Collega...

05-09-2018 10:19 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even van me af schrijven... Sinds enkele maanden heb ik een nieuwe baan. Ik heb het super naar mijn zin! Echter... een collega toont veel seksuele interesse in mij. Hij woont samen, heeft 2 kindjes. Ik ben getrouwd en heb 1 kindje. Hij zegt dat hij het mist om alleen maar papa te zijn... Ik vind het vlijend dat er iemand interesse in me toont (ik ben 10 jaar ouder dan hem, en ben flink qua postuur). Via appen gaan we al heel ver. Ik weet dat het fout is, maar het voelt ook goed. Beide willen onze relatie met onze partners gewoon houden, we zien geen toekomst in ons samen. Maar dit is zooooo spannend....
Hoezo hij mist alleen papa zijn? Heeft hij daar ervaring mee dan?
Vlijend????

Hoezo?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Oke, en je wil dat afschrijven in de hoop dat wij zeggen:
Yea, doe het, duik het bed in met hem en wat interesseert het hoeveel pijn dat het
jouw gezinnetje en zijn gezinnetje geeft wanneer het uitkomt?

En hoe zou jij het vinden als jouw man met een collega ligt te neuken?
Zou jij dat ok vinden?
anoniem_374896 wijzigde dit bericht op 05-09-2018 10:23
2.68% gewijzigd
relaties/man-heeft-gevoelens-voor-een-c ... ges/416325

Lees dit topic even. Dan weet je meteen hoe het is voor de gezinnen.
Nou. :popcorn:
TanteBedelia schreef:
05-09-2018 10:22
relaties/man-heeft-gevoelens-voor-een-c ... ges/416325

Lees dit topic even. Dan weet je meteen hoe het is voor de gezinnen.
Misschien hoopt ze dat de vrouw van de collega ook zo 'begripvol' is inderdaad.
Lucifer2018 schreef:
05-09-2018 10:23
Nou. :popcorn:
Ik dacht ik kop hem er even in.
Niet doen.

Het kan zomaar gebeuren dat je gevoelens krijgt voor iemand, al lijkt dit puur op lust en niet op liefde. Maar het gaat erom wat je ermee doet, hè. Hoe zou jij het vinden als je man met een andere vrouw zat te appen zoals jij nu met je collega?

En stel, jullie duiken tussen de lakens. Superspannend. Vinden ze op kantoor vast ook... want buitenstaanders pikken veel meer op dan je denkt. De kans is best aanwezig dat er nu al praatjes over jullie rondgaan. Hoelang gaat het dan duren voor dit bij je gezin terecht komt? Via de tamtam, op een personeelsfeestje, noem maar op?

En echt waar, 99% van de minnaarsrelaties lopen ooit op hun einde. Hoe doe je dat dan op je werk? Lijkt me bijzonder awkward, denk je niet?
Doen!! Zal ik je vast een voorzetje gaan geven hoe het gaat aflopen.....?

Bedenk dan vast even op welke dagen je je kindje wel wilt hebben en wanneer het bij papa zal zijn.
Waarom die toevoeging dat je flink van postuur bent? Wat is het nut er van?
Niet schijten in je etensbak. Dit is vragen om problemen. Pak dan 1 of ander nobody in de kroeg.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Quote;
Ik vind het vlijend dat er iemand interesse in me toont (ik ben 10 jaar ouder dan hem, en ben flink qua postuur).

Dan is hij wel heel erg desperate of niet? :facepalm:

Misschien moet je aan je zelfvertrouwen gaan werken en beseffen dat je er wezen mag dan hoef je ook niet je zelfvertrouwen te halen bij zo'n engnek op het werk.
Lillybit schreef:
05-09-2018 10:28
Quote;
Ik vind het vlijend dat er iemand interesse in me toont (ik ben 10 jaar ouder dan hem, en ben flink qua postuur).

Dan is hij wel heel erg desperate of niet? :facepalm:

Misschien moet je aan je zelfvertrouwen gaan werken en beseffen dat je er wezen mag dan hoef je ook niet je zelfvertrouwen te halen bij zo'n engnek op het werk.
Ze zijn beide getrouwd beide fout bezig.
Ik zeg DOEN!
TanteBedelia schreef:
05-09-2018 10:31
Ze zijn beide getrouwd beide fout bezig.
Zeker maar TO opent hier een topic en voelt zich gevleid dat er iemand interesse toont want ze eigenlijk oud en dik dus dan moet ze er wel op in gaan.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-09-2018 11:34
Reden: Op de man
97.80% gewijzigd
Lillybit schreef:
05-09-2018 10:33
Zeker maar TO opent hier een topic en voelt zich gevleid dat er iemand interesse toont want ze eigenlijk oud en dik dus dan moet ze er wel op in gaan.
O, er moet niets he.. maar het valt mij op dat hij de schuld krijgt van je.
Drama in de maak, op de werkvloer.
Je zult maar zulke werknemers hebben zeg.
Nu is het misschien nog "leuk" maar wat een gezeur kan daar van komen.
Jullie hebben beide een gezin, wees volwassen, en projecteer je gebrek aan spanning maar op je partner thuis,
En laat je niet gebruiken door iemand die een collega nodig heeft om z'n vuurtje weer op te laaien.
Als hij thuis in een sleur zit, is hij daar zelf ook verantwoordelijk voor, net als jij TO.
TanteBedelia schreef:
05-09-2018 10:34
O, er moet niets he.. maar het valt mij op dat hij de schuld krijgt van je.
Welnee, hij is net zo'n sukkel.
Je collega krijgt thuis niet genoeg seks. 2 kinderen, vrouw moe.
Dus hij zoekt een gewillig BIJ-vrouwtje. Alleen voor seks.

Het liefst iemand die geen relatie wil. Jij bent getrouwd dus veel te verliezen.

En liefst iemand met een laag zelfbeeld want die zijn ook nog eens dankbaar met de aandacht van zo een gladjanus.

Vrouw, waar ben je mee bezig?
Stel nou he, dat je toch er voor kiest om het bed met hem te delen. Blijkt ie er compleet niks van te bakken. Zo'n man die erop kruipt, 2 seconden en er weer af. En dan wordt het gewoon weer een werkdag. Dan zie je hem weer.
Optie 2, hij blijkt geweldig in bed. En dan?

Jullie willen toch beide niet verder met elkaar?
Hoe ga je je man weer onder ogen komen?
Jij werkt er nog maar net. Stel je gaat in op zijn avances: vroeg of laat stopt jullie verhouding. Dan moet je dus daarna nog dagelijks met hem werken. Wie trekt er uiteindelijk aan het kortste eind denk je?
Nu direct stoppen met appen, en alle contact alleen zakelijk houden. Zeg dat ook tegen hem 'ik wil mijn huwelijk en mijn werk niet op het spel zetten voor een fling, ik wil vanaf nu geen privecontact meer' en blokkeer hem daarna.

Als je dit niet nu stopt dan kost je dat zeker je baan en zeer waarschijnlijk ook je huwelijk. En daarmee dan ook je huis en het dagelijks contact met je kinderen. Is die vent je dat allemaal waard?
Ik zou jouw man aan zijn vrouw voorstellen en dan gezellig gaan swingen. Kan je ongestoord met hem het bed in duiken.
Maar zorg dan wel dat je het leuk houdt, anders wordt het zo ongezellig op de werkvloer.
beetjegek schreef:
05-09-2018 10:33
[...]
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-09-2018 11:35
Reden: Op de man
50.32% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven