Ervaringen winterjas
dinsdag 28 augustus 2018 om 18:16
Omdat je beter te vroeg dan te laat kunt zijn heb ik nieuwe winterjassen besteld.
Online, de leukste thuis uitkiezen en de rest retour.
Nu zijn 3 van de 4 jassen heel erg dun. Terwijl ze toch staan aangegeven als winterjas. En met 2 van 3 "wintersterren".
Maar ik kan me helemaal niet voorstellen dat ze warm zijn, ook al hebben ze een voering van dons.
Maar om een jas van €100 op de gok te houden, zo ruim zijn mijn financiën niet.
Zijn die dunne jassen echt warm naar jullie ervaring?
Online, de leukste thuis uitkiezen en de rest retour.
Nu zijn 3 van de 4 jassen heel erg dun. Terwijl ze toch staan aangegeven als winterjas. En met 2 van 3 "wintersterren".
Maar ik kan me helemaal niet voorstellen dat ze warm zijn, ook al hebben ze een voering van dons.
Maar om een jas van €100 op de gok te houden, zo ruim zijn mijn financiën niet.
Zijn die dunne jassen echt warm naar jullie ervaring?
dinsdag 28 augustus 2018 om 18:27
dinsdag 28 augustus 2018 om 18:29
Lijkt idd alsof de jassen zich hebben aangepast aan de mildere winters in NL. Vi3l mij ook op.
Wollen jassen zijn of lijken over-all dunner. Echter materiaal is warm.
Dons ligt aan kwaliteit. Op zich warm, tenzij dons zich gaat verzamelen op enkele plekken waardoor er als het ware “lege” stukken jas ontstaan.
Windvangers aan mouwen, kraag en lengte jas zijn ook belangrijk.
Wollen jassen zijn of lijken over-all dunner. Echter materiaal is warm.
Dons ligt aan kwaliteit. Op zich warm, tenzij dons zich gaat verzamelen op enkele plekken waardoor er als het ware “lege” stukken jas ontstaan.
Windvangers aan mouwen, kraag en lengte jas zijn ook belangrijk.
dinsdag 28 augustus 2018 om 18:30
Mijn kind heeft zoiets als de bovenste en die heeft het niet koud gehad. Wel van Nike, mss dat dat nog uitmaakt.
dinsdag 28 augustus 2018 om 18:34
dinsdag 28 augustus 2018 om 18:35
Ik weet niet of Esprit goede kwaliteit levert, maar een donsjas van een goed merk, zoals the North Face, is echt lekker warm hoor. Zoals deze:
https://www.bever.nl/p/the-north-face-t ... olour=4123
https://www.bever.nl/p/the-north-face-t ... olour=4123
dinsdag 28 augustus 2018 om 18:55
Ik heb een donsjas en die doet dat inderdaad, maar dat komt ook omdat het materiaal wat aan de buitenkant zit (weet zo uit m’n hoofd niet wat dat is) niet goed waterdicht is. Duurt vervolgens een eeuw voordat ‘ie weer droog is.
dinsdag 28 augustus 2018 om 19:17
Dat zijn allebei zomerjasjes.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
dinsdag 28 augustus 2018 om 21:06