Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Alle reacties Link kopieren
quote:voornu schreef op 28 augustus 2015 @ 21:10:

Enige bloes Spuka, heb je je arm weer terug gevonden?Die mis ik! Sinds de knal dacht ik al de hele tijd dat ik iets mistte, maar dat is dus mijn arm. Ik ga nu zoeken!
quote:voornu schreef op 28 augustus 2015 @ 21:38:

waar ben ik?Lieverd, bel Meds even. Je hebt weer last van de iets te sterke paddenstoelensoep van Pom. Meds zal je aura even uitsoppen daarna ben je weer geaard en weet je weer beter wie en waar je bent.
quote:spuka schreef op 28 augustus 2015 @ 22:31:

[...]

Lieverd, bel Meds even. Je hebt weer last van de iets te sterke paddenstoelensoep van Pom. Meds zal je aura even uitsoppen daarna ben je weer geaard en weet je weer beter wie en waar je bent.

ooo wauw, ik ben ook even niet poetsklaar.

Vraag: als je vliegt, vlliegt je aura dan ook?
ik zou Spuka verzoeken om een aura-alert meds, t zal niet de eerste keer zijn. Ik heb kabouterthee ergens, soppen is niet nodig dat doe ik de hele dag al.
quote:voornu schreef op 28 augustus 2015 @ 22:55:

ik zou Spuka verzoeken om een aura-alert meds, t zal niet de eerste keer zijn. Ik heb kabouterthee ergens, soppen is niet nodig dat doe ik de hele dag al.Leuk!!!!!!!! ben jij ook miniaturist? ik ben nu bezig met het nabouwen van de Sahara op de keukentafel
quote:sabbaticalmeds schreef op 28 augustus 2015 @ 22:43:

[...]

ooo wauw, ik ben ook even niet poetsklaar.

Vraag: als je vliegt, vlliegt je aura dan ook?Volgens mij rent of zwemt je aura dan. Althans mijn aura schijt zeven kleuren als t moet vliegen.
Ja meds, ik snij de groentes altijd zo klein dat je ze niet meer ziet.
wauw over vliegen gesproken. mijn aura hoeft nooit door de douane of detectiepoort. Dat is dus de manier om drugs, geld of inheemse beschermde schaal en schelpdieren te smokkelen!! Gewoon via je aura!!!!!!!!!!!!!!
quote:voornu schreef op 28 augustus 2015 @ 23:01:

Ja meds, ik snij de groentes altijd zo klein dat je ze niet meer ziet.ik heb nu nomadententjes gemaakt van kapotjes
aura-dealing, thema voor de volgende workshop.
Mijn aura dealt in verse streekproducten op de wekelijkse markt in kalgoorie (AUS).
quote:spuka schreef op 28 augustus 2015 @ 23:07:

Mijn aura dealt in verse streekproducten op de wekelijkse markt in kalgoorie (AUS).Waar zijn de BEO's gebleven?
quote:spuka schreef op 28 augustus 2015 @ 23:07:

Mijn aura dealt in verse streekproducten op de wekelijkse markt in kalgoorie (AUS).Waar zijn de BEO's gebleven?
quote:Nijntje schreef op 24 mei 2016 @ 19:15:

[...]

Waar zijn de BEO's gebleven? Ecccchhhhoooo
In het stamcafé, ze zijn druk met de bruiloft van Leo en Solo.
Repeteren van het feestelijke lied. Ik zwaai wat af. Vals!!!
Ach so. Merci!
Yasmijn! uit dit topic!

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 29 juli 2016 @ 01:10:

Yasmijn! uit dit topic!

Geen bijzonderheden
quote:Nijntje schreef op 24 mei 2016 @ 19:15:

[...]

Waar zijn de BEO's gebleven? hierrrrrr
Zeg BEO! Nu zat ik dit weekend met 49 gelijkgestemden op het Lorelei festival in de zweethut en in de vagina tent mijn eigen te rebirthen. Zie ik mezelf terug op NPO 3! Meds zei dat ze wat filmde voor eigen gebruik, maar dit vind ik wel een erg brede opvatting van eigen gebruik.

En nu ook nog de jonge BEO met hun interview over onze menstruatie “wurkshup kletsen met je baarma”.
Wat is een BEO? De openingstopic klinkt wel tof :hihi:
BEO staat voor Broekrok ErOnder :cheer2:
spuka schreef:
04-09-2018 21:36
Zeg BEO! Nu zat ik dit weekend met 49 gelijkgestemden op het Lorelei festival in de zweethut en in de vagina tent mijn eigen te rebirthen. Zie ik mezelf terug op NPO 3! Meds zei dat ze wat filmde voor eigen gebruik, maar dit vind ik wel een erg brede opvatting van eigen gebruik.

En nu ook nog de jonge BEO met hun interview over onze menstruatie wurkshup “kletsen met je baarma”.
Nee, heeft Meds gelekt naar de media? @(

Ik dacht al dat ze veel werk maakte voor een instructievideo, maar ze wilde het er professioneel uit laten zien, zei ze. We worden toch wel met onze goede naam genoemd he? Mensen hebben nog al eens de neiging mijn naam verkeerd te spellen, daar kan ik slecht tegen. :$
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven