Ergerlijke facebookberichten deel 5

dinsdag 4 september 2018 om 23:57
Ik ben ook lid van een groep die over een serie gaat.
Dit weekend is een nieuw seizoen op Netflix verschenen en nu kijkt die godganse groep dat seizoen opnieuw (want het is vorig jaar al uitgekomen) en doet daar bijna live verslag van. En trots dat ze zijn dat ze het seizoen al 4 x gezien hebben.
Ik zit daar ook vooral om me lekker re ergeren want de meesten zijn te dom voor woorden. Denken dat de (duidelijk fictieve) serie waargebeurd is omdat er een paar historisch correcte dingen in te zien zijn, bijvoorbeeld.
Dit weekend is een nieuw seizoen op Netflix verschenen en nu kijkt die godganse groep dat seizoen opnieuw (want het is vorig jaar al uitgekomen) en doet daar bijna live verslag van. En trots dat ze zijn dat ze het seizoen al 4 x gezien hebben.
Ik zit daar ook vooral om me lekker re ergeren want de meesten zijn te dom voor woorden. Denken dat de (duidelijk fictieve) serie waargebeurd is omdat er een paar historisch correcte dingen in te zien zijn, bijvoorbeeld.

woensdag 5 september 2018 om 22:40
Ik kan wel een apart facebookgroep-topic beginnen 
Vandaag zei ik iets in zo'n groep wat afweek van de algemene mening. Helemaal niks schokkends hoor...stel je iets voor als: de handdoeken op 40 graden wassen terwijl de rest dat op 60 doet.
Topic werd meteen gesloten en mijn 'negatieve ' reacties verwijderd.
Wat is toch die obsessie van beheerders dat niemand een keer mag discussiëren?

Vandaag zei ik iets in zo'n groep wat afweek van de algemene mening. Helemaal niks schokkends hoor...stel je iets voor als: de handdoeken op 40 graden wassen terwijl de rest dat op 60 doet.
Topic werd meteen gesloten en mijn 'negatieve ' reacties verwijderd.
Wat is toch die obsessie van beheerders dat niemand een keer mag discussiëren?

donderdag 6 september 2018 om 10:48
Is die vraag aan mij gericht?-Darkside- schreef: ↑06-09-2018 10:43Zet je dat ook op fb zodat iedereen weet hoe goed je bezig bent?
donderdag 6 september 2018 om 11:51
Wat een heerlijk topic dit
Ik erger me altijd mateloos aan die "love my life" posts.
Een selfie plaatsen van hun heppie de peppie gezin met daarboven tien # met teksten als #lovemylife, #lovemyfamily #qualitytime #mylittlequtiepies .............. en het dan vervolgens alleen op FB zetten, niet eens op Instagram
Ik krijg sowieso de kriebels van al die mensen die zo nodig aan de hele wereld duidelijk moeten maken hoe goed ze het wel niet hebben....

Een selfie plaatsen van hun heppie de peppie gezin met daarboven tien # met teksten als #lovemylife, #lovemyfamily #qualitytime #mylittlequtiepies .............. en het dan vervolgens alleen op FB zetten, niet eens op Instagram

Ik krijg sowieso de kriebels van al die mensen die zo nodig aan de hele wereld duidelijk moeten maken hoe goed ze het wel niet hebben....
donderdag 6 september 2018 om 11:59
Ik heb al jaren geen facebook meer door alle ergenissen.. heb het werkelijk geen dag gemist, wat een verademing om niet meer met de domheid van sommige mensen geconfronteerd te worden. Sinds kort ook geen instagram meer, hoewel dat niet eens zo storend was (wel afleidend).
MAAR ik vind het wel leuk om hier af en toe mee te kijken.. verkapte tvp dus
MAAR ik vind het wel leuk om hier af en toe mee te kijken.. verkapte tvp dus

Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
donderdag 6 september 2018 om 12:47
Denk de volgende keer hier maar aanCharlie 3131 schreef: ↑06-09-2018 11:51

donderdag 6 september 2018 om 13:05
ik heb er ook zo een, #type, en er zijn dus gemiddeld 5 keer updates van kinderen.Charlie 3131 schreef: ↑06-09-2018 11:51Wat een heerlijk topic dit![]()
![]()
en van alles bij de #
#geleshirtmetblauwbroek #loveofmylife #love3kids #autisme bla bla bla
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
donderdag 6 september 2018 om 19:13
Charlie 3131 schreef: ↑06-09-2018 11:51Wat een heerlijk topic dit![]()
![]()
Maar eigenlijk is facebook daar een beetje voor he, om te laten zien wat je aan het doen bent.
Later is nu

donderdag 6 september 2018 om 19:53
Charlie 3131 schreef: ↑06-09-2018 11:51Wat een heerlijk topic dit![]()
![]()
Mee eens!
Ik heb dit topic opgezocht omdat ik even mijn gal wilde spuien, en mijn 'klacht' sluit perfect aan bij jouw post.
Ik heb namelijk iemand op FB die onder werkelijk élk bericht dat ze plaatst '#genieten' zet.
Bloed- en bloedirritant.

vrijdag 7 september 2018 om 06:55
Zojuist op de verkoopgroep van onze regio een gesprek gelezen, iemand vraagt een hometrainer voor een kleine prijs of liefste gratis.
Iemand reageert dat hij er een heeft voor tien euro.
Koper vraagt waar verkoper precies woont. Verkoper woont ergens tussen stad x en y. Nee, dat is te ver weg voor de koper.
Daarna reageert verkoper: Sorry, vergissing. De hometrainer is toch gratis. Koper reageert meteen: Waar woon je precies?
Verkoper zegt: Ik hoop dat je er 1 vindt.
Dan komt het zielige verhaal dat koper herstellende is van een operatie en ook nog dit en dat heeft gebroken en nog niet aan het werk is en dat ze daarom geen nieuwe kan kopen.
Verkoper reageert weer: Voor tien euro mag je hem hebben.
Wordt vervolgd..
Iemand reageert dat hij er een heeft voor tien euro.
Koper vraagt waar verkoper precies woont. Verkoper woont ergens tussen stad x en y. Nee, dat is te ver weg voor de koper.
Daarna reageert verkoper: Sorry, vergissing. De hometrainer is toch gratis. Koper reageert meteen: Waar woon je precies?
Verkoper zegt: Ik hoop dat je er 1 vindt.
Dan komt het zielige verhaal dat koper herstellende is van een operatie en ook nog dit en dat heeft gebroken en nog niet aan het werk is en dat ze daarom geen nieuwe kan kopen.
Verkoper reageert weer: Voor tien euro mag je hem hebben.
Wordt vervolgd..

vrijdag 7 september 2018 om 14:36
Nou ik heb er ook eentje waar ik inmiddels zwaar de jeuk van krijg.
Werkelijk alles wordt geplaatst , wat eten we vandaag, kijk het regent (alsof niemand een raam heeft
), gruwelijke quots en wens je een fijne dag poezen plaat.
Maar deze week ...
Maandag : heeft een relatie met *pietje*
Woensdag: het is ingewikkeld
Vandaag : uit elkaar
Waarom ??
Elke bericht wordt overstelpt met berichten dus aandachtsgeil of de poezenplaatjes waren op
Werkelijk alles wordt geplaatst , wat eten we vandaag, kijk het regent (alsof niemand een raam heeft

Maar deze week ...
Maandag : heeft een relatie met *pietje*
Woensdag: het is ingewikkeld
Vandaag : uit elkaar

Waarom ??
Elke bericht wordt overstelpt met berichten dus aandachtsgeil of de poezenplaatjes waren op

vrijdag 7 september 2018 om 19:00
Outlander zeker haha-Darkside- schreef: ↑04-09-2018 23:57Ik ben ook lid van een groep die over een serie gaat.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 7 september 2018 om 19:05
Ik word ook helemaal naar van de #alleenmaarliefde tags.
Vaak van die mensen waarbij alles voor de wind gaat.
Ik moet ze nog zien als ze een paar tegenslagen krijgen, of het dan ook nog steeds alleen maar liefde is.
Sowieso stellen die constant melden hoe fijn het is. Daar gaat er 1 van de 2 vreemd of de relatie staat op springen.
Ik moet ze nog zien als ze een paar tegenslagen krijgen, of het dan ook nog steeds alleen maar liefde is.
Sowieso stellen die constant melden hoe fijn het is. Daar gaat er 1 van de 2 vreemd of de relatie staat op springen.
Stressed is just desserts spelled backwards

vrijdag 7 september 2018 om 19:39
Jaaaaaaaa. Ben jij ook lid van die groep om te lachen?
woensdag 12 september 2018 om 18:14
Eens! Of gigantisch lange liefdesbetuigingen aan de beste partner ter wereld. Als in: "Mijn steun en toeverlaat, mijn beste vriend, mijn rots in de branding. Bedankt voor alles."Charlie 3131 schreef: ↑06-09-2018 11:51Wat een heerlijk topic dit![]()
![]()
Ik kan niet begrijpen waarom dat niet gewoon in privésetting tegen elkaar gezegd kan worden in plaats van zo openbaar.

woensdag 12 september 2018 om 18:24
Ze hebben gewoon chronisch aandacht tekort. 'Zie ons het perfecte stel of gezin uithangen'-Bodhi- schreef: ↑12-09-2018 18:14Eens! Of gigantisch lange liefdesbetuigingen aan de beste partner ter wereld. Als in: "Mijn steun en toeverlaat, mijn beste vriend, mijn rots in de branding. Bedankt voor alles."
Ik kan niet begrijpen waarom dat niet gewoon in privésetting tegen elkaar gezegd kan worden in plaats van zo openbaar.
Zo heb ik iemand in de familie die dit veel doet, terwijl het behoorlijk kan donderen in hun relatie. Maar nu ze sinds dit jaar een kind erbij hebben 'is het plaatje compleet en kunnen we alles aan'.
Yuk.

woensdag 12 september 2018 om 18:28
Je weet niet of bij zulke mensen echt alles voor de wind gaat.Maleficent schreef: ↑07-09-2018 19:05Ik word ook helemaal naar van de #alleenmaarliefde tags.
Ik ken ze ook de " perfecte gezinnetjes "...Deze mensen zullen ( bijna ) nooit toegeven als het slecht met ze gaat.
Niet dat ik het ze gun maar een van de perfecte gezinnetje's die ik ken, hebben nu een flinke klap gekregen.De dingen worden het liefst voor de buitenwereld verzwegen want stel je voor dat je ineens niet meer als de vrolijke man en vrouw wordt gezien.
Dit is ook mijn reden om geen facebook meer te nemen, ik heb geen zin om naar toneelstukjes te moeten kijken.