Kansloos

22-08-2018 15:54 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva mensen,

Ik had een relatie van bijna 2 jaar. Hij had voor mij een scharrel. Er lag nog van alles van haar wat ze terug wilde, dus opbegevemoment heeft hij haar kleding terug gestuurd. Een tas vol met kinky lingerie had hij nog staan. Waarom die dat niet heeft terug gestuurd of weggegooit zou t niet weten. We hebben een lat relatie btw.
Ik ging vandaag opruimen vind ik een slipje onder een meubelstuk. Wat pas sinds mijn tijd was aangeschaft. Heel het huis lag ook onder de olie zijn antwoord ik denk dat het tijdens slaapwandelen is gebeurd. Die tas van haar stond 10 meter verder op van waar ik t slipje vond. Hij zegt dat hij in die tas heeft lopen graaien. Waarom weet hij niet hij was aan het slaapwandelen. Ik vind het vies raar en ben er eigenlijk helemaal klaar mee. Bij zn ex vrouw ging die ook vreemd. Via een hoerensite heeft die ook die scharrel leren kennen voor mijn tijd. Sorry als er spelfouten in zitten of wat dan ook. Ben er helemaal vanaf was zo gek van die gast. Wat denken jullie hierover?

Liefs mij
Maar waarom zat het huis nou onder de olie? Daar heb ik echt slapeloze nachten van.
divadevil schreef:
22-08-2018 16:33
Nou lieve mensen op de smoezelijst. Moest ook gewoon ff mn zooi kwijt. Kansloze pervert is het. Een temeijer als scharrel die geld van je stal. Zal die zich hebben lopen aftrekken oow geile hoer van me steel aub mijn geld maakt me zo geil. Misschien kan ik m gebruiken als geldslaaf🤣
Kom je uit Rotterdam?
RikM schreef:
23-08-2018 16:51
Maar waarom zat het huis nou onder de olie? Daar heb ik echt slapeloze nachten van.
Hier nog 1!
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven