Ex met epilepsie

11-03-2009 10:00 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weggehaald ivm herkenbaarheid.
quote:Summerdance schreef op 11 maart 2009 @ 19:33:

*zucht* ...echte liefde 150 km rijden en dan OOK nog file!!!

Enne, behalve grut naar bed....ook nog ff wassen knippen scheren hoor....ook een HELE goeie reden om hem te laten terugrennen naar zijn ex....

Nou gedoemd te mislukken, dat weet ik niet hoor...

Maar misschien voor de zekerheid toch even in zijn telefoon kijken, zijn mail checken,aan zijn overhemd ruiken, op zoek naar telefoonnummers in zakken....je weet wel, gewoon de standaard dingen die iedereen met een goeie relatie doet

Meissie, heel veel plezier vanavond!

Die 150 km rijdt ie bijna elke avond Behalve in het weekend, dan rijdt ie dat stuk niet terug.

En ik snuffel regelmatig aan hem hoor, wees maar niet bang! Hij keek eerst raar op (ik kon het niet laten om zijn geur op te snuiven, al lag ie nog naast me) en piste bijna in zijn broek van het lachen. Nu doe ik dat heel stiekem.

Ik zal inderdaad zijn mail en telefoon eens gaan controleren hoor, want er moet wel wat mis zijn. Hij is té lief gewoon. En ik kreeg geen bloemetje.. nee, ik kreeg een plant (alarmbellen)

Ik ga ook maar eens een flink dramatische ruzie regelen onder het mom "hormonen". Perfecte timing gewoon. En dan eens kijken of ie wel echt van me houdt! Of hij wel bij me blijft.

En morgen open ik dan maar een topic over mijn ex. Hij was zo lief, en ik was zo wanhopig. Wat heb ik toch verkeerd gedaan, hij komt toch zeker wel terug?
Dag Madhe, veel plezier!

Yoyo, hoe zit dat met je keukenblad, of zit ik nou op de verkeerde pijler?
quote:dametje27 schreef op 11 maart 2009 @ 19:58:

Dag Madhe, veel plezier!

Yoyo, hoe zit dat met je keukenblad, of zit ik nou op de verkeerde pijler? Wat is dat toch met het keukenblad van Yoyo ....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 11 maart 2009 @ 20:00:

[...]

Wat is dat toch met het keukenblad van Yoyo ....

Daar schijn je op te moeten als het echte liefde is. Meer heb ik er ook niet van begrepen. Ohja, daarna moet je dat aan je ex vertellen.

Van welk materiaal is het eigenlijk gemaakt Yoyo?
Hahahaha... zit ik hier soms op de sex-pijler ineens? Jeez... dames dames dames!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
En ik bedenk ineens;

Nu weet ik waarom mijn vriend nooit mee naar het zwembad te krijgen is. Hij heeft daar gewoon met een ex hangen neuken. Die weet wat er allemaal in dat water drijft.

quote:EvyBlissy schreef op 11 maart 2009 @ 20:02:

Hahahaha... zit ik hier soms op de sex-pijler ineens? Jeez... dames dames dames! Sorry schat, dat zijn mijn hormonen ben ik bang. Dan kan ik nog maar aan 1 ding denken en wil een topic nog wel eens uit de hand lopen.
quote:Madhe schreef op 11 maart 2009 @ 20:01:

[...]

Daar schijn je op te moeten als het echte liefde is. Meer heb ik er ook niet van begrepen. Ohja, daarna moet je dat aan je ex vertellen.

Van welk materiaal is het eigenlijk gemaakt Yoyo? oops, zie ik nu pas
quote:Madhe schreef op 11 maart 2009 @ 20:03:

En ik bedenk ineens;

Nu weet ik waarom mijn vriend nooit mee naar het zwembad te krijgen is. Hij heeft daar gewoon met een ex hangen neuken. Die weet wat er allemaal in dat water drijft.

Wat is hangend neuken Madhe?

Dat heb ik nou nog nooit gedaan

DAS natuurlijk ook de reden dat mijn ex het vorig jaar heeft uitgemaakt.....ik wilde niet hangend neuken...

*stampvoet op de grond...ik wil ook net zo'n foute man als Madhe heeft, ik weet zeker dat er iets aan die relatie mankeert, ik ga gewoon dagen lang zitten forummen, zitten wachten tot ze een topic opent*
quote:Summerdance schreef op 11 maart 2009 @ 20:14:

[...]

Wat is hangend neuken Madhe?

Dat heb ik nou nog nooit gedaan

DAS natuurlijk ook de reden dat mijn ex het vorig jaar heeft uitgemaakt.....ik wilde niet hangend neuken...

*stampvoet op de grond...ik wil ook net zo'n foute man als Madhe heeft, ik weet zeker dat er iets aan die relatie mankeert, ik ga gewoon dagen lang zitten forummen, zitten wachten tot ze een topic opent*

Jij wil niet hangend neuken? Jee wat ben jij preutst. Dat is standje zwembad, die ken je toch wel? Ik ga niet in details, dat hoort op de sexpijlert.

Maar ik bedacht dat het niet liggend is geweest.

Wil je dat ik het even aan mijn vent doorgeef, of zoek je een andere foute man? Hij zal denk ik wel eerst een foto willen zien hoor, voor ie eroverheen wil.

Toch knap. Dagenlang forummen en dan toch een leukerd scoren. Tipje; ook het venster van een datingsite even openzetten voor een half uurtje in de 2 dagen Of gewoon hier een broer downloaden van dat topic dat daarover is.

Wie niet waagt, blijft altijd maagd en dat scheelt weer in over exen zeurende vriendjes.
*rent naar de sexpijlert om topic over hangend neuken te openen*

Madhe, echt alles al geprobeerd, datingsites,kroeg, broertjes van vriendinnen...maar het lukt me maar niet

*opent op de relatieijlert ook maar een topic, ik blijf vast altijd alleen*

Ik denk dat ik gewoon te gewoon ben

Ik heb geen epilepsie, ik ben niet overmatig jaloers, ik ben dik tevreden met mijn leventje zoals het nu is, ik vereenzaam niet zonder man, en het ergste is....ik ben zo gelukkig
Mja, daar kunnen mannen ook niets mee tegenwoordig.

*opent op overige een topic over; generaliseren, hoe leer je dat af?*

Die hebben zich voorbereid op eeuwige drama omdat ze denken dat het niet anders kan. En tja. Dan ben je al snel te gewoon.

*wil daar best over brainstormen op psyche*
Op psyche:

Na jaren complex en ingewikkeld te zijn geweest ben ik nu eindelijk zen en gelukkig met mezelf...en nu wil geen kerel me meer...

Hoe ontwikkel ik iets nieuws waardoor ik aantrekkelijk wordt voor het andere geslacht...
Weet je zeker dat het de epilepsie was? Misschien reageerde ze gewoon fysiek heel heftig op al die stomende sex. Komt ook een hoop geschud bij kijken (heb ik mij laten vertellen).
quote:wuiles schreef op 11 maart 2009 @ 21:51:

Weet je zeker dat het de epilepsie was? Misschien reageerde ze gewoon fysiek heel heftig op al die stomende sex. Komt ook een hoop geschud bij kijken (heb ik mij laten vertellen).
Wuiles, wat heb jij met Joram gedaan?

Oh en epilepsie.. schrijf je dat zo? Ik word hier moe van, dus alle enge woorden komen me nu vreemd voor.
quote:Madhe schreef op 11 maart 2009 @ 22:24:

Wuiles, wat heb jij met Joram gedaan?

Oh en epilepsie.. schrijf je dat zo? Ik word hier moe van, dus alle enge woorden komen me nu vreemd voor.

..ik zei al: heb ik mij laten vertellen.

Voor mij geen uitwisseling van lichaamssappen. Je ziet aan TO wat er van komt.
ik zeg altijd maar zo: ajje ut nie weten wil, moeje ut nie vragen....

maar nog even wat; die relatie is dus al 9 jaar geleden?

hoe oud is die vent dan wel niet?

en in de tussentijd geen nieuwe exen gehad?

want dan is hij technisch gesproken alweer maagd hoor...
quote:danivo schreef op 11 maart 2009 @ 22:30:

En @ Wuiles; gehoord via msn dan zeker?
quote:danivo schreef op 11 maart 2009 @ 22:30:

Echt joh......rekent even snel terug...

Nope dat red ik nog net niet......nog steeds een foute vrouw en geen keurige maagd!
OMG dames!

Wat hebben jullie gisteravond in vredesnaam allemaal in mijn keuken lopen doen?!
Was het zo'n bende Yoyo? En we hadden nog opgeruimt zelfs.
Altijd een 1000 dingen doekje gebruiken Madhe, ik kan het niet vaak genoeg zeggen...altijd een 1000 dingen doekje over het aanrechtblad

Ik zie dat onze TO wel zo'n doekje heeft gebruikt voor de openingspost....
De muts...

Mensen die denken dat ze in hun quotes niet herkenbaar zijn

Maar dat zal de schaamte wel zijn.
quote:Madhe schreef op 12 maart 2009 @ 22:14:

De muts...

Mensen die denken dat ze in hun quotes niet herkenbaar zijn

Maar dat zal de schaamte wel zijn. inderdaad! Voor mij altijd wel een reden om dan alsnóg het topic te gaan lezen en bij elke quote gemeen te gniffelen, har har har...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven