De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!
donderdag 12 maart 2009 om 08:54
Lieve Do en Do-man.
De tranen lopen over mijn wangen. Dit is toch het nieuws waar je jaren lang bang voor bent geweest en nu dus echt te horen hebt gekregen.
Ik weet niet wat ik moet zeggen.
Alleen dat ik heel veel aan jullie denk (for what it's worth) en we zijn er hier voor je, als je daar behoefte aan hebt...
De tranen lopen over mijn wangen. Dit is toch het nieuws waar je jaren lang bang voor bent geweest en nu dus echt te horen hebt gekregen.
Ik weet niet wat ik moet zeggen.
Alleen dat ik heel veel aan jullie denk (for what it's worth) en we zijn er hier voor je, als je daar behoefte aan hebt...
donderdag 12 maart 2009 om 08:58
Oh nee... wat een vreselijk verdrietig nieuws. Lieve Do en man, ook ik wens jullie enorm veel sterkte toe met het verwerken. Wat is dit vreselijk verdrietig... ik ben er stil van.
Ik hoop dat jullie goed met elkaar kunnen blijven praten en straks het zonnetje weer kunnen zien schijnen.... heel veel kracht toegewenst!
Ik hoop dat jullie goed met elkaar kunnen blijven praten en straks het zonnetje weer kunnen zien schijnen.... heel veel kracht toegewenst!
donderdag 12 maart 2009 om 13:11
Jezus Do, ik zag net je andere topic en ik dacht even kijken of je hier oook gepost hebt. Jee wat heftig en wat erg. Ik weet echt niet wat ik tegen je moet zeggen. Wat een vreseljk verdrietig nieuws en wat zullen jullie verdrietig zijn zeg . Nu moet je echt afscheid gaan nemen van de wens om een kind van jullie samen te krijgen he. En afscheid nemen van hoe jullie van plan waren de toekomst in te vullen. Logisch dat je nog niet klaar bent om na te denken over alternatieven.
Ik kan me voorstellen dat het voor jou niet leuk en heel moeilijk is om hier te schrijven. Maar, weet wel, dat je hier altijd je verhaal kwijt kan. Wat je ook wil zeggen. Hele dikke
Ik kan me voorstellen dat het voor jou niet leuk en heel moeilijk is om hier te schrijven. Maar, weet wel, dat je hier altijd je verhaal kwijt kan. Wat je ook wil zeggen. Hele dikke
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
donderdag 12 maart 2009 om 15:24
Jee Do, wat een onzettend kutnieuws zeg. Dat is wel het laatste wat je wil horen. Hoop dat jullie er goed uitkomen samen! Neem je tijd om rustig na te denken wat jullie willen. Heel veel sterkte in ieder geval en ik sluit me aan bij de rest, je bent bij ons natuurlijk altijd welkom om je verhaal kwijt te raken!
Dikke knuffel....
Dikke knuffel....
donderdag 12 maart 2009 om 21:17
Do ik lees je berichtje, pfff... weet echt even niet wat ik moet schrijven.
Alles gaat nu even door me heen, hoe je hier kwam, net getrouwd, je lachte nog om "gemiste kansen" ivm met je man z'n rug enzo.....tijd genoeg....en nu dit bericht, fuck!
Dikke knuffel, heb bewondering voor jullie, hoe je je er steeds doorheen gesleept hebt.
Wil je eigenlijk nog allerlei advies geven (wat mn vriendin in het buitenland zoal doet i.s.m. haar arts) maar daar moet je zelf maar om komen als je zover bent.
Nu eerst maar eens tot jezelf zien te komen.
Liefs Uni
Alles gaat nu even door me heen, hoe je hier kwam, net getrouwd, je lachte nog om "gemiste kansen" ivm met je man z'n rug enzo.....tijd genoeg....en nu dit bericht, fuck!
Dikke knuffel, heb bewondering voor jullie, hoe je je er steeds doorheen gesleept hebt.
Wil je eigenlijk nog allerlei advies geven (wat mn vriendin in het buitenland zoal doet i.s.m. haar arts) maar daar moet je zelf maar om komen als je zover bent.
Nu eerst maar eens tot jezelf zien te komen.
Liefs Uni
vrijdag 13 maart 2009 om 09:20
vrijdag 13 maart 2009 om 16:28
Sorry dat ik zo weinig reageer, maar sinds laptop gecrasht is, is hij zo traag als dikke stront.
Dus kan alleen ff op het werk maar daar is het ok mega druk !
Feesie was erg leuk, ik wacht nog op foto`s ervan.. Maar was super geslaagd !!
Met Kaj gaat het ook geweldig, heeft zondag zijn eerste stapjes gedaan yeah !! ( aan de hand dan he ) verder eet hij ook steeds meer gewoon eten. Ben zo happy de peppie..
Nu ik dit schrijf is het zo een contrast tov Doompie..Oef wat vind ik het erg zeg..Als ik er denk breekt mijn hart al !
we hebben drukke leuke weekenden voor de boeg, mannetje heeft het super druk dus kortom kan niet beter..
Dus kan alleen ff op het werk maar daar is het ok mega druk !
Feesie was erg leuk, ik wacht nog op foto`s ervan.. Maar was super geslaagd !!
Met Kaj gaat het ook geweldig, heeft zondag zijn eerste stapjes gedaan yeah !! ( aan de hand dan he ) verder eet hij ook steeds meer gewoon eten. Ben zo happy de peppie..
Nu ik dit schrijf is het zo een contrast tov Doompie..Oef wat vind ik het erg zeg..Als ik er denk breekt mijn hart al !
we hebben drukke leuke weekenden voor de boeg, mannetje heeft het super druk dus kortom kan niet beter..
vrijdag 13 maart 2009 om 19:20
Heb ik ook hoor meiden, kan wel mijn eigen verhaal hier gaan doen, maar dan denk ik weer aan Do en hoe ik me in haar situatie zou (kunnen) voelen. Dan hou ik wel eventjes me gedeisd...
Je zit ook continu in mijn gedachtie Doompie...
Vanmiddag naar de film met Quintie en zussie was gezellie. Vond de film errug leuk. Quintie iets minder, haha.
Je zit ook continu in mijn gedachtie Doompie...
Vanmiddag naar de film met Quintie en zussie was gezellie. Vond de film errug leuk. Quintie iets minder, haha.
vrijdag 13 maart 2009 om 22:27
o man...ik voelde gewoon ff mijn keel dichtgeknepen worden, op het moment dat ik je berichtje las DO....
Dit is het nieuws waar je diep van binnen altijd bang voor bent, en het superhard aan komt wanneer het echt zo blijkt te zijn....
Ik vind dit zooo erg voor jullie, zo erg...dat ik op dit moment echt niet weet wat ik zeggen moet. Ik kan het nm niet beredeneren, verzachten of wegnemen terwijl ik dat zo graag zou doen/willen...
Een hele dikke kus en knuffel.
Dit is het nieuws waar je diep van binnen altijd bang voor bent, en het superhard aan komt wanneer het echt zo blijkt te zijn....
Ik vind dit zooo erg voor jullie, zo erg...dat ik op dit moment echt niet weet wat ik zeggen moet. Ik kan het nm niet beredeneren, verzachten of wegnemen terwijl ik dat zo graag zou doen/willen...
Een hele dikke kus en knuffel.
vrijdag 13 maart 2009 om 23:07
Hé lieverds,
Hartstikke bedankt voor jullie lieve reacties. We zijn beiden behoorlijk van slag geweest, met name woensdag en donderdagochtend. Daarna hebben we onszelf even gedwongen weer over te gaan tot de orde van de dag, en dat lukt redelijk, het ene moment gaat dat beter dan het andere.
Vandaag van vrienden gehoord dat zij zwanger is. Gelukkig kwamen ze het ons even privé vertellen, morgen maken ze het algemeen bekend op een feestje, maar dan zijn wij dus vast voorbereid. Vond ik wel lief van ze, dat ze daar rekening mee houden... Kan gelukkig nog steeds blij zijn voor een ander, al steekt het natuurlijk wel een beetje (zij waren echt net een paar maandjes bezig)
Ik wil nog even benadrukken dat ik vind dat jullie hier gewoon lekker de positieve berichtjes moeten blijven posten hoor!!
Hartstikke bedankt voor jullie lieve reacties. We zijn beiden behoorlijk van slag geweest, met name woensdag en donderdagochtend. Daarna hebben we onszelf even gedwongen weer over te gaan tot de orde van de dag, en dat lukt redelijk, het ene moment gaat dat beter dan het andere.
Vandaag van vrienden gehoord dat zij zwanger is. Gelukkig kwamen ze het ons even privé vertellen, morgen maken ze het algemeen bekend op een feestje, maar dan zijn wij dus vast voorbereid. Vond ik wel lief van ze, dat ze daar rekening mee houden... Kan gelukkig nog steeds blij zijn voor een ander, al steekt het natuurlijk wel een beetje (zij waren echt net een paar maandjes bezig)
Ik wil nog even benadrukken dat ik vind dat jullie hier gewoon lekker de positieve berichtjes moeten blijven posten hoor!!
zaterdag 14 maart 2009 om 08:06
Dootje
Ik vind het on-ge-loof-lijk knap dat je blij kan zijn voor je vrienden. Echt petje af. Ik geloof niet dat ik er zo mee om zou kunnen gaan als jij. Fijn dat jij en Do-man zo op elkaar kunnen steunen. Krijg je fijne reacties op je eigen topic?
En verder... ik zal het proberen hoor, maar ben gewoon nog steeds een beetje van slag. Ik heb ook niets positiefs te vertellen op dit moment, nou ja het was gezellig met Nala en Nala-zusje gisteren inderdaad, met een matige film
Ik vind het on-ge-loof-lijk knap dat je blij kan zijn voor je vrienden. Echt petje af. Ik geloof niet dat ik er zo mee om zou kunnen gaan als jij. Fijn dat jij en Do-man zo op elkaar kunnen steunen. Krijg je fijne reacties op je eigen topic?
En verder... ik zal het proberen hoor, maar ben gewoon nog steeds een beetje van slag. Ik heb ook niets positiefs te vertellen op dit moment, nou ja het was gezellig met Nala en Nala-zusje gisteren inderdaad, met een matige film
zaterdag 14 maart 2009 om 08:27
Do, jullie zijn echt supervrienden! doe het rustig aan en knuf
Quintie, geen leuke film dus, twijfelde ook beetje maar was al bang dat hij beetje tegen zou vallen, wacht maar gewoon op dvd-tje denk ik.
Frans, graag gedaan. Blij dat ik toch maatje groter had gekocht.
Ga aankleden, ga zo lekker met kids en hond naar het bos. Hondje heeft laatste tijd weinig aandacht en beweging gehad met verhuizing en zo. Dus even lekker laten rennnen. En nog even shoppen, zag hoop leuks bij de hema.
Quintie, geen leuke film dus, twijfelde ook beetje maar was al bang dat hij beetje tegen zou vallen, wacht maar gewoon op dvd-tje denk ik.
Frans, graag gedaan. Blij dat ik toch maatje groter had gekocht.
Ga aankleden, ga zo lekker met kids en hond naar het bos. Hondje heeft laatste tijd weinig aandacht en beweging gehad met verhuizing en zo. Dus even lekker laten rennnen. En nog even shoppen, zag hoop leuks bij de hema.
zaterdag 14 maart 2009 om 08:31
12sept: ik zat het steeds maar te vergelijken met de boeken, dat was een beetje mijn fout. Zo had Becky geen Brits accent en dat vond ik raar, Suze had zwart haar en in het boek is ze blond (als ik het me goed herinner) en nog een paar van dat soort details. Verder zitten er wel hele leuke momenten in met humor enzo, maar ja... wacht maar op de dvd zou mijn advies zijn
Veel plezier in het bos!
Veel plezier in het bos!
zaterdag 14 maart 2009 om 08:35
Dominica, ik vind het ook heel erg knap dat je het zo kan handelen, als vrienden zwanger zijn.
Ik kon dat echt niet hoor en was gelijk weer van slag.
Hoop dat jullie het samen allemaal een beetje op een rijtje kunnen krijgen...
12-9, ik vond het wel een leuke film hoor, je moet gewoon niet naar Quintie luisteren, hahahahaha.
Ga vanmiddag mijn zussie aanmoedigen. Die gaat de City-Pier-City lopen. En vanaaf een verjaardag.
Helaas vanmorgen weer vroeg wakker. Lukt me echt niet meer om uit te slapen...
Ik kon dat echt niet hoor en was gelijk weer van slag.
Hoop dat jullie het samen allemaal een beetje op een rijtje kunnen krijgen...
12-9, ik vond het wel een leuke film hoor, je moet gewoon niet naar Quintie luisteren, hahahahaha.
Ga vanmiddag mijn zussie aanmoedigen. Die gaat de City-Pier-City lopen. En vanaaf een verjaardag.
Helaas vanmorgen weer vroeg wakker. Lukt me echt niet meer om uit te slapen...