Kansloos
woensdag 22 augustus 2018 om 15:54
Beste Viva mensen,
Ik had een relatie van bijna 2 jaar. Hij had voor mij een scharrel. Er lag nog van alles van haar wat ze terug wilde, dus opbegevemoment heeft hij haar kleding terug gestuurd. Een tas vol met kinky lingerie had hij nog staan. Waarom die dat niet heeft terug gestuurd of weggegooit zou t niet weten. We hebben een lat relatie btw.
Ik ging vandaag opruimen vind ik een slipje onder een meubelstuk. Wat pas sinds mijn tijd was aangeschaft. Heel het huis lag ook onder de olie zijn antwoord ik denk dat het tijdens slaapwandelen is gebeurd. Die tas van haar stond 10 meter verder op van waar ik t slipje vond. Hij zegt dat hij in die tas heeft lopen graaien. Waarom weet hij niet hij was aan het slaapwandelen. Ik vind het vies raar en ben er eigenlijk helemaal klaar mee. Bij zn ex vrouw ging die ook vreemd. Via een hoerensite heeft die ook die scharrel leren kennen voor mijn tijd. Sorry als er spelfouten in zitten of wat dan ook. Ben er helemaal vanaf was zo gek van die gast. Wat denken jullie hierover?
Liefs mij
Ik had een relatie van bijna 2 jaar. Hij had voor mij een scharrel. Er lag nog van alles van haar wat ze terug wilde, dus opbegevemoment heeft hij haar kleding terug gestuurd. Een tas vol met kinky lingerie had hij nog staan. Waarom die dat niet heeft terug gestuurd of weggegooit zou t niet weten. We hebben een lat relatie btw.
Ik ging vandaag opruimen vind ik een slipje onder een meubelstuk. Wat pas sinds mijn tijd was aangeschaft. Heel het huis lag ook onder de olie zijn antwoord ik denk dat het tijdens slaapwandelen is gebeurd. Die tas van haar stond 10 meter verder op van waar ik t slipje vond. Hij zegt dat hij in die tas heeft lopen graaien. Waarom weet hij niet hij was aan het slaapwandelen. Ik vind het vies raar en ben er eigenlijk helemaal klaar mee. Bij zn ex vrouw ging die ook vreemd. Via een hoerensite heeft die ook die scharrel leren kennen voor mijn tijd. Sorry als er spelfouten in zitten of wat dan ook. Ben er helemaal vanaf was zo gek van die gast. Wat denken jullie hierover?
Liefs mij
woensdag 22 augustus 2018 om 16:07
Dat hij in zijn slaap zo met haar bezig is dat hij al slapend aan de wandel gaat en in een tas met haar slipjes staat te graaien zou mij genoeg zeggen. Hoe symbolisch wil je het hebben ?
Dat zou ik ‘m zeggen. Heeft-ie vast niet van terug.
Dat zou ik ‘m zeggen. Heeft-ie vast niet van terug.
anoniem_370937 wijzigde dit bericht op 22-08-2018 16:14
14.42% gewijzigd
woensdag 22 augustus 2018 om 16:33
woensdag 22 augustus 2018 om 23:20
donderdag 23 augustus 2018 om 00:08
Nee joh! Je bent geen sukkel, helemaal niet. Je wist het alleen nog niet en nu wel. Kop op! Niet zo onaardig naar jezelf want hóe kon je zoiets weten toch? Nu je het weet heb jij jouw keuze gemaakt. Dus wel aardig zijn voor jezelf hoor! Dat verdien je.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 23 augustus 2018 om 12:14
Onzin.
Hij behandelt jou als een sukkel ja maar dat zegt nog altijd meer over hem dan over jou.
Iedereen kan zoiets overkomen dat hij of zij bedrogen wordt. En het gebeurt veel. Je hebt je vergist in iemand, dat is alles. Zie het maar als een leerschool, want dat is het leven.
Nu verder gaan en wel zonder hem! Je bent namelijk pas écht een sukkel als je bij hem zou blijven. Omdat je je dan zo door hem laat behandelen.