Man afstandelijk
zaterdag 1 september 2018 om 23:22
Wat veel aannames over dat hij die app alleen voor jou gebruikt? Waarom zou hij dat doen als hij geen interesse heeft om af te spreken. En waarom houdt het jou zo bezig.
Hij gedroeg zich alsof hij iemand anders wilde? Wat deed hij dan? Op een datingsite? Dan is het duidelijk genoeg.
Hij was niet in Nederland en nu wel weer. Nu gebruikt hij zijn app. Voor jou, voor anderen, voor werk, voor familie. Je weet het niet.
En verder: je kende hem in juni, hij ging 2 maanden weg dus juli en augustus. Het is net 1 september dus je kende hem maximaal 4 weken. Als je hiervan in de war raakt of je niet goed voelt, heb je nog heel veel aan jezelf te werken.
Het is niet leuk, maar veel anders is het niet. Sorry
Hij gedroeg zich alsof hij iemand anders wilde? Wat deed hij dan? Op een datingsite? Dan is het duidelijk genoeg.
Hij was niet in Nederland en nu wel weer. Nu gebruikt hij zijn app. Voor jou, voor anderen, voor werk, voor familie. Je weet het niet.
En verder: je kende hem in juni, hij ging 2 maanden weg dus juli en augustus. Het is net 1 september dus je kende hem maximaal 4 weken. Als je hiervan in de war raakt of je niet goed voelt, heb je nog heel veel aan jezelf te werken.
Het is niet leuk, maar veel anders is het niet. Sorry
Pick your battles and bloom
zaterdag 1 september 2018 om 23:41
Hij gebruikte het niet in die 2 maanden in het buitenland?13579hello schreef: ↑01-09-2018 23:30Bedankt voor je reactie. Omdat hij alleen het gebruikte in al die maanden als ik wat stuurde.
We kennen elkaar in juni al een half jaar. We hadden al die maanden dagelijks contact en zagen elkaar haast iedere week.
Klopt een datingsite! Nu zou ik ook voor 6 maanden weg gaan en dit de laatste weken samen zijn. Dit ging niet door en heb hem dat verteld 2 dagen voordat hij weg ging. Ik wist toen ook pas dat ik in Nl zou blijven.
Niet voor jou. Niet voor anderen.
Dus hij zit op een datingsite, wil niet afspreken en jij denkt dat je de man van je dromen gevonden hebt. Waar gaat dit mis?
Blijkbaar is zijn interesse verloren toen je voor een langere periode beschikbaar bleek te zijn. Het zou me niets verbazen als deze meneer gewoon een gezin of op zijn minst een relatie heeft.
zaterdag 1 september 2018 om 23:43
Ik ben zelf begin 20 en hij al eind 20. Misschien moeilijk te geloven, maar als hij het zelf ooit een keer gezegd heeft en al die maanden precies zijn laatst gezien was als hij mij wat stuurde dan zal het wel. Hij gebrukt voor vrienden enzo fb.
Het is moeilijk als je al die maanden er elke dag voor elkaar bent iemand zomaar te laten gaan. Ik wil gewoon dat hij duidelijk is. Dat heb ik hem gezegd, maar hij gaf aan te willen afspreken...
Het is moeilijk als je al die maanden er elke dag voor elkaar bent iemand zomaar te laten gaan. Ik wil gewoon dat hij duidelijk is. Dat heb ik hem gezegd, maar hij gaf aan te willen afspreken...
zaterdag 1 september 2018 om 23:48
Klopt niet voor mij en niet voor andere! Haha een gezin zal wel niet, maar wat hij daar deed met vrouwen dat weet ik niet. Maar hoe kan iemand die altijd zo veel interesse toonden meer dan ik dat deed zo doen. Je hebt toch een band?Battlebloem schreef: ↑01-09-2018 23:41Hij gebruikte het niet in die 2 maanden in het buitenland?
Niet voor jou. Niet voor anderen.
Dus hij zit op een datingsite, wil niet afspreken en jij denkt dat je de man van je dromen gevonden hebt. Waar gaat dit mis?
Blijkbaar is zijn interesse verloren toen je voor een langere periode beschikbaar bleek te zijn. Het zou me niets verbazen als deze meneer gewoon een gezin of op zijn minst een relatie heeft.
zondag 2 september 2018 om 00:01
Jij denkt dat omdat je aardig tegen hem bent geweest, hij jou nu aandacht en liefde schuldig is. Dat kan je echter niet kopen. Ook niet door aandacht en liefde te geven.13579hello schreef: ↑01-09-2018 23:43Ik ben zelf begin 20 en hij al eind 20. Misschien moeilijk te geloven, maar als hij het zelf ooit een keer gezegd heeft en al die maanden precies zijn laatst gezien was als hij mij wat stuurde dan zal het wel. Hij gebrukt voor vrienden enzo fb.
Je blijft u achter hem aanlopen omdat je die investering van aandacht en liefde terug wilt krijgen. Dit zal niet gebeuren. Erger nog, je zal er steeds meer aandacht en liefde insteken, waardoor je steeds meer teleurgesteld zal zijn het niet terug te krijgen. Kappen dus.
zondag 2 september 2018 om 00:07
Hij hoeft echt niet bij mij te blijven, maar houd me niet aan het lijntje. Ik heb duidelijk gevraagd wat wil en hij wilde me graag zien. Zijn acties zijn echt anders....Paarsebloem schreef: ↑02-09-2018 00:01Jij denkt dat omdat je aardig tegen hem bent geweest, hij jou nu aandacht en liefde schuldig is. Dat kan je echter niet kopen. Ook niet door aandacht en liefde te geven.
Je blijft u achter hem aanlopen omdat je die investering van aandacht en liefde terug wilt krijgen. Dit zal niet gebeuren. Erger nog, je zal er steeds meer aandacht en liefde insteken, waardoor je steeds meer teleurgesteld zal zijn het niet terug te krijgen. Kappen dus.
Ik ben er na zo'n tijd wel een beetje klaar mee ook hoe pijn het me doet als je zoiets niet verwacht van iemand. Moet ik hem nog wat sturen of zo laten?
zondag 2 september 2018 om 00:09
Nou nee hoor. Een man die een band met je heeft zou jou nooit reden geven een topic als dit te openen.13579hello schreef: ↑01-09-2018 23:48Klopt niet voor mij en niet voor andere! Haha een gezin zal wel niet, maar wat hij daar deed met vrouwen dat weet ik niet. Maar hoe kan iemand die altijd zo veel interesse toonden meer dan ik dat deed zo doen. Je hebt toch een band?
En voordat je zegt; maar misschien stel ik me aan en heb ik er eigenlijk geen reden voor. Die gedachten zouden niet eens bij je opkomen als het goed zit.
zondag 2 september 2018 om 00:16
Daar heb je gelijk in. Ik zou zo iemand na maanden tijd door brengen of nog amper tijd door brengen kunnen behandelen. Ik vind het ook moeilijk te begrijpen waarom ik dit "verdien". Heb nooit wat verkeerds gedaan! Vooral dat hij heel goed weet dat het mij pijn doet... Ik kan niet beseffen dat hij zo is, maar ik moet het nu maar eens gaan beseffen en proberen hem los te laten.Battlebloem schreef: ↑02-09-2018 00:09Nou nee hoor. Een man die een band met je heeft zou jou nooit reden geven een topic als dit te openen.
En voordat je zegt; maar misschien stel ik me aan en heb ik er eigenlijk geen reden voor. Die gedachten zouden niet eens bij je opkomen als het goed zit.
zondag 2 september 2018 om 00:17
Kappen dus.13579hello schreef: ↑02-09-2018 00:07Hij hoeft echt niet bij mij te blijven, maar houd me niet aan het lijntje. Ik heb duidelijk gevraagd wat wil en hij wilde me graag zien. Zijn acties zijn echt anders....
Ik ben er na zo'n tijd wel een beetje klaar mee ook hoe pijn het me doet als je zoiets niet verwacht van iemand. Moet ik hem nog wat sturen of zo laten?
Hij wil niet. Appen, bellen of voor zijn deur gaan liggen: hij gaat je toch niet geven wat je wilt..
zondag 2 september 2018 om 00:19
zondag 2 september 2018 om 00:20
Je doet wel erg dramatisch. Hij wil geen contact meer met je, maar verder heeft hij je niks 'aangedaan'.13579hello schreef: ↑02-09-2018 00:16Daar heb je gelijk in. Ik zou zo iemand na maanden tijd door brengen of nog amper tijd door brengen kunnen behandelen. Ik vind het ook moeilijk te begrijpen waarom ik dit "verdien". Heb nooit wat verkeerds gedaan! Vooral dat hij heel goed weet dat het mij pijn doet... Ik kan niet beseffen dat hij zo is, maar ik moet het nu maar eens gaan beseffen en proberen hem los te laten.
Dat jij de overduidelijke hint niet begrijpt is niet zijn schuld.
En waarschijnlijk is hij niet duidelijk omdat hij geen zin heeft in drama. Hij wil dat het doodbloedt, zonder toestanden.
zondag 2 september 2018 om 00:20
Ik bedoelde sturen dat ik officieel geen contact meer wil?Paarsebloem schreef: ↑02-09-2018 00:17Kappen dus.
Hij wil niet. Appen, bellen of voor zijn deur gaan liggen: hij gaat je toch niet geven wat je wilt..
zondag 2 september 2018 om 00:22
Nee. Dat heeft totaal geen nut. En zoals je schrijft, lijkt het er meer op dat je hoopt dat hij dan toch weer gaat reageren pf zich ook naar gaat voelen.
Hij is er al lang klaar mee, dus stop met elke vorm van contact.
zondag 2 september 2018 om 00:24
Het was meer omdat hij aangaf mij als hij terug was te appt dan zouden we weer afspreken. Dat doet hij nu niet dus het was voor mij zijn laatste kans om iets te laten zien... Ik wilde het even niet bespreken want andere kijken toch anders tegen een situatie aan. Ik ga hem loslaten jullie laten het me ook inzien!sparkandshine schreef: ↑02-09-2018 00:19Waarom wil je het niet loslaten? Alles op een rij denk ik echt dat dat voor jou verstandiger is. Als hij de knoop niet doorhakt moet je dat zelf misschien doen. Hij lijkt geen interesse te hebben en dat kun je helaas met blijven appen niet afdwingen.
Jij bent de baas over jouw leven, hij niet.
zondag 2 september 2018 om 00:25
Eens.Paarsebloem schreef: ↑02-09-2018 00:22Nee. Dat heeft totaal geen nut. En zoals je schrijft, lijkt het er meer op dat je hoopt dat hij dan toch weer gaat reageren pf zich ook naar gaat voelen.
zondag 2 september 2018 om 00:28
Dan laat ik het zo en probeer me nu te focussen op leuke dingen. Ik moet het maar zien als een leer. Was de eerste keer dat ik dit mee maakte.Paarsebloem schreef: ↑02-09-2018 00:22Nee. Dat heeft totaal geen nut. En zoals je schrijft, lijkt het er meer op dat je hoopt dat hij dan toch weer gaat reageren pf zich ook naar gaat voelen.
zondag 2 september 2018 om 00:34
Het was de eerste keer dat ik dit mee maak en dat hij zegt me te willen zien was waarschijnlijk toch een leugen nadat ik zie dat hij geen moeite doet... hoe kon ik het geloven! Terwijl ik duidelijk zei als je geen contact meer wil is dat echt geen probleem zeg het. Waarschijnlijk wilde hij me als back up dat zegt me gevoel nu...Paarsebloem schreef: ↑02-09-2018 00:20Je doet wel erg dramatisch. Hij wil geen contact meer met je, maar verder heeft hij je niks 'aangedaan'.
Dat jij de overduidelijke hint niet begrijpt is niet zijn schuld.
En waarschijnlijk is hij niet duidelijk omdat hij geen zin heeft in drama. Hij wil dat het doodbloedt, zonder toestanden.
zondag 2 september 2018 om 00:44
Het komt ook wel goed! Kost wat tijd!
Thanks voor het advies