ze ook weer gaan als de tijd daar rijp voor is.
Soulmates zullen vast bestaan, ik ben ze alleen nog niet tegen gekomen
Ik heb altijd de instelling gehad dat er miljarden mensen zijn en dat ik niet gebonden ben aan een paar vriendinnen voor de rest van mijn leven. Het was wel een ideaal: een groepje vriendinnen waar ik op mijn tachtigste nog steeds contact mee had. Inmiddels heb ik met dat ideaal gebroken en geniet van de mensen die in mijn leven komen maar laat ze ook weer gaan als de tijd daar rijp voor is.
Soulmates zullen vast bestaan, ik ben ze alleen nog niet tegen gekomen
woensdag 11 maart 2009 om 22:10
quote:shoppen schreef op 11 maart 2009 @ 21:47:
ik ben wel benieuwd naar jullie verhalen over vriendschappen
had altijd aardig wat vrienden in mijn leven, sommige al langer dan tien jaar, andere weer korter,
je leert elkaar kennen en denkt... super een soulmate maar achteraf blijkt het dus niet zo te zijn
dat doet pijn, hebben jullie dat ook?Is de soulmate niet een neef van de Prins-op-het-witte-paard, het broertje van de Grote-vriendelijke-reus?
ik ben wel benieuwd naar jullie verhalen over vriendschappen
had altijd aardig wat vrienden in mijn leven, sommige al langer dan tien jaar, andere weer korter,
je leert elkaar kennen en denkt... super een soulmate maar achteraf blijkt het dus niet zo te zijn
dat doet pijn, hebben jullie dat ook?Is de soulmate niet een neef van de Prins-op-het-witte-paard, het broertje van de Grote-vriendelijke-reus?

donderdag 12 maart 2009 om 00:13

donderdag 12 maart 2009 om 00:49
Ik heb heel erg dat ik vele mensen heb gehad waar ik oppervlakkig mee omging, maar met 2 meiden al 12 en 19 jaar hecht bevriend ben. De rest boeit me niet, daar kan ik tegen als het verkeerd loopt. Als ik echter dezen zou verliezen zou het voelen alsof mijn hart uit me wordt weggerukt. Ik zou het niet aankunnen dezen te verliezen.
Welterusten
Welterusten

donderdag 12 maart 2009 om 06:42
Vrienden komen en vrienden gaan. Bij sommigen is het idd jammer als je merkt dat zij het laten verwateren en bij anderen stuur ik zelf aan op verwateren omdat het niet meer werkt. Soms zie ik nog wel 'ns een goede jeugdvriend. Onze levens zijn verschillende kanten op ontwikkeld, maar als we elkaar zien klikt 't nog als vanouds.
donderdag 12 maart 2009 om 08:00
Ik heb werkelijk waar 1 beste vriend, al 11 jaar en ik hoef maar 1 kik te geven en staat voor m'n deur, zelfde doe ik voor hem, we schelden elkaar soms verot, we lachen, we eten vaak samen, en praten als de besten. Verders noem ik mensen die ik soms tegen kom of een praatje mee heb, kennissen, maar dat is puur opppervlakkig. Ik zou als ik diep in mijn hart kijk wel graag een hele goede vriendin erbij willen hebben om de meiden dingen mee te delen, lekker shoppen roddellen over vriendjes, dat doe ik wel met mijn beste vriend maar toch anders, want mijn beste vriend weet weinig van vrouwen dingen haha, voordeel is ik weet veel van mannen dingen af haha.
Ach ja er komt op je pad wat je nodig hebt.
Ach ja er komt op je pad wat je nodig hebt.
anoniem_32568 wijzigde dit bericht op 12-03-2009 08:01
Reden: in de ochtend typen , vraagt om spelfoutjes haha
Reden: in de ochtend typen , vraagt om spelfoutjes haha
% gewijzigd
donderdag 12 maart 2009 om 09:12
Heb een paar hele goede vriendinnen, 1 vanaf geboorte (zus), 1 vanaf kleuterschool, 1 vanaf uitgaan en nog een paar vanaf begin huidige relatie.
Gaat helemaal prima en soms heb ik meer zin in de één dan in de ander. maar dat ligt meer aan mij dan aan hun.
Heb ik de loop der jaren ook heel wat 'vriendschappen' verloren zien gaan, ben er niet rouwig onder, hoort erbij.
Als ik voor al die vriendschappen veel moeite zou moeten gaan doen dan is het me niet meer waard. Heb tijd nodig om te leven niet om te overleven!
Gaat helemaal prima en soms heb ik meer zin in de één dan in de ander. maar dat ligt meer aan mij dan aan hun.
Heb ik de loop der jaren ook heel wat 'vriendschappen' verloren zien gaan, ben er niet rouwig onder, hoort erbij.
Als ik voor al die vriendschappen veel moeite zou moeten gaan doen dan is het me niet meer waard. Heb tijd nodig om te leven niet om te overleven!