Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 6)

28-01-2018 23:12 3003 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken
Wachten op start Diamond30, Gingerspice, Zizo, Puk32
Prikken & slikken MevrouwStippel
Wachten op cryo-tp blauwerok, Doces
In de wachtweken

.
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd(m/v)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(37/40)
man hersteloperatie gehad, icsi1: geen cryo's, icsi2: geen bevruchtingen ICSI3+
MESA/TESE
AMC
-Sense-
(36/41)
2015 halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1+2 mislukt, geen cryo's ICSI2 wacht op intake UZ Gent (oktober) OLVG/UMC
Zizo
(35/39)
2014 2016 matige zaadkwaliteit, 6x IUI, icsi1 mislukt,geen cryo's; icsi2.3 MA (10/9wk) ICSI3 herstellen curettage, oriënteren op ander zkh voor 3e poging
doces
(29/31)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt, icsi2 5 cryo's ICSI 2 wachten op cryo-tp, 6e TP, van ICSI2 -
Diamond30
(32/38)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI, 2x IVF
IVF3 Pauze, vakantie en daarna overstappen naar een ander zkh
Labgeek1990
(26/31)
2016 2017 zeer slecht zaad, icsi1: 3x mk ICSI1 icsi1: nog 3 cryo's over (van 10)pauze Amphia/Erasmus
windmolen
(33/39)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI, ICSI1: 3xTP, ICSI2: 1xTP zelf proberen met stimulatie
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar ICSI1mislukt (3xTP) ICSI2 mislukt. Even pauze nu, opties bekijken EMC
Gingerspice182
(30 & 27 (m)
begin
2017
juni 2017 Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 ICSI1 mislukt (5x TP) Wachten op start ICSI2 OLVG in samenwerking met AMC
sheela
(40 / 43)
2014 jan 2016 Onbegrepen, 4x IUI, IVF1 en IVF2 mislukt, geen cryo's; spontaan zwanger mk (6wk) IVF3 pauze
G-power1989
(29 / 30)
jan 2016 juli 2017 2e kindje weinig zaadcellen, icsi1 (6x natuurlijke cyclus) mislukt ICSI2 icsi 2 WZA/UMCG
Yaradreamz
(36/ 45)
? ? hersteloperatie man, icsi1.3 mk, nog 2 cryo's ICSI+MESA/TESE herstellen van mk EMC
Puk32
(34/38)
2015 feb 2017 Slechte zaadkwaliteit - 7x IUI - 3x mk IVF/ICSI 1 onderzoeken mk's, wachten op start MMC / Tilburg
Vienna25
(33/32)
eind 2014 begin 2016 Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders ICSI 1 Bezig met ICSI 1, eerste TP net gehad Belgie
Alaynee
(28/?)
Azoöspermie ICSI 1+TESE Bezig met ICSI 1, eerste TP gehad DD
mamamaria81
(37/40)
Dichte eileider, pcos, hypo schildklier. Zoontje (Juni '14). 10x IUI: 1 mk bij 9 wk, IVF 1.1: mk bij 7 wk, IVF 1.2 mislukt, IVF2 geen bevruchtingen wachten op start IVF3 ism UMCU
Zot-83
(35/39)
vervroegde overgang, zoon (mei '16) na 2x icsi & 1x icsi + ECD (2015); dochter geboren & overleden (jan '18) na icsi + ECD (2017) ICSI+ECD wachten op nieuwe poging Alicante
innerpeace
(37)
alleenstaande, 9x iui gehad, 5x mk ICSI1 wachten op aanvullend onderzoek mk, intake in Gent (okt) Voorburg
blauwerok
(37/38)
2017 2017 ICSI met PGD wegens erfelijke ziekte, dochter (3) via normale weg ICSI1+PGD
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...

:heart: Hartje gezien!
*Miekje-5 (37/39), x maart 2019, slecht zaad, 2x IUI, 3 verse tp, 1 cryo tp, zwanger in ICSI4, 1 cryo over, LUMC/UMC-U
*syrah80 (37/44), x jan 2019, oorzaak onbekend, zwanger in IVF1, 3 cryo's over
*Smurff_4 (?/?), x nov 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger in ICSI1
*Leonie2006 (29/30), x nov 2018, Azoospermie, tese gehad mei 2017, zwanger in ICSI1, EMC
*Rucio, 8 nov 2018, zeer slecht zaad, 3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk), zwanger in IVF2
*Flipje2 (29/41), 16 nov 2018, zeer slechte zaadkwaliteit, ☆18w, ☆12w, ☆6w, ☆9w, zwanger in ICSI2, VUMC
*Taart1 (29/30), 23 okt 2018, geen oorzaak gevonden; 6x iui gehad, zwanger IVF1.2, ASZ Zwijndrecht / EMC
*Twin84 (33/39), 14 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger ICSI1, VUmc
*Mangoest (30/39), 10 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger ICSI1, 2 cryo's over
*Dionne1982 (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

:duckie: Bevallen
Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).

Zwanger maar geen update: christel (ivf1), hosta (spontaan)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: Pinguin, Gelukspoppetje, Thjs, Shannonlove
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:39
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
99.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zizo, ah nee... Alsof het nog niet erg genoeg is. Bizar dat ze je nog 6 dagen zo laten lopen. Hele dikke knuffel.

Duufje, weet niet wat ik moet zeggen... Zo moeilijk! Ook voor jou een hele dikke knuffel.
Ach jeetje Zizo, wat een narigheid. En ze kunnen je toch niet gewoon nog zes dagen bloed laten verliezen als het bloedverlies nu al problemen oplevert?
Labgeek, Zizo en Sheela, wat een verdriet dames... Ik heb er geen woorden voor. Net als voor Duufje. Ik denk dat ik weet hoe je je voelt Duuf... Of in ieder geval een beetje. Ook wij zijn er sterker uit gekomen, ik weet ook zeker dat jullie er zullen komen. Alles heeft wat tijd nodig, maar ooit zal er een dag komen, dat je het gevoel hebt en mooie stap vooruit te maken. Ik hoop dat je dat gevoel na het verlies van jullie dochter ook al eens gevoeld mogen hebben. Ik denk regelmatig aan jullie. Duuf, ik vind het niet raar dat jullie jullie ouders op vakantie hebben laten gaan. Vertellen kan altijd nog en als jullie het een beetje verwerkt hebben, hoop ik dat het voor hun ook iets minder zwaar valt. Ik kan me in ieder geval goed voorstellen dat als je kinderen verdriet hebben, het verdriet voor jezelf ook zwaarder zal zijn. Ik vind het wel bizar om me elke keer weer te realiseren dat wij dat nooit mee zullen maken. Net als dat ik laatst ergens last van mensen mantelzorger voor hun ouders zouden zijn. Joehoe en wij dan?? Hoe gaat dat dan als wij oud zijn??? Zou mijn nichtje zo gek zijn om voor al haar ooms en tantes en ouders te gaan zorgen als dat nodig is??? En toch zijn er genoeg mensen die ook geen kinderen hebben. Bewust dan wel gedwongen.
Heeft iemand "Verliefd op je huis"(of iets dergelijks) afgelopen week gezien? Ook een gedwongen kinderloos stel... Zij was er heel "koel" onder, maar je had door dat het haar nog steeds wat deed... Dat vind ik toch wel weer momentjes dat je even met de neus op de feiten wordt gedrukt. Verder gaat het eigenlijk nog steeds goed. We zijn beiden druk en vermaken ons met van alles en nog wat.

Zizo, let goed op je zelf en trek aan de bel als het niet goed gaat. Ik hoop dat de uitslag van het bloedonderzoek wel goed is, en anders dat ze wel snel door gaan pakken of al doorgepakt hebben.

Dikke knuffel voor iedereen!
Sjee zizo je treft het wel weer slecht! Is er geen ander zkh waar ze curretage eerder kunnen doen? Lijkt me voor je herstel niet goed zo lang wachten...sterkte
Zizo niet te geloven dat ze je hiermee laten lopen... Wat krijg jij het voor de kiezen zeg... Bah, bah... Heel veel sterkte! :hug:
zizo och jeetje, het is al zo verdrietig en dan deze nasleep. Hoop dat je of eerder geholpen kan worden en anders dat deze week snel voorbij is. Sterkte

mevrstippel heel veel succes met prikken. Hoop dat allemaal goed gaat.

doces Alvast veel succes met de echo morgen. Ik las laatst een stuk over dat de doorbloeding van het bms belangrijker is dan dikte. Sommige vrouwen gebruiken hiervoor aspirine. Misschien het bespreken waard? Geen idee of echt zo is.

mamamaria ontzettend veel succes deze nieuwe poging! 🍀

duufje heel veel succes samen met het bedenken of en hoe verder. Wat fijn dat het een goed en warm gesprek was in jullie ziekenhuis.

zot mijn duimen draaien voor je deze wachtweken!!!!

baggal Gefeliciteerd met de verkoop en succes met verhuizen. Fijn dat het eindelijk rond is.

labgeek knuffel voor jou! Hoe gaat het nu met je?

sheela :hug: Hoe gaat het met je?

ginger Dankjewel. Mocht je ooit wat meer vragen hebben over DD dan weet je me te vinden :sherlock:

Liefs voor iedereen :daisy:
Jeetje Zizo, vind het echt erg voor je. En dan ook nog moeten wachten voor een plek. Echt flut. Sterkte meid!

Mahi-Mahi: gefeliciteerd met jullie goede echo!!! Wat fijn en een opluchting denk ik. Ik hoop dat het allemaal goed zal blijven gaan en jullie straks een mooi lief baby’tje hebben.

Duufje: ben blij dat het gesprek goed was, ondanks de uitkomst.
Snap ook goed dat jullie een grens trekken.
Over DD kan ik niets vertellen. België wel, mocht je daarin interesse hebben.

Ik zelf kijk uit naar donderdag. Ben benieuwd of we dan besluiten echt voor een pleegkindje te gaan.
Succes morgen Vienna. Heel benieuwd of dit bij jullie gaat passen. Vanuit mijn werk heb ik veel mensen leren kennen die door de liefde, veiligheid en structuur van een pleeggezin veel meer houvast hebben in het leven. Ontzettend waardevol als je dit voor iemand kan betekenen.

En bedankt voor je felicitatie. Heel lief!
Bedankt voor al jullie steunbetuigingen, dat is erg fijn!

Zot: Op het bankje! Ik duim voor je.

doces hoe is het met je ?

MammaMaria Succes met prikken en met deze poging!

Duufje: Ik heb je even teruggelezen en ik kan me helemaal voorstellen dat jullie dat gevoel soms hebben dat het jullie niet gegund zou zijn. Dat gevoel heeft mijn man ook gehad van de week. Baggal omschrijft het ook heel treffend. Jullie gesprek in het zkh klinkt als een mooie afronding van een fijne begeleiding van dit moeilijke traject. Ik kan me voorstellen dat je en eicel en zaadceldonatie te ver vind gaan. DD / Belgie is nog wel een optie voor jullie. En pleegzorg ook. Herkenbaar om te willen doen wat in je mogelijkheden ligt. Vond ik trouwens ook, wat animal schreef een goeie dat jullie ze eerst op vakantie hebben laten gaan!

Vienna: wat mooi dat jullie dit willen gaan doen voor kinderen die dit keihard nodig hebben. :) laat je weten hoe het geweest is donderdag?

Mahi: Dank je wel dat je het vraagt. maandag hebben wij in het zkh de medicatie opgehaald en ik heb die, die avond gebruikt om de miskraam op te wekken. Het is al snel op gang gekomen en nu is het als een zwaardere menstruatie. Vrijdag een echo om te kijken of het er allemaal uit is. Mijn man was er ook behoorlijk kapot van allemaal maar we hebben elkaar goed kunnen steunen wanneer we dat nodig hadden.
Hij wilde er helemaal mee stoppen. Ook met de derde ivf poging. Hij trok het echt even niet. Ik heb hem gezegd dat het nu niet het juiste moment is om dat te besluiten en dat we het wat tijd moeten geven en eerst dus op vakantie gaan en te genieten daarvan.
(ik ben nu juist eerder nog meer gemotiveerd geworden en mijn kinderwens wordt er alleen maar groter op eerlijk gezegd nu ik weet dat ik zwanger kan worden).
Vind het wel echt verdrietig dat deze zwangerschap totaal onverwachts en natuurlijkerwijs er ineens was, en dat het niet zo heeft mogen zijn om verder te gaan dan die schamele 5 weken.. enerzijds dus heel dankbaar dat ik het uberhaupt mee heb mogen maken om zwanger te zijn en ik had het ook zeker niet willen missen maar dan vrij kort daarna alweer een harde klap en is alles weer terug bij af, ik hoop vrijdag als ik de echo gehad heb, en de tijd tikt ondertussen verder..

Animal wat goed om van je te horen! Ook ik kan invoelen hoe het is, om ongewenst kinderloos verder te leven. Het zal een proces zijn denk ik dat wel wat tijd kost maar ik denk dat jullie je hoe dan ook gaan redden! En het ook al redden..
Ik heb even niet meer op een rijtje hoe het met iedereen gaat, dus alleen de laatste posts teruggelezen. Heel veel sterkte Sheela met bedenken wat jullie nu willen.

En ik kom ook nog even verder klagen. Ik heb dus twee weken geleden het ziekenhuis gebeld omdat ik nog steeds last had van mijn buik, bijna vijf weken na punctie. En dat kon dus niet aan de behandeling liggen. Vorige week naar de huisarts en daarna nog een echo in het ziekenhuis. Kon nog steeds niet aan de behandeling liggen. Misschien zou ik endomeriose hebben.
Vandaag nagesprek en gesprek over cryo terug plaatsing. En nu vertelt deze arts dat dat heel normaal is en wel vaker voorkomt. En de pijn aan mijn eierstokken ook. Zucht. Had iemand me dat niet gewoon twee weken geleden kunnen vertellen. Dat had een hoop zorgen en artsenbezoeken gescheeld. (En een blaasontsteking-, soa, en labtest)
@Sheela: lief dat je naar me vraagt. Het gaat wel goed eigenlijk! :thumbsup:

@Blauwerok: ja dat hadden ze inderdaad ook wel wat eerder mogen zeggen... Wat een gedoe. Hopelijk gaat het snel beter!!

Hier: vanochtend weer echo gehad om de dikte van het bms te bepalen. Het is een beetje gegroeid naar zo ongeveer 6,6 tot 6,8 mm. Vorige week was het 5,5 mm. Nog niet echt een dikke boxspring voor m'n embryootje dus, maar ik ben nu al bijna drie weken met de Progynova bezig en de arts geeft aan wel de terugplaatsing te willen plannen. Het bms lijkt bij mij gewoon nooit echt heel erg dik te worden dus dan heeft het eigenlijk weinig zin om nog veel langer af te wachten. Ze keken meer naar de mate van doorbloeding en het 'triple layer' gebeuren. Dat zag er verder allemaal wel goed uit dus ze durfden het wel aan om de terugplaatsing te plannen. Aanstaande maandag wordt een cryo ontdooid en dan word ik maandagmiddag gebeld of dat allemaal goed is gegaan en hoe laat ik dan dinsdag mag komen voor de terugplaatsing... Pfffff, spannend weer...
Doces: wat spannend! Heel veel succes voor maandag.

Zizo: jou wordt ook weinig bespaard zeg! Alsof de combi torsi, medische molen, en miskraam niet genoeg was. Ook ik vind dat je best lang moet wachten en dat wachten maakt het onnodig pijnlijk. Na mijn miskramen wilde ik zsm “schoon” zijn en Ik zou me kunnen indenken dat jij dat ook hebt. Te meer omdat je gevoelsmatig daarna weer verder kan kijken. :hug: Heel veel sterkte!

Mahi: Gefeliciteerd met je mooie echo meis! :blob: ! Dat is super fijn nieuws!

Duuf: Tja - Volgens mij is er geen woord wat de lading dekt. Het is erg k** en zo veel meer (scheld) woorden. Als ik aan jouw geschiedenis mbt zwanger worden/blijven en het moederschap denk, vraag ik me wel eens af of er werkelijk niets is dat jullie bespaard gebleven is. En dat is intens triest. Ik kan me amper voorstellen hoe het moet zijn om een dochter te hebben waar je geen toekomst mee hebt, alleen een kort verleden. En zoals Animal schrijft: ik geloof best dat je kan berusten in het feit dat een nieuwe zwangerschap er wellicht niet meer inzit, maar juist vanwege B.obbi, de 20 weken echo en de miskraam vind ik het extra wreed. Ik had het verdomme zo graag anders voor jou en Duuf-man gezien... :cry: !! En hoewel ik inmiddels wel weet dat je de dingen kan scheiden, zal wellicht het best pijn doen dat je broer vader wordt. Ik vind je een bikkel en een stoere chic, maar daar schiet je geen f*** mee op. Dikke knuffel - velen :redrose: !!

Blauwe Rok: Dat dat vaker voor komt, hadden ze idd wel even mogen zeggen. De extra testen kunnen dingen uitsluiten, maar snap best dat je de extra stress niet kan gebruiken.

Hier: gisteren verhuisd. Een hoop te doen, maar het is een “project”. Veel liefs voor allemaal hier :daisy:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
@blauwerok jeetje wat een gedoe. Gelukkig is het normaal. Sterkte

@doces: wat een goed nieuws dat de tp gepland is!! Ik hoop op een goede ontdooiing maandag!

@hier na een goede dag gisteren met weinig last en bloed en zelfs met man uit lunchen gegaan- ineens vanmiddag weer erge kramp en steken en weer meer bloed.. net mijn eerste diclofenac genomen. Even een tegenvaller weer. :|
Sheela: dikke knuffel!!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Dank je Baggal!

Net terug van zkh. De zwangerschap is al weg. Ben opgelucht.
Eind sept. een afspr. ingepland om de 3de behandeling voor te bespreken.
Doces, mijn duimen draaien voor je. Hoogste tijd voor goed nieuws.

Sheela, 'fijn' dat alles goed weg. En spannend weer. Blijf je volgen.

Animal alom herkenbaarheid. Ongewild kinderloos zijn, blijft je je hele leven achtervolgen denk ik. Niet alleen nu. Maar ook als de kinderen van vrienden gaan studeren, trouwen, mensen om je heen wel oma/opa worden, etc. Ik heb ook ineens veel minder behoefte om echt oud te worden. Lijkt me niet zo leuk meer zo. Straks word ik nog die zielige tante die eens in de drie weken door een nichtje/neefje bezocht wordt omdat ze anders maar zo alleen is. Dat klinkt zwaarder dan het is hoor, ik wil nog heel graag een jaar of wat mee. Maar ik kijk er wel anders tegenaan.

Baggal, verhuizen is inderdaad een project. Maar wel een leuke. Hoewel ik er inmiddels wel even genoeg van heb. Ik heb nog steeds een ongebruikte slaapkamer waar ik de deur angstvallig van dicht hou, want daar staat nog een lading onuitgepakte dozen en koffers vol winterkleding. Moet er binnenkort toch aan geloven, het wordt te koud voor zomerjurkjes ;-)

Hier gaat het wel goed. Ben ontzettend moe en een beetje lamlendig en ik weet dat er lichamelijk niets mis is, dus dat zal ongetwijfeld een gevolg zijn van de laatste tegenvaller. Zou verstandig zijn het even rustig aan te doen, maar dat zit er niet in. Drukke tijd. Ook wel prima hoor, ik werk niet met tegenzin. Moet alleen even wat meer m'n best doen om me goed te kunnen concentreren.
Daarnaast hebben we besloten om het opknappen van de tuin naar voren te schuiven. Dat hadden we eigenlijk voor volgend jaar op de planning. Maar man heeft de behoefte om iets lichamelijks te doen (hij mist het klussen, de gek), dus dat is dan op deze manier prima opgelost. Ik ben de bende achter ons huis spuugzat, dus vind het wel fijn ook. Alleen jammer dat ik moet helpen :-).

Ik heb de bevestiging binnen van de pleegzorg informatie-avond (over anderhalve week). Ben daar wel heel benieuwd naar.
Ben ook heel nieuwsgierig hoe jij het vond Vienna. Als je dat wilt delen uiteraard, mag ook via PB.
Sheela wat een opluchting dat alles goed weg is. Dan kun je binnenkort met een gerust hart op vakantie gaan. Bloed je nog veel?

Duufje wat ben jij toch een krachtig mens! Logisch dat dit hele gebeuren je concentratie aantast. En natuurlijk kan doorwerken je veel afleiding geven. Maar vergeet niet op jezelf te passen.
Wat zal die tuin mooi worden. Fijn dat je man daarin zijn ei kwijt kan.
Ik ben erg benieuwd naar hoe jullie de info avond over pleegzorg vinden. Ook Vienna. Ik ben er nog niet heel erg mee bezig, maar denk er soms wel over na.

Animal fijn om weer eens wat van jou te lezen. Ook dat jullie je leven oppakken. Het gemis zal blijven, maar hopelijk slijt het verdriet.

Baggal jullie zijn verhuisd! Nu voor alle spullen een plekje vinden en de boel uitpakken. Geniet van jullie nieuwe woning!
En ja, het zit me allemaal niet mee. Gelukkig is de ingreep van maandag niet zo zwaar als die met de torsie, maar het is wel weer een narcose. En mentaal vind ik dit minstens zo pittig.

Hier net weer uit het zkh. Opnieuw veel bloedverlies gehad, maar alles zit er nog. Hb is nog steeds te laag, dus ijzertabletjes. Ik zal blij zijn als het maandag is.
Zizo: maandag komt nu dichterbij voor je. Dan kunnen jullie hopelijk weer vooruit gaan kijken. Sterkte dit weekend nog. Ik hoop voor ons allebei nog op goed nieuws hier in de nabije toekomst :)
Ja ik heb de 2de dosis niet nodig gehad. Ik bloed nog best wel. Ze zei dat mijn lichaam nog druk is met het opruimen. er komt nog 1 groter stolsel aan zei ze en dat kan nog met kramp gepaard gaan en het dooierzakje was ook weg. Denk dat het zo precies goed uit gaat komen met de vakantie dus dat is fijn.

Baggal: geniet van het uitpakken en inrichten! ( Vind ik altijd het leukste gedeelte)
Pleegzorg is iets heel moois en nobels vind ik. En Duuf, ik heb het je al vaker gezegd, maar wat ben je toch sterk en realistisch. Wat dat betreft maak ik echt een diepe buiging voor jou en jouw man!

Zizo: narcose is altijd wel een dingetje. Ik heb het een aantal keer gehad en word altijd erg misselijk wakker. Ik hoop dat alles goed gaat maandag -de ingreep duurt volgens de dochter van mijn man maar 15 minuten oid- en dat je tzt ook verder durft te kijken. Het feit dat je zwanger bent geweest is in in IVF termen een “positief” teken, al is de uitkomst verdrietig. Veel sterkte!!

Sheela: Jij natuurlijk ook. En wat hoop ik dat de laatste poging een succes wordt!

Ik ben vandaag en gister op mijn werk (geweest). We hebben nog veel dozen die uitgepakt moeten worden en Ik verbaas me er altijd over hoeveel spullen men heeft. Het zou een goed moment zijn om wat een declutter te doen. En omdat onze vorige inrichting eigenlijk niet meer echt past in de huidige woning hebben we ook veel aan de kinderen van mijn man kunnen geven en dat is fijn. Verder is het een project en kan ik niet alles 1-2-3 doen. Zo wil Ik boven hout laten leggen op de vloer van de 1e en 2e etage. Ik wacht de offerte even af, want misschien moet het in etappes en dat is opzich ook niet erg...
Sheela, Zizo, ik denk aan jullie...

Ik kan het bijna niet geloven, of nouja ik geloof het gewoon niet, maar ik heb net een echo gehad en ik heb een kloppend hartje gezien
Biekkie schreef:
31-08-2018 18:54
Ik kan het bijna niet geloven, of nouja ik geloof het gewoon niet, maar ik heb net een echo gehad en ik heb een kloppend hartje gezien

:love: :flirting: Wat fantastisch!!!
Ff snel, via mobiel. Biekkie, wat fijn! Van harte!

Verder: Zot, hoe gaat het? Ik duim voor je!

En Sheela en Zizo, hele dikke knuffel voor jullie. Zizo, wat vreselijk naar je nog het hele weekend zo door moet. Heel veel sterkte, ik hoop dat het snel maandag is en de ingreep meevalt en je dan verder kunt qua verwerking.

Ik kom volgende week weer uitgebreider reageren.
Zo, de eerste prik is weer gezet. Bedankt voor de succes wensen. Jullie zijn lief.

Biekkie wauw geweldig mooi.

Zizo lieverd, alsof het allemaal al niet naar genoeg was. Bah bah, heel veel sterkte. Dat het maar snel maandag is.

Sheela ik hoop dat het bloeden snel stopt. En dat je daarna zo goed als mogelijk kan genieten van je vakantie. En voor daarna duim ik alvast zo enorm hard voor je.

Windmolen zit jij ook weer in de wachtweken?

Doces spannend maandag/dinsdag.

Miekje jeej voor de goede echo. Heel bijzonder.
Biekkie, wat fijn!

Duuf, wat ben je sterk :hug: - en duufman natuurlijk ook.

Hier 13dpo vandaag en het ziet er behoorlijk wit uit. Officieel mag ik vrijdag testen, maar in de eerdere zwangerschappen testte ik op 13dpo flink positief. Met een witte test vandaag is onze hoop eigenlijk wel weg.
Het ‘wat nu’ hangt wel enorm in de lucht. We zijn nog niet zover dat we daar een beslissing in kunnen nemen dus geven het even de tijd. Tegelijkertijd zijn wij allebei niet van het lang laten gaan, vinden we onze leeftijd en het leeftijdsverschil met T mee gaan spelen. Dat wordt veel afwegen en praten dus.
Daar doorheen speelt dan het verdriet om F*. Gisteravond hebben we (eindelijk) rondgekeken naar urntjes en we lijken iets uitgekozen te hebben.
Oh Zot wat een verdriet, onzekerheid en spanning allemaal weer... Bah bah... Ik snap dat je er niet in kan / wil geloven met zo’n testresultaat... :nooo: Veel sterkte! :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven