Collega...
woensdag 5 september 2018 om 10:19
Even van me af schrijven... Sinds enkele maanden heb ik een nieuwe baan. Ik heb het super naar mijn zin! Echter... een collega toont veel seksuele interesse in mij. Hij woont samen, heeft 2 kindjes. Ik ben getrouwd en heb 1 kindje. Hij zegt dat hij het mist om alleen maar papa te zijn... Ik vind het vlijend dat er iemand interesse in me toont (ik ben 10 jaar ouder dan hem, en ben flink qua postuur). Via appen gaan we al heel ver. Ik weet dat het fout is, maar het voelt ook goed. Beide willen onze relatie met onze partners gewoon houden, we zien geen toekomst in ons samen. Maar dit is zooooo spannend....
woensdag 5 september 2018 om 11:05
suicideblond schreef: ↑05-09-2018 10:42Je collega krijgt thuis niet genoeg seks. 2 kinderen, vrouw moe.
Dus hij zoekt een gewillig BIJ-vrouwtje. Alleen voor seks.
Het liefst iemand die geen relatie wil. Jij bent getrouwd dus veel te verliezen.
En liefst iemand met een laag zelfbeeld want die zijn ook nog eens dankbaar met de aandacht van zo een gladjanus.
Vrouw, waar ben je mee bezig?
woensdag 5 september 2018 om 11:09
wake-up callMarana-- schreef: ↑05-09-2018 10:46Jij werkt er nog maar net. Stel je gaat in op zijn avances: vroeg of laat stopt jullie verhouding. Dan moet je dus daarna nog dagelijks met hem werken. Wie trekt er uiteindelijk aan het kortste eind denk je?
Nu direct stoppen met appen, en alle contact alleen zakelijk houden. Zeg dat ook tegen hem 'ik wil mijn huwelijk en mijn werk niet op het spel zetten voor een fling, ik wil vanaf nu geen privecontact meer' en blokkeer hem daarna.
Als je dit niet nu stopt dan kost je dat zeker je baan en zeer waarschijnlijk ook je huwelijk. En daarmee dan ook je huis en het dagelijks contact met je kinderen. Is die vent je dat allemaal waard?
woensdag 5 september 2018 om 11:11
Wat een hoop negativiteit! Allereerst heb ik niks fysieks met hem gedaan. Daarnaast kan je je toch goed voelen als iemand je leuk vindt? We zijn een beetje aan het flirten. Is dat ècht zo verkeerd? Ik geloof niet dat er NIEMAND van jullie is die zich slecht voelt van positieve aandacht! En nee, ik ben heb zeer zeker geen laag zelfbeeld. Heb alleen geen maat 36 maar 42. Flink dus, geen 'dikkie'. Ik had van dit forum iets meer begrip verwacht. En nee, ik ga ook geen verhouding met hem beginnen. Daar is mijn huwelijk te belangrijk voor. Kennelijk is er geen begrip voor dit soort zaken hier, jammer!
woensdag 5 september 2018 om 11:13
Maar Sannah, wat zou je ervan vinden als je man zo met een vrouw aan het appen is?
Je wil nu niets fysieks, zeg je. Waarom kap je het dan niet af? Waar gaat dit anders naartoe?
Positieve aandacht... dat is dat iemand zegt dat je haar leuk zit, dat die jurk je goed staat, dat je je werk goed doet. Dit is ondermijnende aandacht, dat snap je zelf toch ook wel?
Je wil nu niets fysieks, zeg je. Waarom kap je het dan niet af? Waar gaat dit anders naartoe?
Positieve aandacht... dat is dat iemand zegt dat je haar leuk zit, dat die jurk je goed staat, dat je je werk goed doet. Dit is ondermijnende aandacht, dat snap je zelf toch ook wel?
anoniem_370276 wijzigde dit bericht op 05-09-2018 11:14
34.07% gewijzigd
woensdag 5 september 2018 om 11:13
sannah78 schreef: ↑05-09-2018 11:11Wat een hoop negativiteit! Allereerst heb ik niks fysieks met hem gedaan. Daarnaast kan je je toch goed voelen als iemand je leuk vindt? We zijn een beetje aan het flirten. Is dat ècht zo verkeerd? Ik geloof niet dat er NIEMAND van jullie is die zich slecht voelt van positieve aandacht! En nee, ik ben heb zeer zeker geen laag zelfbeeld. Heb alleen geen maat 36 maar 42. Flink dus, geen 'dikkie'. Ik had van dit forum iets meer begrip verwacht. En nee, ik ga ook geen verhouding met hem beginnen. Daar is mijn huwelijk te belangrijk voor. Kennelijk is er geen begrip voor dit soort zaken hier, jammer!
Laat even de gesprekjes aan je partner lezen, kijken wat die er van vind.
woensdag 5 september 2018 om 11:15
'Via appen gaan we al heel ver'.sannah78 schreef: ↑05-09-2018 11:11Wat een hoop negativiteit! Allereerst heb ik niks fysieks met hem gedaan. Daarnaast kan je je toch goed voelen als iemand je leuk vindt? We zijn een beetje aan het flirten. Is dat ècht zo verkeerd? Ik geloof niet dat er NIEMAND van jullie is die zich slecht voelt van positieve aandacht! En nee, ik ben heb zeer zeker geen laag zelfbeeld. Heb alleen geen maat 36 maar 42. Flink dus, geen 'dikkie'. Ik had van dit forum iets meer begrip verwacht. En nee, ik ga ook geen verhouding met hem beginnen. Daar is mijn huwelijk te belangrijk voor. Kennelijk is er geen begrip voor dit soort zaken hier, jammer!
Alles wat je niet aan je man wilt vertellen hierover is inderdaad heel erg verkeerd. Zooooooo spannend, maar zooooo verkeerd.
woensdag 5 september 2018 om 11:17
Ik krijg het liefst positieve aandacht van de man waarmee ik getrouwd ben. Niet van een andere man. Is totaal niet interessant ook voor mij.sannah78 schreef: ↑05-09-2018 11:11Wat een hoop negativiteit! Allereerst heb ik niks fysieks met hem gedaan. Daarnaast kan je je toch goed voelen als iemand je leuk vindt? We zijn een beetje aan het flirten. Is dat ècht zo verkeerd? Ik geloof niet dat er NIEMAND van jullie is die zich slecht voelt van positieve aandacht! En nee, ik ben heb zeer zeker geen laag zelfbeeld. Heb alleen geen maat 36 maar 42. Flink dus, geen 'dikkie'. Ik had van dit forum iets meer begrip verwacht. En nee, ik ga ook geen verhouding met hem beginnen. Daar is mijn huwelijk te belangrijk voor. Kennelijk is er geen begrip voor dit soort zaken hier, jammer!
Die krijg ik gelukkig ook van mijn man, en hij ook van mij. Ons leven is spannend zat zonder een derde persoon die er niet bij hoort.
Maak je eigen relatie weer leuk gebruik die energie daarvoor!!
woensdag 5 september 2018 om 11:21
"Ik geloof niet dat er NIEMAND van jullie is die zich slecht voelt van positieve aandacht!"
Voor mij zou het geen positieve aandacht zijn.
Ik heb weleens last gehad van zo'n flirtkont op de werkvloer, en ik word daar helemaal niet blij van, en nog minder blij als hij thuis een partner plus kinderen heeft zitten, ik knap af op dat soort figuren.
ik vind het vooral vervelend, ik wil gewoon normaal m'n werk doen, en dan zit ik niet op dit soort onzin te wachten, van mensen met wie ik samenwerk, geen enkele collega staat uberhaubt in m'n what-app, waarom zou ik?
ik heb geen behoefte aan dieper gaand contact met collega's dan puur werkgerelateerd, of de dagelijkse smalltalk.
Voor mij zou het geen positieve aandacht zijn.
Ik heb weleens last gehad van zo'n flirtkont op de werkvloer, en ik word daar helemaal niet blij van, en nog minder blij als hij thuis een partner plus kinderen heeft zitten, ik knap af op dat soort figuren.
ik vind het vooral vervelend, ik wil gewoon normaal m'n werk doen, en dan zit ik niet op dit soort onzin te wachten, van mensen met wie ik samenwerk, geen enkele collega staat uberhaubt in m'n what-app, waarom zou ik?
ik heb geen behoefte aan dieper gaand contact met collega's dan puur werkgerelateerd, of de dagelijkse smalltalk.
woensdag 5 september 2018 om 11:22
Ah, je wilde alleen maar begrip. Alleen hebben mensen op dit forum weinig begrip voor mensen die (emotioneel) vreemdgaan.sannah78 schreef: ↑05-09-2018 11:11Wat een hoop negativiteit! Allereerst heb ik niks fysieks met hem gedaan. Daarnaast kan je je toch goed voelen als iemand je leuk vindt? We zijn een beetje aan het flirten. Is dat ècht zo verkeerd? Ik geloof niet dat er NIEMAND van jullie is die zich slecht voelt van positieve aandacht! En nee, ik ben heb zeer zeker geen laag zelfbeeld. Heb alleen geen maat 36 maar 42. Flink dus, geen 'dikkie'. Ik had van dit forum iets meer begrip verwacht. En nee, ik ga ook geen verhouding met hem beginnen. Daar is mijn huwelijk te belangrijk voor. Kennelijk is er geen begrip voor dit soort zaken hier, jammer!
¡Apagando las luces!
woensdag 5 september 2018 om 11:26
Je wilde begrip, maar ook vooral horen dat het inderdaad zo leuk en spannend is, you go girl.
Maar we zien op dit forum juist heel vaak relaties stranden doordat iemand buiten de lijntjes begint te kleuren zonder zijn/haar partner daarover in te lichten. Zie het dus als een waarschuwing, we weten waar dit heel vaak naartoe gaat.
Maar we zien op dit forum juist heel vaak relaties stranden doordat iemand buiten de lijntjes begint te kleuren zonder zijn/haar partner daarover in te lichten. Zie het dus als een waarschuwing, we weten waar dit heel vaak naartoe gaat.
woensdag 5 september 2018 om 11:27
"Vlijend"
Mijn (ex)vriend vond het ook heel vleiend dat een 10 jaar jongere meid tekort kwam in aandacht en dat bij hem zocht. En nee, ook hij wilde niet van ons leuke gezinnetje af. Maar nee, dat gaat niet samen. Leuke gezinnetje is kapot en ben op zoek naar een ander huis.
Het was zó vleiend dat hij nu niet eens kan kijken naar een foto van het o zó vleiende grietje. Van "the man" die er wel iemand naast kon hebben is het nu de sukkel die er alleen voorstaat en beseft wat hij had en kapot heeft gemaakt; zijn leuke gezin, zijn vriendin en dochter en toekomst.
Bezint eer ge begint. Het is het écht niet waard.
Ook jouw man heeft interesse in jou met jouw flinke postuur, geniet daar aub van. Geniet sowieso van jouw gezin, en kom er niet pas achter wat je had als je het niet meer hebt.
Mijn (ex)vriend vond het ook heel vleiend dat een 10 jaar jongere meid tekort kwam in aandacht en dat bij hem zocht. En nee, ook hij wilde niet van ons leuke gezinnetje af. Maar nee, dat gaat niet samen. Leuke gezinnetje is kapot en ben op zoek naar een ander huis.
Het was zó vleiend dat hij nu niet eens kan kijken naar een foto van het o zó vleiende grietje. Van "the man" die er wel iemand naast kon hebben is het nu de sukkel die er alleen voorstaat en beseft wat hij had en kapot heeft gemaakt; zijn leuke gezin, zijn vriendin en dochter en toekomst.
Bezint eer ge begint. Het is het écht niet waard.
Ook jouw man heeft interesse in jou met jouw flinke postuur, geniet daar aub van. Geniet sowieso van jouw gezin, en kom er niet pas achter wat je had als je het niet meer hebt.
woensdag 5 september 2018 om 11:27
Je hebt gelijk, er is helemaal niets mis mee! Gewoon lekker van genieten, YOLO!sannah78 schreef: ↑05-09-2018 11:11Wat een hoop negativiteit! Allereerst heb ik niks fysieks met hem gedaan. Daarnaast kan je je toch goed voelen als iemand je leuk vindt? We zijn een beetje aan het flirten. Is dat ècht zo verkeerd? Ik geloof niet dat er NIEMAND van jullie is die zich slecht voelt van positieve aandacht! En nee, ik ben heb zeer zeker geen laag zelfbeeld. Heb alleen geen maat 36 maar 42. Flink dus, geen 'dikkie'. Ik had van dit forum iets meer begrip verwacht. En nee, ik ga ook geen verhouding met hem beginnen. Daar is mijn huwelijk te belangrijk voor. Kennelijk is er geen begrip voor dit soort zaken hier, jammer!
Dan nu mijn vraag: waarom heb je dit topic geopend?
woensdag 5 september 2018 om 11:31
Flirten is wat anders wat jij nu met hem aan het doen bent.sannah78 schreef: ↑05-09-2018 11:11Wat een hoop negativiteit! Allereerst heb ik niks fysieks met hem gedaan. Daarnaast kan je je toch goed voelen als iemand je leuk vindt? We zijn een beetje aan het flirten. Is dat ècht zo verkeerd? Ik geloof niet dat er NIEMAND van jullie is die zich slecht voelt van positieve aandacht! En nee, ik ben heb zeer zeker geen laag zelfbeeld. Heb alleen geen maat 36 maar 42. Flink dus, geen 'dikkie'. Ik had van dit forum iets meer begrip verwacht. En nee, ik ga ook geen verhouding met hem beginnen. Daar is mijn huwelijk te belangrijk voor. Kennelijk is er geen begrip voor dit soort zaken hier, jammer!
Als je de gesprekken niet aan je partner zou laten lezen is het over de grens van flirten heen.
woensdag 5 september 2018 om 11:32
Uh nee, ik hoef geen aandacht van andere mannen om me goed te voelen. Flirten doe ik ook niet, geen behoefte aan. Ik word eerder chagrijnig van flirtende mannen die een gezin hebben, zoals ik.sannah78 schreef: ↑05-09-2018 11:11Wat een hoop negativiteit! Allereerst heb ik niks fysieks met hem gedaan. Daarnaast kan je je toch goed voelen als iemand je leuk vindt? We zijn een beetje aan het flirten. Is dat ècht zo verkeerd? Ik geloof niet dat er NIEMAND van jullie is die zich slecht voelt van positieve aandacht! En nee, ik ben heb zeer zeker geen laag zelfbeeld. Heb alleen geen maat 36 maar 42. Flink dus, geen 'dikkie'. Ik had van dit forum iets meer begrip verwacht. En nee, ik ga ook geen verhouding met hem beginnen. Daar is mijn huwelijk te belangrijk voor. Kennelijk is er geen begrip voor dit soort zaken hier, jammer!
woensdag 5 september 2018 om 11:32
woensdag 5 september 2018 om 11:44
Met appjes die "heel ver"gaan, ben je al een soort van verhouding begonnen. misschien niet fysiek, maar de verhouding is er welsannah78 schreef: ↑05-09-2018 11:11Wat een hoop negativiteit! Allereerst heb ik niks fysieks met hem gedaan. Daarnaast kan je je toch goed voelen als iemand je leuk vindt? We zijn een beetje aan het flirten. Is dat ècht zo verkeerd? Ik geloof niet dat er NIEMAND van jullie is die zich slecht voelt van positieve aandacht! En nee, ik ben heb zeer zeker geen laag zelfbeeld. Heb alleen geen maat 36 maar 42. Flink dus, geen 'dikkie'. Ik had van dit forum iets meer begrip verwacht. En nee, ik ga ook geen verhouding met hem beginnen. Daar is mijn huwelijk te belangrijk voor. Kennelijk is er geen begrip voor dit soort zaken hier, jammer!
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
woensdag 5 september 2018 om 11:56
Nou Sannah,
NU is het nog geflirt. Alle overspel begint met onschuldig geflirt.
Als het in jou ogen zo onschuldig is... laat dan ff jullie app geflirt aan je man lezen. Kijken of hij het er mee eens is?
Jij weet dondersgoed dat waar jij mee bezig bent niet door de beugel kan, anders open je geen topic.
NU is het nog geflirt. Alle overspel begint met onschuldig geflirt.
Als het in jou ogen zo onschuldig is... laat dan ff jullie app geflirt aan je man lezen. Kijken of hij het er mee eens is?
Jij weet dondersgoed dat waar jij mee bezig bent niet door de beugel kan, anders open je geen topic.
woensdag 5 september 2018 om 12:07
Je gaat al vreemd. Nou spannend hoor, dolletjes. Lekker je man en hij zn vrouw bedriegen. Vind je het ook nog spannend als je straks alleen op een flatje zit met je kind, geen cent om je kont te krabben en je ex en zijn nieuwe vlam gaan samenwonen? Met de gedachte dat jij moedwillig je huwelijk om zeep hebt geholpen door wat geile appjes en je kind nu voor altijd in een gebroken gezin opgroeit?
Hou je zelf niet voor de gek, als jullie hiermee doorgaan lig je binnen de korste keren bij elkaar in bed en is je huwelijk voorbij.,
Hou je zelf niet voor de gek, als jullie hiermee doorgaan lig je binnen de korste keren bij elkaar in bed en is je huwelijk voorbij.,
ik geef mn bek ook maar een douw
woensdag 5 september 2018 om 12:09
ik snap dat niet hoor, vleiend ala... vanwege zijn leeftijd ofzo?
maar persoonlijk vind ik het niet zo vleiend als iemand denkt dat ik wel op zijn avances in zou kunnen gaan... waar zie je me voor aan collega ? ik ben geen del met een saai leven en weinig zelfvertrouwen, ik ben out of your league in zo'n beetje elke categorie
maar persoonlijk vind ik het niet zo vleiend als iemand denkt dat ik wel op zijn avances in zou kunnen gaan... waar zie je me voor aan collega ? ik ben geen del met een saai leven en weinig zelfvertrouwen, ik ben out of your league in zo'n beetje elke categorie
Lorem Ipsum