Ben ik zwanger?

12-03-2009 12:06 176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit bericht verwijderd.

Bedankt voor de mensen die me hielpen.

Ik zal in hoop afwachten of er een kleine bij komt.

Lies
anoniem_82636 wijzigde dit bericht op 12-03-2009 12:44
Reden: klaar er mee
% gewijzigd
quote:JepJep schreef op 12 maart 2009 @ 14:14:

[...]

Jawel, net voor de eisprong sexen, beste kans!

Eitje leeft maar 24 uur. Als je dan sext terwijl je 18 uur geleden je eisprong hebt gehad zeg maar (ik noem maar even iets) komen die zwemmertjes dus te laat...klinkt goed!
quote:JepJep schreef op 12 maart 2009 @ 14:20:

Ik heb kaarten, pendels en ook glazen bollen, roep maar, wat wil je?meen je dit sirieus? ....
quote:DJ Momo schreef op 12 maart 2009 @ 14:16:

kan ik hier ook terecht voor een reading? of is dit exclusief voor Lies78?Meen je dit sirieus? . . . .
Nee, grapje.

Ik heb ze wel, maar kan er niks mee......

Lekker een testje doen, van mij wil je geeeeen reading.
quote:Lies78 schreef op 12 maart 2009 @ 14:25:

[...]

Meen je dit sirieus? . . . .ws net zo sErieus als jij.
Meen jij het nou serieus?
quote:JepJep schreef op 12 maart 2009 @ 14:27:

Nee, grapje.

Ik heb ze wel, maar kan er niks mee......

Lekker een testje doen, van mij wil je geeeeen reading.

jammer.

iemand anders?
serieus maar waar: het is serieus met een "e"...

Sirië is een land, sirieus bestaat niet en glazen bollen werken niet...

voor de rest wippen als konijnen dat schijnt te helpen als je zwanger wil worden....
quote:Lies78 schreef op 12 maart 2009 @ 13:44:

[...]

Bij vrienden, vriendinnen en zussen zijn het bij hun allemaal in een keer gelukt. Dus er ook eigenlijk op. Ik weet dat zo iets niet altijd kan gebeuren, maar ik wacht nog twee weken af dan doe ik de test ALS er geen bloed bij te pas is

Lieve Lies,

bij mij duurde het bijna drie jaar voordat ik zwanger was. Dat kan dus ook. Dan wordt het een lange tijd als je elke maand er zo veel mee bezig bent. Niet vergeten gewoon door te leven. (en dat bedoel ik niet lullig).
oh, als konijnen.. mijn hub wil altijd op zijn hondjes.....
quote:DJ Momo schreef op 12 maart 2009 @ 14:27:

[...]

jammer.

iemand anders?

Ik wil wel een ohm-mah-neh-pad-meh-hoem-bevruchtingsceremonie voor je doen. Werkt als een tiet.

(Pun intended )
Dan krijg je vast allemaal jongens DJ Momo!

Zegt mijn glazen bol...

Hoor hem vanaf hier roepen onder zijn zwarte kleedje vandaan...
Ja, en sexen met je hoofd naar het Noorden (element aarde, staat voor vruchtbaarheid) wil ook wel helpen, en als Parnell dan ohm-mah-pad-meh-hoem roept, gaat t vast lukken
quote:Toet schreef op 12 maart 2009 @ 14:28:

[...]

Lieve Lies,

bij mij duurde het bijna drie jaar voordat ik zwanger was. Dat kan dus ook. Dan wordt het een lange tijd als je elke maand er zo veel mee bezig bent. Niet vergeten gewoon door te leven. (en dat bedoel ik niet lullig).Ik vat het ook goed op Toet. Bedankt in ieder geval, we wachten af voor twee weken
quote:Lies78 schreef op 12 maart 2009 @ 13:44:

[...]

Bij vrienden, vriendinnen en zussen zijn het bij hun allemaal in een keer gelukt. Dus er ook eigenlijk op. Ik weet dat zo iets niet altijd kan gebeuren, maar ik wacht nog twee weken af dan doe ik de test ALS er geen bloed bij te pas is

meen jij dit nu serieus?

Ik vind het heel naief om zo te denken.

Wij zijn nu 2 jaar bezig en weet je wat, bij mijn buurvrouw ging het wel in 1x, dus ik verwachte het ook bij mij, want we wonen in een vruchtbaar buurtje!.
"ik ben het, Barbabelladingdong"
dank Jep. dan weet ik ook gelijk welke kleur ik de kamer van de beeb moet maken.

Parnell, nou, dat aanbod sla ik niet af. maakt het nog uit in welke periode in je cyclus deze ceremonie wordt uitgevoerd? met oog op jongen of meisje?
Sorry voor de offtopic berichten. Zal ophouden.

Veel succes met zwanger worden. Hoop voor je dat het snel lukt.
ik ben te laat zie ik, TO heeft haar OP al verwijderd.........

MAAR Lies78,

nu wel laten weten over 14 dagen of je nou zwanger bent of niet he!!!!! anders kunnen wij er allemaal niet van slapen van de spanning van jouw NOT...eh.. D.
quote:DJ Momo schreef op 12 maart 2009 @ 14:34:

dank Jep. dan weet ik ook gelijk welke kleur ik de kamer van de beeb moet maken.

Parnell, nou, dat aanbod sla ik niet af. maakt het nog uit in welke periode in je cyclus deze ceremonie wordt uitgevoerd? met oog op jongen of meisje?Ver voor de eisprong, meer kans op meisjes
quote:DJ Momo schreef op 12 maart 2009 @ 14:34:

Parnell, nou, dat aanbod sla ik niet af. maakt het nog uit in welke periode in je cyclus deze ceremonie wordt uitgevoerd? met oog op jongen of meisje?

De ohm-mah-neh-pad-meh-hoem-goden bevruchten zonder onderscheid des geslachts; de ceremonie kan dan ook op elk moment in den cyclus worden uitgevoerd. Ik zal er eens even een ohmpje tegenaan gooien *sleept de wierook weer tevoorschijn*

Nog meer gegadigden, nu ik de wierook toch uit het vet heb?
ja ja ja ja ja

doe voor mij ook maar.

Zaterdag is mijn NOD en ik heb vorige week door de slijmdraden heen met mijn hubbie geklust....
Ik denk een jongen barbabella, ohnee, ik zou ophouden.
shit een jongen.... nu ben ik teleurgesteld, ik wil alleen meisjes
Momo en Barbabella: de ceremonie is voltooid en de bevruchtingsgoden zijn op jullie afgestuurd. Vanavond flink seks hebben!
Parnell, ik heb mijn ei al 10 dagen geleden gehad. heb toen flink met hub geklust voor een beeb. mijn NOD is as zondag. moet ik nu toch nog meer klussen vanaaf?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven