Piezzertz schrijven hier verder!

woensdag 14 januari 2009 om 10:11
Geen hubbies, beebs en klusserij hier
Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden
Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!
Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo
Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo
Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK
Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK
Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.08 22/10/09
Fanatic27Nov.08 16/4: VK
Husky28Dec.08 17/4: VK
partylover28Jul.07
Wannabemom25Okt.08
Theemuts26Sep.085 apr
Erine24Dec.088 apr
Speculaas30Nov.088 apr
DJ Momo31Sept.0814 apr
Annika7929Jan.0915 apr
Germanwings31Jan.0917 apr
Rainbow30Nov.0818 apr
Polleke30Nov.0819 apr
Mulan33Nov.0820 apr
Becky30Dec.0821 apr
Yaya27Dec.08
Mariss27Nov.08
Kath7632Jan.09
Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden
Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!
Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo
Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo
Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK
Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK
Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.08 22/10/09
Fanatic27Nov.08 16/4: VK
Husky28Dec.08 17/4: VK
partylover28Jul.07
Wannabemom25Okt.08
Theemuts26Sep.085 apr
Erine24Dec.088 apr
Speculaas30Nov.088 apr
DJ Momo31Sept.0814 apr
Annika7929Jan.0915 apr
Germanwings31Jan.0917 apr
Rainbow30Nov.0818 apr
Polleke30Nov.0819 apr
Mulan33Nov.0820 apr
Becky30Dec.0821 apr
Yaya27Dec.08
Mariss27Nov.08
Kath7632Jan.09
donderdag 12 maart 2009 om 15:34
donderdag 12 maart 2009 om 15:44
wat goed dat jullie allemaal zo hard aan het werk zijn vandaag! ik ben ook best blij met het werk dat ik verzet heb vandaag. hoe zou het met charlotte zijn, ben je al terug??
leonor succes! we springen een gat met je mee in de lucht als alles goed is!
kath wat grappig dat jij al een idee van een kinderkamer hebt! ik vond jou nog wel 1 van de nuchtere-nog-niet-overdreven-veel-mee-bezig-zijnde dames hier! wat uiteraard niet wil zeggen dat je dan niet naar kinderkamertjes mag kijken hoor.
momo dat klinkt hartstikke goed joh! en dan nog een hele week extra wachten met testen?? nee joh, dat hield fanatic ook niet vol, daar word je toch helemaal gek van!
hier verder weinig nieuws, nog steeds vaak naar de wc en beetje steken in m'n zij, verder niks. alleen vind ik het zooooo moeilijk om het niemand te vertellen!!!
leonor succes! we springen een gat met je mee in de lucht als alles goed is!
kath wat grappig dat jij al een idee van een kinderkamer hebt! ik vond jou nog wel 1 van de nuchtere-nog-niet-overdreven-veel-mee-bezig-zijnde dames hier! wat uiteraard niet wil zeggen dat je dan niet naar kinderkamertjes mag kijken hoor.
momo dat klinkt hartstikke goed joh! en dan nog een hele week extra wachten met testen?? nee joh, dat hield fanatic ook niet vol, daar word je toch helemaal gek van!
hier verder weinig nieuws, nog steeds vaak naar de wc en beetje steken in m'n zij, verder niks. alleen vind ik het zooooo moeilijk om het niemand te vertellen!!!
donderdag 12 maart 2009 om 16:04
ik heb trouwens nog geeeeen idee hoe de kinderkamer er uit moet komen te zien. Het is ook maar een heel klein kamertje dus niet te veel poespas. ook qua kinderwagen etc heb ik nog geen idee. Namen, daar zijn we ook nog lang niet uit. Eerst maar eens zwanger worden.
maar de stijl van Kath vind ik erg leuk, ware het niet dat zusje iets soortgelijks heeft
maar de stijl van Kath vind ik erg leuk, ware het niet dat zusje iets soortgelijks heeft
donderdag 12 maart 2009 om 16:49
donderdag 12 maart 2009 om 16:53
Ha ha, Hus, val ik daar even door de mand! Nee hoor, ik ben er best wel mee bezig, maar snap ook wel dat ik niet meteen zwanger wordt zodra ik besloten heb dat t kan..
Maar ik heb al wel een meisjesnaam en een idee bij de babykamer: ik ben gewoon een type dat zich goed voorbereidt, ha ha!
O jee, Momo, da's wel een slinks idee van Becky! Me like!
En Becky, dat zusje van jou gooit wel veel roet in het eten zeg!
Husky, misschien kun je het hier nog een paar keer vertellen..?? Het lijkt mij ook zo moeilijk, ik denk dat iedereen het binnen 3 weken weet..
Maar ik heb al wel een meisjesnaam en een idee bij de babykamer: ik ben gewoon een type dat zich goed voorbereidt, ha ha!
O jee, Momo, da's wel een slinks idee van Becky! Me like!
En Becky, dat zusje van jou gooit wel veel roet in het eten zeg!
Husky, misschien kun je het hier nog een paar keer vertellen..?? Het lijkt mij ook zo moeilijk, ik denk dat iedereen het binnen 3 weken weet..
donderdag 12 maart 2009 om 16:57
donderdag 12 maart 2009 om 17:22
heel knap husky!!
wil je wat zeggen annika??
en kath, ik ben het gewend, zusje gooit al jaren roet in het eten dus ja...ach....het is nou eenmaal zo. Van mijn vriend moet ik het maar van me afzetten. Kreeg ook pas na 2 dagen (na een erg hysterische mail van mijn kant dat ik het zo leuk vind) een felicitatie ivm neefje.
wil je wat zeggen annika??
en kath, ik ben het gewend, zusje gooit al jaren roet in het eten dus ja...ach....het is nou eenmaal zo. Van mijn vriend moet ik het maar van me afzetten. Kreeg ook pas na 2 dagen (na een erg hysterische mail van mijn kant dat ik het zo leuk vind) een felicitatie ivm neefje.
donderdag 12 maart 2009 om 17:26
donderdag 12 maart 2009 om 17:28
tja, ik kon dus, zoals ik net ook al op hyves postte, niet meer reageren, omdat er allemaal icoontjes in het reageervlak stonden. Ik liep daar mee te rommelen en toen had ik dus een leeg bericht gepost. Sorry, niks spannends dus. Nu maar het forum in een andere browser geopend en nu gaat het wel goed. Raar hoor. Zal wel met die werkzaamheden te maken hebben...
donderdag 12 maart 2009 om 17:30
husky, tsja, ik ben van de week nog even verdrietig geweest dat ze niet zo maar gewoon blij kan zijn voor ons, als oom en tante, en dat het altijd maar om haar draait. Heb het er nog met mijn moeder over gehad en ik ben eigenlijk wel klaar met aandacht geven aan haar. Het is nu Becky-time!! zat wel te bedenken als ik nu zwanger ben weet ik wel eerder dan zij wat het wordt, want wij willen het wel weten en zij niet.
slecht ha
slecht ha
donderdag 12 maart 2009 om 17:42
Oh, jullie gaan nu toch niet allemaal tegelijk zwanger zijn hè? Dat kan ik niet aan hoor! Gewoon twee of drie per ronde vind ik wel genoeg, en we hebben deze keer Husky en Fanatic al gehad... Nou, vooruit, voor deze ene keer 4 dan.. Omdat t bijna lente is..
By the way, waar is Charlotte? Die ging toch naar de VK vandaag?
By the way, waar is Charlotte? Die ging toch naar de VK vandaag?
donderdag 12 maart 2009 om 17:48
wat spannend hier zeg!
Momo: wat je allemaal beschrijft, had ik ook allemaal toen ik net zwanger was.. misselijk vooral na het eten, die steken..
Ik had ook van die ongesteldheidssteken.. maar dat schijnt met het innestelen te maken te hebben.
ik heb ook nog het volgende gevonden.. heb je dat ook?
Vooral in het begin van de zwangerschap kunt u een stekende pijn in uw onderbuik voelen, enigszins richting de liezen. Dit noemen we bandenpijn. Deze pijn treedt vooral op bij houdingsveranderingen ( gaan staan of zitten, omdraaien in bed, trap lopen, hoesten). Wanneer ook de banden wat verslappen door de hormonen, wordt de pijn minder of verdwijnt helemaal.
Charlotte: hoe was de echo? hopelijk heb je 2 kloppende hartjes kunnen zien!
Leonor: hoe was jou echo?
ik ga even eten koken, kom straks even weer buurten..
Momo: wat je allemaal beschrijft, had ik ook allemaal toen ik net zwanger was.. misselijk vooral na het eten, die steken..
Ik had ook van die ongesteldheidssteken.. maar dat schijnt met het innestelen te maken te hebben.
Vooral in het begin van de zwangerschap kunt u een stekende pijn in uw onderbuik voelen, enigszins richting de liezen. Dit noemen we bandenpijn. Deze pijn treedt vooral op bij houdingsveranderingen ( gaan staan of zitten, omdraaien in bed, trap lopen, hoesten). Wanneer ook de banden wat verslappen door de hormonen, wordt de pijn minder of verdwijnt helemaal.
donderdag 12 maart 2009 om 17:50
Ja Kath, dat vraag ik me ook af!
En ben het wel met je eens hoor, 2 of 3 is wel genoeg
Hier ziet het er toch naar uit dat ik weer een korte cyclus heb....heb volgens mij mn eisprong alweer gevoeld, ook de hele dag lage rugpijn en s'avonds krampen....op dag 8!!! Was echt net niet meer ongesteld...te bizar toch? Of mn lichaam houdt me gigantisch voor de gek...Worden wel lange playdagen zo....vanaf dag 8 voor mn korte cyclus tot dag 20 ofzo. Nou ja...vent moet zn best maar doen
En ben het wel met je eens hoor, 2 of 3 is wel genoeg
Hier ziet het er toch naar uit dat ik weer een korte cyclus heb....heb volgens mij mn eisprong alweer gevoeld, ook de hele dag lage rugpijn en s'avonds krampen....op dag 8!!! Was echt net niet meer ongesteld...te bizar toch? Of mn lichaam houdt me gigantisch voor de gek...Worden wel lange playdagen zo....vanaf dag 8 voor mn korte cyclus tot dag 20 ofzo. Nou ja...vent moet zn best maar doen
t zal wel
donderdag 12 maart 2009 om 18:10
Hebben de zwangeren onder ons last van hun darmen?
Ik heb nog steeds een vreemd pijntje boven mijn playground, nou niet echt pijn maar een zeurderig gevoel.. denk dat dat mijn darmen zijn, want die zijn in opstand gekomen...
Husky, ik heb het alleen aan 1 collegaatje verteld waarvan ik weet dat ik haar ECHT kan vertrouwen. Moest het gewoon kwijt aan iemand. Voor de rest weet nog niemand het, ik mag het zelfs niet aan mijn beste vriendin vertellen... fanatic man is namelijk bang dat ze het perongeluk eruitfloept als ze met iemand in gesprek is (ze kan nogal enthousiast kleppen)
Waar is Charlot? Wil weten hoe het ging .. (net als wij allemaal)
Ben wel volop moe zeg, nou ben ik van mezelf ook altijd wel een beetje moe maar nu is het wel heel erg! Volgens mij zou ik nu zo in slaap kunnen vallen !
Ik heb nog steeds een vreemd pijntje boven mijn playground, nou niet echt pijn maar een zeurderig gevoel.. denk dat dat mijn darmen zijn, want die zijn in opstand gekomen...
Husky, ik heb het alleen aan 1 collegaatje verteld waarvan ik weet dat ik haar ECHT kan vertrouwen. Moest het gewoon kwijt aan iemand. Voor de rest weet nog niemand het, ik mag het zelfs niet aan mijn beste vriendin vertellen... fanatic man is namelijk bang dat ze het perongeluk eruitfloept als ze met iemand in gesprek is (ze kan nogal enthousiast kleppen)
Waar is Charlot? Wil weten hoe het ging .. (net als wij allemaal)
Ben wel volop moe zeg, nou ben ik van mezelf ook altijd wel een beetje moe maar nu is het wel heel erg! Volgens mij zou ik nu zo in slaap kunnen vallen !
donderdag 12 maart 2009 om 18:17
quote:duveltje82 schreef op 12 maart 2009 @ 17:48:
wat spannend hier zeg!
geen idee of dat het nou is, of wat anders...
als ik mezelf niet gek zou maken, zorgen jullie er wel voor!!! bedankt hoor!!!
hoop verder snel bericht van charlotte te zien.
wat spannend hier zeg!
geen idee of dat het nou is, of wat anders...
als ik mezelf niet gek zou maken, zorgen jullie er wel voor!!! bedankt hoor!!!
hoop verder snel bericht van charlotte te zien.