Wispelturig qua inrichting

08-09-2018 06:57 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh ik word toch ook moe van mezelf. Liefst verf ik om het jaar mijn muur in de woonkamer.
Laatste project was de keuken verven, goed gelukt en zo kunnen we de aanschaf van een nieuwe nog een paar jaar uitstellen.
De woonkamer is twee jaar geleden gedaan en eigenlijk ben ik er op uit gekeken. Het is een hele lichte kleur grijs.
Liefst wil ik meer sfeer erin brengen, door wellicht een groentinten.

Maar mijn man wordt gek van mijn wispelturigheid. Die kan prima 15 jaar in een zelfde inrichting wonen bijvoorbeeld.

Soms word ik zo moe van mezelf. Ik heb nooit rust of dat ik het gevoel heb dat het klaar is.

Ben ik de enige of zijn er hier wel mensen die dat herkennen?
Het is ook mijn hobby :) en heb ook het "alleenrecht" gekregen van mij partner haaha. Heerlijk!

Ander kleurtje Of behangetje op de muur, nieuwe hoesjes naaien voor de kussens, accessoires omwisselen of ook die even een ander kleurtje spuiten...

Soms word ik er ook onrustig van, alsikdan iets veranderd heb en het is het net niet. Dat vind ik wel lastig, want dan móet het dus gewoon zsm anders voor ik rust heb.

Maar met kwantum en stofjeswinkels en de kringloop en een beetje creabea zijn kost het gelukkig geen bergen met geld.
Oeh je gaat verven zie ik nu! Leuk!!!

En wat je zegt, op marktplaats met je oude kleed of wat dan ook gaat prima, doe ik ook.
binkie schreef:
08-09-2018 10:50
Ja ben ik.

Ik dacht altijd dat ik raar was omdat ik van verandering hou, maar hier blijkt maar dat er echt wel meer dames zo zijn.
Meubels gaanhier echt niet meer weg de komende 10 jaar. Het gaat dan echt om een muur verven, wat andere accessoires. Nieuw vloerkleed bijvoorbeeld die koop ik dus nooit duur, want ik weet hoe veranderlijk ik ben.
Gelukkig verkoop ik de oude ook eigenlijk altijd wel weer.
Soort van hobby dus.

Ik denk ook dat het veel voor komt en ook best heel leuk kan zijn. Ik zou alleen in het oog houden dat jouw hobby ook zijn huis is. Het moet geen "help mijn vrouw is interieurstilist" worden.

Veel plezier met verven (is ook gewoon leuk natuurlijk!) :cheer:
shifty schreef:
08-09-2018 12:01
Ik denk ook dat het veel voor komt en ook best heel leuk kan zijn. Ik zou alleen in het oog houden dat jouw hobby ook zijn huis is. Het moet geen "help mijn vrouw is interieurstilist" worden.

Veel plezier met verven (is ook gewoon leuk natuurlijk!) :cheer:
Dat is ook waar hoor. Hierna moet het weer even klaar zijn.
Men vindt de kleur trouwens lelijk haha.
binkie schreef:
08-09-2018 14:23
Dat is ook waar hoor. Hierna moet het weer even klaar zijn.
Men vindt de kleur trouwens lelijk haha.
Welke kleur is het dan?
iones schreef:
08-09-2018 17:42
Welke kleur is het dan?
Parallel van histor. Groentinten.
binkie schreef:
08-09-2018 19:13
Parallel van histor. Groentinten.
Ik koop de verf wel als je hier komt schilderen. :-$ :proud:
Serieus: als jij er maar gelukkig mee bent toch? En je man vrouw natuurlijk. Weet niet of hij ook tot de 'men' behoort die de kleur lelijk vindt.
Tijdschriftenverslindster schreef:
08-09-2018 19:37
Ik koop de verf wel als je hier komt schilderen. :-$ :proud:
Serieus: als jij er maar gelukkig mee bent toch? En je man vrouw natuurlijk. Weet niet of hij ook tot de 'men' behoort die de kleur lelijk vindt.
Haha de man vond het wel mooi ;)
binkie schreef:
08-09-2018 19:57
Haha de man vond het wel mooi ;)
Daar gaat het maar om toch? Succes met schilderen.
Ik houd ook wel van verandering, maar dan juist met meubels :-D
We zijn nog ons bij-elkaar-geraapte zooi aan het vervangen dus ik kan fijn op zoek.
Met muurkleuren zijn we dan saai. Altijd wit. We hebben een kleine woonkamer/keuken dus kan niet te wild en vol dan wordt het propperig.
De basis is dus wit met een grijze gietvloer. De rest wisselt nogal eens.
Succes met verven!
Ik herken het wel. Ik vind veel verschillende stijlen mooi maar ben er ook snel op uitgekeken. Daarnaast vind ik klussen en verven echt verschrikkelijk!

Ik heb dus nu een hele neutrale inrichting en varieer met schilderijen, kleden, bloempotten, vazen en andere accessoires.
Ik heb de muren eigenlijk bijna overal wit, maar ik verf ze wel heel vaak. Iedere 1,5 jaar ofzo. Het is dan wel 'afwasbare' verf maar ik vind het zo veel frisser als je het regelmatig bij houdt. Muren die 5 jaar geleden een keer gedaan zijn, daar kan ik echt niet tegen. Met overal vlekken en kleurverschil.
Mensen hier waren ook in shock en vinden een blauwe muur gedurfd.

Ik vind de meeste mensen schijterds.
iones schreef:
09-09-2018 20:47
Mensen hier waren ook in shock en vinden een blauwe muur gedurfd.

Ik vind de meeste mensen schijterds.
Haha juist.
Ik was ooit ook zo'n schijterd, maar durf tegenwoordig veel meer. Lukt het niet jammer dan, dan verzin ik wat anders.
binkie schreef:
09-09-2018 20:52
Haha juist.
Ik was ooit ook zo'n schijterd, maar durf tegenwoordig veel meer. Lukt het niet jammer dan, dan verzin ik wat anders.
Precies! Ik heb jouw kleur niet kunnen vinden. Wel als term maar niet als zichtbare kleur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven