Kansloos

22-08-2018 15:54 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva mensen,

Ik had een relatie van bijna 2 jaar. Hij had voor mij een scharrel. Er lag nog van alles van haar wat ze terug wilde, dus opbegevemoment heeft hij haar kleding terug gestuurd. Een tas vol met kinky lingerie had hij nog staan. Waarom die dat niet heeft terug gestuurd of weggegooit zou t niet weten. We hebben een lat relatie btw.
Ik ging vandaag opruimen vind ik een slipje onder een meubelstuk. Wat pas sinds mijn tijd was aangeschaft. Heel het huis lag ook onder de olie zijn antwoord ik denk dat het tijdens slaapwandelen is gebeurd. Die tas van haar stond 10 meter verder op van waar ik t slipje vond. Hij zegt dat hij in die tas heeft lopen graaien. Waarom weet hij niet hij was aan het slaapwandelen. Ik vind het vies raar en ben er eigenlijk helemaal klaar mee. Bij zn ex vrouw ging die ook vreemd. Via een hoerensite heeft die ook die scharrel leren kennen voor mijn tijd. Sorry als er spelfouten in zitten of wat dan ook. Ben er helemaal vanaf was zo gek van die gast. Wat denken jullie hierover?

Liefs mij
Kansloos. NEXT
Stond slaapwandelen al op de smoezenlijst?

Zo nee, toevoegen dan!
Tijdens slaapwandelen graaien.. tja je moet toch iets de schuld geven.
Hem in die tas stoppen, dichtritsen en aan de weg zetten voor het grof vuil.

:bye:
Mijn mening is gestippeld.
Ik vind het wel heel creatief verzonnen. Dat wel.
Je titel zegt genoeg toch...
Wat een lulsmoes. Ik zou er klaar mee zijn.
Haley schreef:
22-08-2018 15:58
Ik vind het wel heel creatief verzonnen. Dat wel.
Ja dat dacht ik ook gelijk.
Dat hij in zijn slaap zo met haar bezig is dat hij al slapend aan de wandel gaat en in een tas met haar slipjes staat te graaien zou mij genoeg zeggen. Hoe symbolisch wil je het hebben ?

Dat zou ik ‘m zeggen. Heeft-ie vast niet van terug.
anoniem_370937 wijzigde dit bericht op 22-08-2018 16:14
14.42% gewijzigd
Totaal niet geloofwaardig en dat weet je diep van binnen volgens mij zelf ook wel. Kappen. Je verdient beter
De vraag stellen is 'm beantwoorden.
Je hebt het forum niet nodig. Het antwoord gaf je zelf al. Kansloos!
Wow, dat is pas een smoes, zo lees je ze hier niet vaak, en dat wil toch wel wat zeggen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Het huis zat onder de olie? :confused:
Nou lieve mensen op de smoezelijst. Moest ook gewoon ff mn zooi kwijt. Kansloze pervert is het. Een temeijer als scharrel die geld van je stal. Zal die zich hebben lopen aftrekken oow geile hoer van me steel aub mijn geld maakt me zo geil. Misschien kan ik m gebruiken als geldslaaf🤣
Denkt die vent dat jij een randdebiel ben? Met zijn lulkoekverhaal.

Ik zou daar nog het meest beledigt en boos over zijn.
@lucifer
Ben ik ook voel me echt een dombo
Als het andersom was gebeurd dan was het huis te klein.
En wat doe je nu met de wetenschap dat vreemdgaan bij hem vaste gewoonte is? Leer je er mee te leven, (wat moet als je bij hem blijft), of accepteer je het niet? In geval van het laatste zul je toch echt tabee moeten zeggen.
RikM schreef:
22-08-2018 16:30
Het huis zat onder de olie? :confused:
Dit.

Wtf!?

:rofl:

En dan vragen of het kansloos is? Ja, de kansen op uitglijden zijn groot.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Tuurlijk pik ik dat niet. Ben niet voor niets weggegaan. Maar voel me gewoon een sukkel dat iemand mij zoiets flikt.. :there:
Nee joh! Je bent geen sukkel, helemaal niet. Je wist het alleen nog niet en nu wel. Kop op! Niet zo onaardig naar jezelf want hóe kon je zoiets weten toch? Nu je het weet heb jij jouw keuze gemaakt. Dus wel aardig zijn voor jezelf hoor! Dat verdien je. :lips:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
divadevil schreef:
22-08-2018 23:34
Tuurlijk pik ik dat niet. Ben niet voor niets weggegaan. Maar voel me gewoon een sukkel dat iemand mij zoiets flikt.. :there:
Onzin.
Hij behandelt jou als een sukkel ja maar dat zegt nog altijd meer over hem dan over jou.

Iedereen kan zoiets overkomen dat hij of zij bedrogen wordt. En het gebeurt veel. Je hebt je vergist in iemand, dat is alles. Zie het maar als een leerschool, want dat is het leven.

Nu verder gaan en wel zonder hem! Je bent namelijk pas écht een sukkel als je bij hem zou blijven. Omdat je je dan zo door hem laat behandelen.
Bedankt voor de lieve reacties :bigkiss:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven