Collega...

05-09-2018 10:19 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even van me af schrijven... Sinds enkele maanden heb ik een nieuwe baan. Ik heb het super naar mijn zin! Echter... een collega toont veel seksuele interesse in mij. Hij woont samen, heeft 2 kindjes. Ik ben getrouwd en heb 1 kindje. Hij zegt dat hij het mist om alleen maar papa te zijn... Ik vind het vlijend dat er iemand interesse in me toont (ik ben 10 jaar ouder dan hem, en ben flink qua postuur). Via appen gaan we al heel ver. Ik weet dat het fout is, maar het voelt ook goed. Beide willen onze relatie met onze partners gewoon houden, we zien geen toekomst in ons samen. Maar dit is zooooo spannend....
OP verwijderd in 1,2,3...
sannah78 schreef:
05-09-2018 11:11
Wat een hoop negativiteit! Allereerst heb ik niks fysieks met hem gedaan. Daarnaast kan je je toch goed voelen als iemand je leuk vindt? We zijn een beetje aan het flirten. Is dat ècht zo verkeerd? Ik geloof niet dat er NIEMAND van jullie is die zich slecht voelt van positieve aandacht! En nee, ik ben heb zeer zeker geen laag zelfbeeld. Heb alleen geen maat 36 maar 42. Flink dus, geen 'dikkie'. Ik had van dit forum iets meer begrip verwacht. En nee, ik ga ook geen verhouding met hem beginnen. Daar is mijn huwelijk te belangrijk voor. Kennelijk is er geen begrip voor dit soort zaken hier, jammer!
Vraag je man of het echt zo verkeerd is wat je doet. Hij is namelijk de enige met wie je wat te maken hebt.
Als hij het ook wel grappig en spannend vindt dan is er niks aan de hand.

Als je dit geheim houdt voor je man dan ben je al ver over de grens gegaan en dat weet je zelf ook wel.
Iets wat onschuldig is hoeft geen geheim te zijn.
sannah78 schreef:
05-09-2018 11:11
Wat een hoop negativiteit! Allereerst heb ik niks fysieks met hem gedaan. Daarnaast kan je je toch goed voelen als iemand je leuk vindt? We zijn een beetje aan het flirten. Is dat ècht zo verkeerd? Ik geloof niet dat er NIEMAND van jullie is die zich slecht voelt van positieve aandacht! En nee, ik ben heb zeer zeker geen laag zelfbeeld. Heb alleen geen maat 36 maar 42. Flink dus, geen 'dikkie'. Ik had van dit forum iets meer begrip verwacht. En nee, ik ga ook geen verhouding met hem beginnen. Daar is mijn huwelijk te belangrijk voor. Kennelijk is er geen begrip voor dit soort zaken hier, jammer!
Maat 42 is de gemiddelde maat in Nederland.

Laat anders je apjes met je collega aan je man lezen kijken wat hij er van vindt.
Sjaantje37 schreef:
05-09-2018 12:41
Maat 42 is de gemiddelde maat in Nederland.

Laat anders je apjes met je collega aan je man lezen kijken wat hij er van vindt.
Dat het de gemiddelde maat is, maakt het niet minder "flink" maar dat terzijde.

TO, weet je zeker dat je college die appjes alleen zelf leest? Of ben je straks het lachertje van het bedrijf?
lot75 schreef:
05-09-2018 13:20
Dat het de gemiddelde maat is, maakt het niet minder "flink" maar dat terzijde.

TO, weet je zeker dat je college die appjes alleen zelf leest? Of ben je straks het lachertje van het bedrijf?
Zo'n type appt waarschijnlijk het hele bedrijf ;)
En degenen met aandachtstekort appen terug. Die voelen zich gevleid.
Lillybit schreef:
05-09-2018 10:28
Quote;
Ik vind het vlijend dat er iemand interesse in me toont (ik ben 10 jaar ouder dan hem, en ben flink qua postuur).

Dan is hij wel heel erg desperate of niet? :facepalm:

Misschien moet je aan je zelfvertrouwen gaan werken en beseffen dat je er wezen mag dan hoef je ook niet je zelfvertrouwen te halen bij zo'n engnek op het werk.
Pardon? Als iemand to leuk vindt hoeft hij toch niet desperate te zijn zeg. En daarna het advies dat ze aan haar zelfvertrouwen moet werken...
Sjaantje37 schreef:
05-09-2018 12:41
Maat 42 is de gemiddelde maat in Nederland
Is groot voor iemand van 1m65 tegenover slank bij een vrouw van 1m80.
To, ik hou erg van een flirt op zijn tijd en wat aandacht is ook nooit weg.
Maar:
Iedere werkplek heeft notoire sjansers.
Bedenk je deze twee risico's:
- zoals je leest zijn mensen dol op slut shaming en helemaal als je geen fotomodel uiterlijk hebt is hoon je deel zoals je leest. Belachelijk maar je ziet het. De man zal er geen last van hebben, jij helaas wel.
- als je veel deelt met iemand en ook vertrouwelijke zaken geef je iemand veel macht. Je zegt dat je er nog niet zo lang werkt, ik zou zeer voorzichtig zijn met wie je wat deelt als je de onderlinge verhoudingen nog niet goed kent.

Flirten is niet wekenlang appen.
Flirten is eens per week een paar minuten te lang praten met die leuke collega, en daar met je andere collega's over giechelen.
Kortom, onschuldig.
Als dit uitkomt heb je met deze 'positieve aandacht' een boel negativiteit.
precies de reden waarom mensen vreemd gaan. ze kunnen weer lekker zichzelf zijn ipv de rol van mama die je thuis hebt bij je man.

Bah!
Het-groepje schreef:
05-09-2018 15:15
Pardon? Als iemand to leuk vindt hoeft hij toch niet desperate te zijn zeg. En daarna het advies dat ze aan haar zelfvertrouwen moet werken...
Iemand leuk vinden is natuurlijk prima en onschuldig. Maar TO heeft het over seksuele aandacht en vindt dat vleiend. Dan schort er in mijn ogen toch wel degelijk iets aan haar zelfvertrouwen.
Het-groepje schreef:
05-09-2018 15:15
Lees het nog eens en dan met sarcasme modus aan..
Nvt
sannedeb wijzigde dit bericht op 22-03-2019 20:05
99.78% gewijzigd
Ik denk dat je heel erg uit moet kijken dat je niet meer voor 'm gaat voelen. Je voelt je al gevleid, vindt het blijkbaar leuk met hem te appen. Vind je hem ook wel leuk? Ik heb wel eens een tijdje geappt met iemand die ik nog niet goed kende maar van een afstandje al wel dacht: leuke vent. Had 'm ergens voor nodig dus onschuldig appje. Dat werden dus meer en meer appjes. Nog steeds heel onschuldig, dus geen geflirt zoals bij jou. Maar zelfs dat voelde al niet echt goed, voelde me al schuldig naar mn man toe. Ik vond het ook erg vleiend dat zo'n leuke vent het blijkbaar ook leuk vond om met mij te appen en om mn opmerkingen moest lachen en ook wel eens knipogen stuurde etc. Dus op den duur vond ik 'm iets te leuk. Heeft ie nooit geweten, misschien wel gemerkt omdat ik 'm best vaak appte. Man heeft de appjes gelezen en was uiteraard niet blij, en dan gaf hij ook eerlijk toe dat er eigenlijk niks raars in de appjes stond (ging vooral over onze gezamenlijke hobby). Maar ja, het feit dat je uberhaupt appt en dat ik 'm toch wel leuker dan leuk vond is niet zo goed voor je relatie. Het contact is nu afgekapt, relatie gaat goed. Maar kijk echt uit, zeker via app ga je echt wel snel iets voor iemand voelen, zeker met het soort appjes dat jullie blijkbaar versturen. Dat gaat uit de hand lopen, let maar op. Wat als je man die appjes leest? Of heb je je telefoon altijd dicht bij je? Het kan altijd gebeuren dat hij een appje van je leest toch? En wat ik zeg, bij mij was het onschuldige praat, maar man was ook niet gek: 'waarom app je zoveel met hem'? Dat werd 'm snel duidelijk. Maar als jouw man jullie geflirt leest..
Lillybit schreef:
05-09-2018 16:19
Lees het nog eens en dan met sarcasme modus aan..
Ahhhh
Ik las het met een sneer naar gewicht en leeftijd.
Het-groepje schreef:
05-09-2018 17:06
Ahhhh
Ik las het met een sneer naar gewicht en leeftijd.
:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven