Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
Ik : we zullen het volgende week even in het echt bekijken.. dat is het nadeel van internet, dat zie je niet op die plaatjes..

Ik laat nog wel even weten welke we gekozen hebben..
hoest trouwens bij de andere meiden die bijna aan hun piesdag toezijn? mulan, marriss, annika, erine, party??? (al ben ik niet meer zeker van die laatste 2...)
Erine was ongesteld geworden momo

Met mij alles goed. Voel me wel anders dan de andere maanden. Wel de krampen, maar ook ander gerommel in mijn buik en steeds een weeïg gevoel in mijn buik en maagzuur. Maar ja, we zullen wel zien, ik probeer me niet gek te maken.
ja, zie je, erine had ik toch nog wel enigszins onthouden. twijfelde er al over (sorry erine). en party?

herkenbaar gevoel annika... ook van dat gek maken. lukt alleen heel slecht dit keer!
Charlotte: Neeej toch?? He bah... Wat vervelend! Ik hoop voor jullie dat met het andere kindje alles goed is??

Sterkte ermee, en huil maar even goed uit!

Aan iedereen die bijna hun piesdag hebben: ik duim voor jullie!!!

Aan iedereen die helaas wel ongesteld is geworden: echt balen, en een dikke knuffel voor jullie!

Iedereen: Sorry dat ik de laatste tijd niet zo heel actief aanwezig ben hier.. Ik voel me gewoon zo moe en futloos, dat ik gewoon baal van mezelf... .. En als ik een dag (of meerdere) gewerkt heb... ben ik gewoon zooooo moe..

Pfff nog een paar dagen tot het maandag is.. Dan 1e keer vk..

Ik vind het reuzespannend, maar tegelijkertijd ook doodeng.. ben zo bang dat er niets te zien is..
Hey Meiden!!!

Daar ben ik weer. Net de kwasten maar neergelegd en nu ff bijkomen op het forum.

Allereerst Charlotte veel sterkte meid ook voor je hubbie. Dit is volgens mij het rotste wat je kan overkomen. En je weet je mag altijd bij ons uithuilen.

Dikke knuf voor jou.

Erine de nachtdienst was zeker rustig. Na die ene melding toen ik net op het forum zat niets meer. En het is ook wel lekker he dat klussen. Kan je je gedachten weer ff ergens anders op zetten.

GW een fijne vakantie he!! Geniet er van, we zien je wel weer verschijnen en horen wel hoe het geweest is.

Becky gefeliciteerd met je baan. En zo snel al! Super toch?

En Momo, misselijk etc. We blijven hopen!

Leonor veel succes met de echo. Hoop dat alles oke en goed is.

En Kath je valt niet door de mand hoor. Een SLIMME meid is op haar TOEKOMST voorbereid. ahahah

Justdeb het is je vergeven hoor. Ik heb de laatste tijd ook een beetje druk gehad met allemaal dingen. Dus geeft niks.

Verder hier met heel veel dingen bezig. Geen pijntjes kwaaltjes of wat dan ook, alleen met het hoesten onderbuik een beetje zeer /zeurderig eigenlijk.

Morgen hier een drukke dag. De openslaande deuren worden geplaatst en mijn slaapkamer en de gang worden gespaghteld.

Veel mensen over de vloer dus.

En jullie nog plannen voor het weekend?

Liefs en een dikke Yaya
Aaaaah Charlotte, wat rot voor jullie... ik hoop wel dat alles met het andere kindje goed is! We horen het nog wel, wanneer jij erover wilt praten.

Justdeb, ik ben ook nog steeds moe steeds! Er verandert ook zoveel in je lichaam. Spannend dat je maandag naar de vlos gaat!!!

Momo heb je al over een ovulatiestok gepiest?

Ik vind het een beetje raar om te vertellen ivm. Charlotte maar hier was alles prima...ben heel opgelucht en blij. Alles zit erop en eraan en het is een super beweeglijke baby. Ben er al helemaal verliefd op!
Fijn Leonor dat alles goed was, en tuurlijk mag je dat vertellen.

Vind het echt super erg voor jullie Charlotte, nogmaals een dikke knuff voor jullie...

Yaya: Dan duurt een nacht lang he, als het zo rustig is. En inderdaad is het wel even lekker om je gedachten te verzetten. Wij willen hier ook wel erg veel soms verbouwen trouwen en ook nog een baby. Wel een heel geregel zo.

Drukke dag voor jullie morgen, wel een productieve. Is altijd leuk bij dat soort dingen zie je altijd snel resultaat.

Deb: vervelend dat je niet zo lekker bent. Ik las op hyves dat jullie ook gaan trouwen, wanneer gaan jullie trouwen? Alles al geregeld?

Ben een beetje zenuwachtig voor je momo, gossie zeg wanneer ga eventueel testen?

En ook voor jou spannend zeg Annika, nog een paar daagjes een poging doen om geduldig te blijven.
quote:Erine schreef op 12 maart 2009 @ 22:31:

Ben een beetje zenuwachtig voor je momo, gossie zeg wanneer ga eventueel testen?

pas tegen eind volgende week. zondag is dag 31. mijn cycli varieerden van 26 tot 35 dagen de afgelopen keren. dus..

denk dat ik morgen even langs huisarts ga, mijn wang blijft maar vuurrood, dacht eerst aan eczeem, maar dat lijkt hem niet te zijn. voel me er zwaar klote onder. zie er niet uit. ben nu 'bang' voor rosacea. is alleen maar aan 1 kant, wat wel gek is / me lijkt
Mm dat is minder he momo zo blijf je ook in de zenuwen. Als duimen ook maar enigsins helpt dan moet het toch zeker goed komen blijf gewoon door duimen!

Raar zeg van je wang, jeukt het of brand het? Dan maar liever even naar de huisarts. Ben benieuwd wat het nu is. Is erg vervelend he. Ik heb al jaren in de winter erge last van exceem en moet zeggen (even afkloppen) Dat het tot nu toe deze winter erg goed gaat. hopelijk valt het mee.
Ga zo slapen, tot morgen....
goedemorgen!

waar is onze Husky op deze vroege ochtend?

@momo, dan pas testen? ook geen ovutestje onder piesen? ik zit hier op dag 29 volgens mij. Gister had ik inene (lag al te bed) last van mijn rug, buik en zij, echt zo erg dat ik over mijn nek moest van de pijn. zoo raar!

ik ga douchen en naar het werk zo. later meer!
Husky, sledehondje, wakker worden!! Je verzuimt je taak om iedereen hier wakker te blaffen

Leonor, gefeliciteerd met je goede echo! Tja, leuke en droevige dingen lopen hier helaas continu parallel, maar daarom hoef jij je blijdschap echt niet in te houden hoor. Hartstikke gaaf dat alles goed lijkt!

Momo, ik wil verder niet aandringen hoor, maar je zou ons mede-forummers wel een groot plezier doen om er alvast een ovu-test tegenaan te gooien Nee hoor, laat je niet opjutten. Te vroeg testen geeft misschien alleen maar teleurstelling en onduidelijkheid. Als jij je geduld nog even kunt bewaren, is het prima natuurlijk! Balen van je wang!

Justdeb, vervelend dat je je zo moe voelt. Het schijnt erbij te horen he? Hopelijk voel je je gauw beter. De eerste keer naar de verloskundige is in ieder geval wel iets om naartoe te leven.

Becky, voor jou ook spannend!!!

werkze allemaal!
He Becky dat is vreemd zeg, wel even iets om in de gaten te houden denk ik.

Wanneer ga jij eventueel een testje doen???

Is oonze sledehond geen vroege vogel meer?

Beetje kunnen slapen Charlotte?

Heb al een half uur gewandeld, is het bij jullie ook zo'n lekker weer? Heb 5 dagen vrij nu, fijn, fijn.
sorry meiden, maar er wordt simpelweg voorlopig nog niet getest. ook niet ovupiesstok. niets niet. jullie moeten net zo goed je geduld bewaren als ik!
he jammer momo! Je stelt ons geduld goed op de proef!
Kut Charlotte! Schrok enorm van je bericht... wat verdrietig zeg. Neem maar even goed de tijd om dit te verwerken. Moest je eerst zo aan het idee wennen dat het er twee waren, nu dit... Gedver. Sterkte saampies

(en inderdaad Specu, verdriet en geluk lopen hier parallel, want...)

Leonor, wat heerlijk dat alles helemaal goed is!! Geniet lekker van het goede nieuws, en het van de daken schreeuwen... oooh wat lijkt me dat super!! (ikke wille ook van de daken schreeeuwen!!)

Momo, goed dat geduld hebt! Ik ga ook pas volgend weekend testen... dat zou dan dag 34 zijn. En, in tegenstelling tot jou, voel ik helemaal, maar dan ook helemaaaaaal NIETS

Rainbow, denk niet dat je dit nog leest, maar toch: vielen spass in Berlin!!! Genier er lekker van!!

Ik zal eerst het schema even bijwerken
hey dames, de sledehond heeft op vrijdag eigenlijk altijd vrij en was de afgelopen dagen nogal moe dus dacht ik ga vrijdag niet overwerken. en dus uitgeslapen vanochtend!

charlotte hoe is het met je, heb je een beetje kunnen slapen vannacht. wat heftig zeg.

leonor voor jou hartstikke fijn dat alles goed was!! ga je het nu ook aan iedereen vertellen?

justdeb dat is inderdaad spannend maandag! ik duim alvast voor je! bij mij duurt dat nog een tijdje (marriss wil je 17 april VK bij mij in de tabel zetten?) maar ik ben zo bang om in de tussentijd iets verkeerd te doen, heb nog een paar pittige competitiewedstrijden de komende weken en dan gaat mijn hartslag regelrecht naar de 170! en dan vraag ik me wel af of dat slecht is of dat dta niks uitmaakt... misschien weet iemand hier dat? moet ik me nu al "rustig" houden?

rainbow shit ik ben hartstikke te laat, maar toch wens ik je een heel fijn weekend in Berlijn!

annika, momo, party en gw (op afstand), ik duim voor jullie!! en ook alvast voor marriss, mulan en yaya!
tnx husky, ik duim ook voor mezelf en alle andere piezzerts van volgende week!

'k Heb maandag een drukke dag, dus zal dan niet gaan testen. Misschien dinsdag of uiterlijk woensdag. Eerst maar afwachten hoe de maandag verloopt...
Ohw Charlot, wat naar voor je ! Een hele dikke knuffel!

Ook sterkte voor je kerel natuurlijk!

Liefs, mexx
Leonor, wat fijn dat het goed is gegaan. Snap wel dat je het een beetje moeilijk vond om hier te plaatsen ivm charlotte.

Ik ging net bijna over mijn nek hier op de zaak... kreeg ineens last van kotsneigingen.. kon het nog net inhouden.

Totdat ik boter rook toen ging ik bijna weer kotsen...

Verder alles okee
Vanmorgen ben ik naar de gynaecoloog geweest. Ik was door de verloskundige doorverwezen voor een consult omdat ik in het verleden een trombosebeen heb gehad. Gelukkig blijkt dat ik gewoon door de verloskundige begeleid kan blijven worden. Moet alleen wel na de bevalling 6 weken lang iedere dag anti-stollingsmiddel spuiten bij mezelf. En dat terwijl ik bang voor naalden ben. Dat wordt dus nog wat. We kregen overigens nog de schrik van ons leven tijdens het consult. Er werd me gevraagd of ik in 1983 in het ziekenhuis was geweest voor problemen met mijn eierstokken. Gelukkig was mijn vriend zo helder dat die meteen begon te rekenen en zei, "lijkt me niet, toen was ze 4 jaar". Bleek er dus een verkeerde brief in mijn medisch dossier te zitten. Schrok me echt het apezuur.
Hey allemaal!

Dank je wel voor jullie lieve berichtjes! Doet ons erg goed!

En dat jullie vrolijk doorpraten vind ik niet erg hoor! Het hoort er eenmaal bij, dus hou je voor mij niet in.

Ik heb wonder boven wonder vannacht erg goed geslapen.

Ik ben ook heel erg moe, dus dat scheelt.

Vriendlief kan er goed mee omgaan en zegt dat we niet verdrietig moeten zijn omdat we er alsnog 1 hebben.

Ik kan me hier moeilijk overheen zetten.

Heb zonet nog even naar de eerste echo gekeken en word daar gewoon raar van als ik daar naar kijk...

De nieuwe echo is wel een mooie foto waar je het kindje goed kan zien, gelukkig.

Met dit kindje is alles goed, alles zit erop en aan, voor zover ze het nu kunnen zien, en het hartje klopte.

Met 20 weken krijg ik pas weer een echo, dat vind ik wel lang duren.

Maar de verloskundige heeft me verteld dat het nu 95% zeker is dat deze in oktober gewoon geboren word en dat alles goed komt.

Toch denk ik af en toe aan die 5%, heel apart, maar mn gevoel is het er nog niet zo mee eens.

Was ik net gewend aan het idee dat het er 2 zouden worden en hadden we een verklaring voor mn snelle groeien, is dat ineens weg!

Nah ja, de baarmoeder is al goed opgerekt het dit kindje heeft daardoor veel meer bewegingsruimte als normaal bij een zwangerschap.

Ik probeer alle positieve dingen wel te bekijken, maar dat lukt nog niet zo goed.

Ik huil om het minste of geringste, maar als ik familieleden aan de telefoon heb kan ik me inhouden. Pas na het ophangen barst ik dan weer in tranen uit.

Nou, ik ga weer lekker mn bedje in met tijdschriftje. Ga lekker helemaal niks doen vandaag!

Oh, vriendlief heeft de koopziekte te pakken.

Hij heeft al van alles gekocht vanmorgen op internet voor de babykamer... Beetje vroeg vind ik op dit moment, maar hij straalt helemaal, dus ik laat hm lekker zn gang gaan.

Hij heeft al helemaal in gedachten hoe de babykamer word en de kleuren hebben we ook al uitgezocht.

Misschien wel impulsief om de rest maar even te kunnen vergeten. Ik weet het niet.

Nou meiden, ik ga weer lekker relaxen!

Dikke knuff

Charlot
He Charlotte, dikke knuffel! Wel heel fijn dat met het andere kindje alles goed gaat! Dan moet je daar maar alle positieve energie naartoe sturen!

En hoe gaat dat dan verder? Krijg je dan ook echt een miskraam van het ene overleden kindje? Ik bedoel, ga je dat ook echt verliezen, of blijft het in de baarmoeder zitten?

Hartstikke logisch (en herkenbaar) dat je er zo droevig van bent. Ook al hou je er psychisch rekening mee dat het misschien niet goed is, het raakt je toch.

Momo en Marriss, wat zijn jullie geduuuuuldig zeg!

Husky, van zwangere vriendin begreep ik dat je gewoon mag blijven sporten zoals je altijd al deed. Als je straks echt een buik krijgt, moet je geen buikspieroefeningen doen. En dan is springen misschien ook niet meer aan te raden. Maar op zich is bewegen gewoon goed.
Specu: het kindje zit er niet meer. het is vanzelf opgelost. dat vind ik nog het ergste idee, dat mn lichaam het niet accepteerde en dat het gewoon opgelost is.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven