Mode & Beauty alle pijlers

make-up kwasten

13-03-2009 08:31 63 berichten
Dames,

ik heb gisteren een supermooi palet met heul veul kleuren oogschaduw besteld. Ik ben nu alleen nog op zoek naar goede kwasten, wie kan me helpen?

Ik zie door de bomen het bos niet meer. Op google kom ik er niet uit waar ik ze kan kopen (online is ook prima) en kan ik beter voor kwasten van dierenhaar gaan of voor synthetische?

Oh ja, ik wil wel goede kwasten maar ik hoef niet de duurste soort die er is het is namelijk voor mezelf en ik ga ze niet iedere dag gebruiken....

Dus, wie heeft de ultieme tip
shimmer glinstert, gewone niet. Die shimmer vind ik wel net wat meer "oemph'' hebben dan de gewone.
Alle reacties Link kopieren
ultra shimmer heeft meer glans dan die andere volgens mij, andere is matter...

kwasten van de MAC zijn ook heeeeel goed, echt je weet niet wat je meemaakt, super duur maar dan heb je wel wat

Sephora heeft ook goede kwasten, iets minder duur dan mac..

ps ben zelf make up artist
Inderdaad, ik bedoelde glans ipv glitter. Ik vind dat met shimmer je ogen er meer uitspringen, maar dat is denk ik heel persoonlijk.

De kwasten van MAC heb ik inderdaad ontzettend veel goede verhalen over gehoowd, maarja, zoveel geld uitgeven voor iets wat je alleen tijdens speciale gelegenheden gebruikt vind ik toch wel zonde.....
Douglas van Leco! Zijn wel wat duurder maar veullllllllllll beter dan die hema dingen. Ik heb die van de hema ook gehad dus heb vergelijkingsmateriaal. Die geodkopere kwasten spreiden helemaal uit elkaar waardoor het een zooitje wordt op je oog. Die van Leco met echt haar blijft mooi plat en daar kan ik echt heel goed mee werken.
Ik gebruik al zo'n 25 jaar kwasten van Make-Up Studio (destijds bij de schoonheidssalon gekocht maar volgens mij ook rechtstreeks te koop). Wel duur maar als je ziet hoelang ik ze al (dagelijks) gebruik dan zijn ze hun geld meer dan waard.
You only live once, but if you do it right, once is enough.
Ik zweer bij de kwasten van de body shop. goede kwaliteit, nog enigszins betaalbaar, superzacht en makkelijk schoon te krijgen.
Die vd Bodyshop zijn geweldig, vooral die foundation kwast. Maar die zilveren vd Hema voor oogschaduw zijn ook goed. Wel af en toe wassen met wat zeep & ze blijven mooi
Ik gebruik gewone schilderkwasten..wel fijne structuur..heb ooit een setje gekocht bij de action van 3,95 ofzo en sommigen gewoon op maat geknipt..ze doen het geweldig
De kwasten lijn van Leco by Douglas is ook goed, ik heb een foudationkwast ervan die ik ook in mijn werk als visagiste gebruik en ik vind hem heel fijn
Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat
Hmm, nog steeds geen paletten binnen, ik wordt er ongeduldig van!
ik wilde ze vandaag gaan bestellen, maar wacht toch nog even op jouw palletten pakketje.

Hou je ons op de hoogte?
"ik ben het, Barbabelladingdong"
ik heb gisteren gemaild en meteen een mailtje terug gehad, het is gisteren verstuurd en het zou ongeveer 1 a 2 dagen duren voordat UPS het af komt leveren ik hou je op de hoogte BBB!

Ben in ieder geval wel heel blij met het snelle antwoord, dat is bij andere webshops weleens anders...

EDIT: ik had een trackingcode gekregen en op de UPS website staat dat mijn pakje al bij het UPS point is! Wel klote dat ik niet thuis ben, hopelijk geven ze het bij de buren af ofzo. En anders is het ophaalpoint niet zo ver weg gelukkig
Vanavond mijn paletten ophalen! Yeah!
Oe spannend!

Nou ik ga ze zeker ook bestellen. Weekje levertijd is zeer goed te doen!
En, heb je al kwasten gekocht? Body shop kopen hoor!
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 19 maart 2009 @ 08:47:

Oe spannend!

Nou ik ga ze zeker ook bestellen. Weekje levertijd is zeer goed te doen!

Ik had ze donderdagavond besteld, het is maandag verzonden, en gisteren om 09.45 was UPS al aan de deur geweest. Supersnel!

Ben zo benieuwd!
quote:Pepernoek schreef op 19 maart 2009 @ 08:55:

En, heb je al kwasten gekocht? Body shop kopen hoor!Ik ga vanmiddag eens even bij BS snuffelen
Wieeeee mijn paletten zijn binnen, en ze zijn supermooi!!! En ik heb kwasten Dat wordt lekker tutten van het weekend!
Als je echt goede kwasten zoekt, dan moet je absoluut Mac kwasten gebruiken, absoluut duur maar meer dan de moeite waard.

Als je een paar goede kwasten koopt, dan zou je in principe zelf kunnen bezuinigen op oogschaduw, je kunt beter goedkope oogschaduw aanbrengen met een goede kwast dan een dure oogschaduw met een slechte kwast (of erger nog met een sponsapplicator!)....
kaatje, welke zijn het nu geworden?

enne, bouwmarkt kwasten op mijn gezicht? dat lijkt me echt veul te hard!!!
ik heb er twee van de Ici paris (die ik daar heb gekocht hadden ze bij de BS niet)

En ik heb er 2 van de Bodyshop, volgende week shoppen we nog even verder voor oa.a. een opbergtasje-ding-voor-kwasten. Enne, ze werken perfect. Ik heb me vanmorgen opgemaakt met knalrose en paarse oogschaduw, mooi met een ''blend'' kwastje in elkaar laten overlopen, yeah! En ben zeer tevreden over de kleur, de felheid ervan, de structuur enzo. Yay voor mijn paletten!
De kwasten van MAC en Sephora: top!

Ik heb ze al jaren en ze blijven perfect. Het is het geld meer dan waard!
Kaatje, ik ben helemaal enthousiast geworden van jouw palletten verhaal!

Ik ga ze ook bestellen...
Doen!
gedaan!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven