Cadeau?

22-08-2018 12:42 59 berichten
Hoi!

Mijn man is bijna jarig, en ik ben me suf aan het zoeken naar een leuk cadeautje voor hem. Hij is niet het sieraden type, dus dat valt helaas al af.

Ik zie door de bomen het bos even niet meer en ik hoop dat jullie leuke ideeen hebben. Hij houd van voetbal, vooral van zijn eigen club (daar heb ik al te veel cadeaus van gegeven, dus iets anders zou leuk zijn) en hij is niet het zoetsappige typ die het leuk vind als ik een fotoboek o.i.d maak.

Wat is nou echt leuk voor een man die eigenlijk alles al heeft? Ik zit ook naar uitjes te kijken, maar misschien heeft een van jullie nog wel een orgineel idee. Wat geven jullie aan je vriend/man/broer/noem het? En aan de weinige mannen hier: wat vinden jullie nou echt leuk om te krijgen?

Alvast bedankt!
JollyRider schreef:
22-08-2018 17:47
Ik kook nooit witlof. Behalve voor haar verjaardag. Dan eet ik het niet omdat ik het zo lekker vind, maar ik vind het ook geen vergif.
Ja maar die witlof hoeft bij jou niet in een gat waar je het niet fijn vind.
Je kan er natuurlijk wel iemand voor inhuren :idee:
JollyRider schreef:
22-08-2018 17:47
Ik kook nooit witlof. Behalve voor haar verjaardag. Dan eet ik het niet omdat ik het zo lekker vind, maar ik vind het ook geen vergif.
Goede vergelijking. :bye:
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
22-08-2018 17:49
Ja maar die witlof hoeft bij jou niet in een gat waar je het niet fijn vind.
Je kan er natuurlijk wel iemand voor inhuren :idee:
Wat een beperkte fantasie als je niet verder komt dan “een gat” :rofl:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
22-08-2018 17:51
Wat een beperkte fantasie als je niet verder komt dan “een gat” :rofl:
:proud:
Jij kwam met witlof, toen raakte ik de draad kwijt.
Lillybit schreef:
22-08-2018 17:52
:proud:
Jij kwam met witlof, toen raakte ik de draad kwijt.
Touche :proud:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Lucifer2018 schreef:
22-08-2018 17:45
Ja leuk hoor. Iets doen wat je normaal niet doet in bed. Vast ook met een reden. Want als het zo geil en lekker is dan zou je het wel gewoon zo doen.

Vind dat echt te achterlijk voor woorden.
:facepalm: :roll:
Waarom niet? Als het nou iets is waar je echt vreselijk van walgt okee, maar als het iets is waar je gewoon niet zo dol op bent vind ik het helemaal niet gek hoor.

Wat Jolly zegt dus eigenlijk: vorig jaar wilde mijn zoon graag vissticks eten voor zijn verjaardag. Prima, dan eten we vissticks. Niet dat ik nou zo dol ben op die dingen maar als ik die jongen er nou een plezier mee doe.

En zo werkt het voor mij met seks ook. Seks is een lichamelijke verrichting net als eten en dat hoeft heus niet altijd hemels en precies naar mijn zin te zijn.
Lady*Voldemort schreef:
22-08-2018 17:54
Waarom niet? Als het nou iets is waar je echt vreselijk van walgt okee, maar als het iets is waar je gewoon niet zo dol op bent vind ik het helemaal niet gek hoor.

Wat Jolly zegt dus eigenlijk: vorig jaar wilde mijn zoon graag vissticks eten voor zijn verjaardag. Prima, dan eten we vissticks. Niet dat ik nou zo dol ben op die dingen maar als ik die jongen er nou een plezier mee doe.

En zo werkt het voor mij met seks ook. Seks is een lichamelijke verrichting net als eten en dat hoeft heus niet altijd hemels en precies naar mijn zin te zijn.

Als ik iets niet vaak of nooit doe heeft dat een reden. ;)

Dat ga ik dus niet als kado geven. Vind seksuele handelingen opperen als een kado sowieso vreemd.

Maar als jullie dat met witlof en vissticks willen vergelijken... ik vind beiden smerig en zou het voor niemand als kado gaan opeten.
Ik geef wel iets waar de jarige blij van word en ik verder niets mee van doen heb. :rofl:
Allemaal bedankt voor de suggesties! Er zitten zeker dingen bij die enorm leuk zijn en waar ik zelf nog niet aan gedacht heb :biggrin:
Lucifer2018 schreef:
22-08-2018 17:45
Ik vind dat iedereen dat lekker zelf moet weten. Ook ontopic dan.
Dat is hele doel van dit topic ja :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven