Cadeau?
woensdag 22 augustus 2018 om 12:42
Hoi!
Mijn man is bijna jarig, en ik ben me suf aan het zoeken naar een leuk cadeautje voor hem. Hij is niet het sieraden type, dus dat valt helaas al af.
Ik zie door de bomen het bos even niet meer en ik hoop dat jullie leuke ideeen hebben. Hij houd van voetbal, vooral van zijn eigen club (daar heb ik al te veel cadeaus van gegeven, dus iets anders zou leuk zijn) en hij is niet het zoetsappige typ die het leuk vind als ik een fotoboek o.i.d maak.
Wat is nou echt leuk voor een man die eigenlijk alles al heeft? Ik zit ook naar uitjes te kijken, maar misschien heeft een van jullie nog wel een orgineel idee. Wat geven jullie aan je vriend/man/broer/noem het? En aan de weinige mannen hier: wat vinden jullie nou echt leuk om te krijgen?
Alvast bedankt!
Mijn man is bijna jarig, en ik ben me suf aan het zoeken naar een leuk cadeautje voor hem. Hij is niet het sieraden type, dus dat valt helaas al af.
Ik zie door de bomen het bos even niet meer en ik hoop dat jullie leuke ideeen hebben. Hij houd van voetbal, vooral van zijn eigen club (daar heb ik al te veel cadeaus van gegeven, dus iets anders zou leuk zijn) en hij is niet het zoetsappige typ die het leuk vind als ik een fotoboek o.i.d maak.
Wat is nou echt leuk voor een man die eigenlijk alles al heeft? Ik zit ook naar uitjes te kijken, maar misschien heeft een van jullie nog wel een orgineel idee. Wat geven jullie aan je vriend/man/broer/noem het? En aan de weinige mannen hier: wat vinden jullie nou echt leuk om te krijgen?
Alvast bedankt!
woensdag 22 augustus 2018 om 15:27
Blondie456 schreef: ↑22-08-2018 15:04Veel mensen hebben alleen maar een gezamelijke rekening hoor.
Ik zou ook een uitje doen zoals naar een concert of zo.
Nogal een stellige aanname, denk dat je je aardig vergist.
woensdag 22 augustus 2018 om 15:32
Wij in elk geval niet. Er zijn twee persoonlijke rekeningen en een gezamelijke rekening, maar het cadeau voor mijn man gaat toch echt van de mijne.Blondie456 schreef: ↑22-08-2018 15:04Veel mensen hebben alleen maar een gezamelijke rekening hoor.
The owls are not what they seem
woensdag 22 augustus 2018 om 16:01
Nou in mijn omgeving niet.
woensdag 22 augustus 2018 om 16:09
Wij hebben zeker een gezamelijke rekening net als veel mensen. Maar bijna iedereen heeft er een eigen rekening naast. Dat hebben wij ook.
Ken zelf helemaal geen stellen ( ook geen oudere getrouwde van de generaties boven mij, ) die maar 1 rekening hebben.
Maar maakt verder niets uit toch? Laat iedereen zelf beslissen hoe ze hun financieen regelen. Of van welke rekening ze cadeautjes kopen. Lekker boeiend.
Ken zelf helemaal geen stellen ( ook geen oudere getrouwde van de generaties boven mij, ) die maar 1 rekening hebben.
Maar maakt verder niets uit toch? Laat iedereen zelf beslissen hoe ze hun financieen regelen. Of van welke rekening ze cadeautjes kopen. Lekker boeiend.
woensdag 22 augustus 2018 om 17:19
Thaise Massage mét happy endingSweetFirefly schreef: ↑22-08-2018 14:24Een ervaring in plaats van iets tastbaars? Parachutespringen, skydiven, met een bootje op de Loosdrechtse plassen, een slipcursus, een 4wheeldrive off the road dagje, een bierproeverij. Zoiets?
Frankly my dear, I don"t give a damn
woensdag 22 augustus 2018 om 17:27
Huh? Geen eigen spaarrekening of betaalrekening?Blondie456 schreef: ↑22-08-2018 15:04Veel mensen hebben alleen maar een gezamelijke rekening hoor.
Je hebt toch als volwassen echtpaar sowieso meerdere rekeningen. Al is het maar om een keer iemand een cadeautje te kunnen geven of niet iedere stap die je zet de hele tijd met je partner te delen...
Gezamelijke rekening is handig, maar wij hebben toch ook eigen rekeningen, zowel betaal-, beleggings- als spaarrekeningen.
En stel, stel, stel je voor dat er iets gebeurt waardoor een van de twee de hele rekening leeg haalt (geheime gokschulden of afpersing of gewoon slecht met geld). Dan kun je zelf helemaal niets meer! Dat lijkt me erg...
woensdag 22 augustus 2018 om 17:28
Een ako-bon geven aan je echtgenoot is wel heel sneu... Dat geef je aan iemand waar je langs moet maar waarbij je voor jezelf wil goedpraten dat je geen zin hebt om er een minuut moeite aan te besteden om iets te kopen.
woensdag 22 augustus 2018 om 17:29
Ik had al een eigen rekening en spaarrekening, die heb ik gehouden. Geen van de redenen die jij benoemt hebben daar mee te maken.Stampertje12 schreef: ↑22-08-2018 17:27Huh? Geen eigen spaarrekening of betaalrekening?
Je hebt toch als volwassen echtpaar sowieso meerdere rekeningen. Al is het maar om een keer iemand een cadeautje te kunnen geven of niet iedere stap die je zet de hele tijd met je partner te delen...
Gezamelijke rekening is handig, maar wij hebben toch ook eigen rekeningen, zowel betaal-, beleggings- als spaarrekeningen.
En stel, stel, stel je voor dat er iets gebeurt waardoor een van de twee de hele rekening leeg haalt (geheime gokschulden of afpersing of gewoon slecht met geld). Dan kun je zelf helemaal niets meer! Dat lijkt me erg...
woensdag 22 augustus 2018 om 17:31
Je kunt toch prima alles op een hoop gooien maar ook ieder een eigen rekening hebben? Juist voor dit soort dingen. Je wil elkaar buiten verjaardagen om toch ook wel eens kunnen verrassen?Blondie456 schreef: ↑22-08-2018 16:03Je kunt dat toch ook hier op het forum lezen dat bij veel stellen alles op 1 hoop gaat. Maar we zijn niet ontopic nu![]()
Hartstikke leuk. Kijk ik 's op de rekening, zit daar een afschrift bij voor kaartjes voor een concert. En dan een week later verrast zijn als je kaartjes voor het concert krijgt?
Als ik mijn vriendin mee uit eten neem gaat het ook van mijn rekening af en niet van de gezamenlijke. Ik neem haar toch mee, gaat haar geen donder aan wat het gekost heeft :p
woensdag 22 augustus 2018 om 17:32
Het ging er niet om hoe je het moet regelen, maar dat een cadeau geven van de gezamelijke rekening voor mij nogal suf zou overkomen. Dus behoorlijk on topicLucifer2018 schreef: ↑22-08-2018 16:09Wij hebben zeker een gezamelijke rekening net als veel mensen. Maar bijna iedereen heeft er een eigen rekening naast. Dat hebben wij ook.
woensdag 22 augustus 2018 om 17:39
Ik zou voor de ervaring gaan i.p.v. een ding. En als je je man echt kent weet je welke ervaring hij leuk vindt neem ik aan. Etentje, weekend weg, parachutespringen, concert of inderdaad dat ene in bed dat je anders nooit doet. Kan allemaal, en is allemaal leuker dan een op dit forum bedacht dinges.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
woensdag 22 augustus 2018 om 17:42
Cervelaatworst?Lady*Voldemort schreef: ↑22-08-2018 17:41Ik geef mijn man altijd een harde worst voor zijn verjaardag.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
woensdag 22 augustus 2018 om 17:43
Met kruidnagel?Lady*Voldemort schreef: ↑22-08-2018 17:41Ik geef mijn man altijd een harde worst voor zijn verjaardag.
woensdag 22 augustus 2018 om 17:45
Ik vind dat iedereen dat lekker zelf moet weten. Ook ontopic dan.Stampertje12 schreef: ↑22-08-2018 17:32Het ging er niet om hoe je het moet regelen, maar dat een cadeau geven van de gezamelijke rekening voor mij nogal suf zou overkomen. Dus behoorlijk on topic![]()
woensdag 22 augustus 2018 om 17:47
Ik kook nooit witlof. Behalve voor haar verjaardag. Dan eet ik het niet omdat ik het zo lekker vind, maar ik vind het ook geen vergif.Lucifer2018 schreef: ↑22-08-2018 17:45Ja leuk hoor. Iets doen wat je normaal niet doet in bed. Vast ook met een reden. Want als het zo geil en lekker is dan zou je het wel gewoon zo doen.
Vind dat echt te achterlijk voor woorden.
![]()
![]()
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
woensdag 22 augustus 2018 om 17:48
Heerlijk!Lady*Voldemort schreef: ↑22-08-2018 17:45Volgens mij wel ja.
Ik ben vorige week jarig geweest en ik kreeg van hem vier zoute haringen met uitjes![]()
Zou mijn man ook blij mee zijn.
Een stuk hele oude kaas ook trouwens.