Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 8 september 2018 om 13:50
De kwadratuur van de cirkel! Het perpetuum mobile! Lood in goud veranderen! Leuk leven zonder vlees!
Sorry, ik kon het niet bedwingen
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
zaterdag 8 september 2018 om 13:56
zaterdag 8 september 2018 om 13:59
zaterdag 8 september 2018 om 14:02
zaterdag 8 september 2018 om 14:25
Nou dat vond ik ook zo gek.
Wat doet dat meisje überhaupt alleen zwanger in dat vliegtuig, waar ging E heen etc.
Kan allemaal maar echt heel regulier klinkt het niet.
zaterdag 8 september 2018 om 14:27
Ik denk dat ze langer zwanger was. In het ziekenhuis zei men ook (volgens dit artikel https://www.nhnieuws.nl/nieuws/230850/V ... en-hoofdje) dat het meer een baby van acht maanden leek. Op de foto leek het mij geen typisch 7 maanden kindje. Ik heb al heel wat te vroeg geboren babies gezien en die zien er niet zo ‘gevuld/gezond’ uit. Leek meer op mijn zoon, die is geboren met 37.6. Die was net drie kilo maar wel voorzien van de juiste ‘spekjes’ op plaatsen waar prematuurtjes nog niet veel vulling hebben. De huid is ook al niet meer zo rood/dunnetjes maar ‘af’.
Maar goed, lijkt mij geen pretje om te bevallen op het toilet in het vliegtuig. En dat de vader voorlopig nog geen plannen heeft om de kleine te bezoeken want hij is net gestart met een nieuwe baan
zaterdag 8 september 2018 om 14:28
Het-groepje schreef: ↑08-09-2018 14:25Nou dat vond ik ook zo gek.
Wat doet dat meisje überhaupt alleen zwanger in dat vliegtuig, waar ging E heen etc.
Kan allemaal maar echt heel regulier klinkt het niet.
Stond gisteren een stuk over in de krant.
Ze ging weer naar huis na een poosje in NL te zijn geweest bij de vader van haar kind. Inmiddels 2 kinderen dus.
zaterdag 8 september 2018 om 14:42
Ik kreeg een kind met 34 weken die 6,5 pond was en gewoon volgroeid overkwam.lemoos2 schreef: ↑08-09-2018 14:27Ik denk dat ze langer zwanger was. In het ziekenhuis zei men ook (volgens dit artikel https://www.nhnieuws.nl/nieuws/230850/V ... en-hoofdje) dat het meer een baby van acht maanden leek. Op de foto leek het mij geen typisch 7 maanden kindje. Ik heb al heel wat te vroeg geboren babies gezien en die zien er niet zo ‘gevuld/gezond’ uit. Leek meer op mijn zoon, die is geboren met 37.6. Die was net drie kilo maar wel voorzien van de juiste ‘spekjes’ op plaatsen waar prematuurtjes nog niet veel vulling hebben. De huid is ook al niet meer zo rood/dunnetjes maar ‘af’.
Maar goed, lijkt mij geen pretje om te bevallen op het toilet in het vliegtuig. En dat de vader voorlopig nog geen plannen heeft om de kleine te bezoeken want hij is net gestart met een nieuwe baan![]()
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 8 september 2018 om 14:52
zaterdag 8 september 2018 om 14:55
Klopt, vandaar dat ik eerder ook al schreef dat het me sterk lijkt, 31 weken en 3 kilo.
Maar je ziet echt niet altijd aan een prematuur dat ie prematuur is, daar reageerde ik even op.
Every day offers a new opportunity to give up.
zaterdag 8 september 2018 om 15:00
Ruim 7 maanden zwanger, dat is niet lang hoor.
En als dan het kindje er volkomen volgroeid uitziet?
zaterdag 8 september 2018 om 15:54
Dank je!
zaterdag 8 september 2018 om 16:13
Precies dat. En dan zitten ze ook nog naar je te kijken met een beschuldigende of medelijdende blik omdat jij geen kroost hebt. Je ziet gewoon dat ze zich zitten af te vragen wat er mis met je is. Die druk is gewoon ondragelijk haast. En als ze dan al een keer willen afspreken (om je met de neus op de luier te drukken uiteraard) dan kan dat niet gewoon een keer op een doordeweekse nacht in de kroeg, nee dan MOET dat persé in het weekend of overdag wanneer je wil uitslapen. Die mensen hebben er gewoon totaal geen begrip voor hoe zwaar het is zonder kinderen. Vre-se-lijk!MevrouwJack schreef: ↑08-09-2018 11:39Dit inderdaad. De irritatie omdat andere mensen het lef hebben om wel kinderen op de wereld te zetten en vooral dat NOG LEUK TE VINDEN OOK. En dan gaan ze dat ook nog eens zitten UITSTRALEN. Dat ze het leuk vinden om van die krijsers rond te laten rennen. En dan zeggen ze het ook nog. Maar dat gelooft natuurlijk niemand. Ze geven gewoon niet toe dat het de grootste fout van hun leven is geweest.
Zoiets.