Uitgerekend april 2019

09-08-2018 08:23 711 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ben je uitgerekend in april en wil je kletsen over je zwangerschap, de kwaaltjes etc etc? Kom dan gezellig mee schrijven!

Naam: Aprilbaby2018
Ww: zwanger2018
Naam Leeftijd (+prtnr) kindje Uitgerekend :heart: Bijzonderheden
Eris83 34+34 2e 6 april :heart: 30 aug 1e echo
Lau_Ngi 27+27 1e 10 april :heart:
Laura10april 32+35 1e 10 april 14 sept echo
endomiel 31+33 2e 3 april :heart: 27-08 intake
lilly5263 31+38 2e 14 april :heart: 5 sept intake,18 sept 1e echo
Flowerlove10 31+31 2e 14 april :heart: 2xMA
dutchgirlgermanworld 30+32 1e 15 april :heart: 3-9 2e echo
Jetje34 34+36 1e 16 april :heart: 6 sept 1e
Zebrastrepen 34+37 1e 21 april :heart: 2 okt termijnecho, nierziekte
Roover 31+32 1e 22 april :heart: 7 sept
appelflap007 3e
Flowerpower93 25+27 1e 25 april :heart: 14-09 echo + 02-10 intake
Fairytale1 31+34 2e 27 april :heart: 6 sept echo
Pavo07 :hug: Nioma :hug: nooit1blijvenzitten :hug: mamavaneenboefje :hug: XLau :hug: Saqua :hug: Lacer :hug: Shonan :hug: Stippeltjesbehang :hug: Biekkie :hug:
anoniem_374226 wijzigde dit bericht op 20-09-2018 13:49
87.55% gewijzigd
Jaaa fairytale! Gefeliciteeeeerd!!!!
@Fairytale jaaaaaaaaa fijn! Gefeliciteerd! :heart: :yes:

@Shonan fijn dat je er tamelijk rustig in staat. Wij zijn gewoon zwanger van een stelletje eigenwijze druiven die het lekker in hun eigen tempo doen :P

Zwangerschapskleding heb ik nog niet nodig. Verwacht ik ook niet zo snel: ik ben van mezelf al wat steviger met een buikje dus ik verwacht dat ik met mijn eigen kleding een heel eind kom. Draag veel jurkjes dus dat scheelt ook. Ik kijk er wel ontzettend naar uit om eens een keer waanzinnig trots te zijn op mijn buik ipv deze te verdoezelen.

Cravings nog niet echt extreem. Wel ineens veel zin in chocomel van de week. Maar dat kan ook een normale bevlieging zijn.
Oja en nu dus ook in oliebollen. Bedankt! :P
Wat heerlijk Fairytale, gefeliciteerd!! :cheer:

En Shonan fijn dat je je wel goed voelt en vertrouwen hebt in woensdag! Dat maakt het wachten wel draaglijk...

En Endomiel hoe bizar van je dochter...heb wel vaker gehoord dat kinderen dit blijkbaar kunnen aanvoelen. Ben benieuwd of ze gelijk krijgt mbt geslacht!
Ik ben een paar dagen afwezig geweest. Heb net even de tijd genomen om alles bij te lezen. Ik ben namelijk zo ontzettend beroerd.. Ik kan niets eten en het sloopt enorm. Ook omdat ik van alles wil doen en echt niets kan en dus de hele dag aan het smoesjes verzinnen ben.. ontzettend vermoeiend. Als het zo blijft ga ik volgende week mijn werkgever inlichten omdat werken nu echt moeizaam gaat en ik al drie dagen vroeg naar huis ben gegaan..

@fairytale wat fijn een goede echo! Gefeliciteerd!
anoniem_64b7fb9e6fe8a wijzigde dit bericht op 06-09-2018 21:58
1.32% gewijzigd
Yeah fairytale gefeliciteerd
Fairytale, gefeliciteerd!

Zebrastrepen en Roover succes vandaag, hopelijk goede echo's!
Lau_ngi, wat rot dat je je zo beroerd voelt!

Endomiel, ha wat grappig. Ik had dat toen ik zwanger was van de derde, mijn buuf was ook zwanger, net. Oudste wist van ons alletwee niet. Die was 3 jaar, en riep toen ze binnenkwam ha jij hebt ook een baby in je buik! Buuf keek mij aan... Ik zei ik heb niks gezegd, ook niet over mezelf!

Hele verhalen had hij, over hoe het was toen hij in mijn buik zat. Dat was raar, euh, bijzonder.

Gisteren aan oudsten verteld, ze vonden het raar om op hun leeftijd een broertje of zusje te krijgen maar feliciteerden me wel meteen. Mijn moeder was erg emotioneel. Zo lief.

Ik zal blij zijn als ik maandag weer een goede echo heb. Vind t nog steeds erg spannend en moeilijk te geloven.
Succes vandaag zebrastrepen en roover!!
Knipperlichtje gezien!! :flirting: Nu wachten op de intake bij verloskundige. Gek idee dat er een garnaal in mijn buik groeit.....
Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje op de achtergrond meegelezen. Ik vond het best wel heftig om te lezen hoe het bij sommige is gegaan. Ik had dit ook niet verwacht en het deed me ook echt wel wat, vandaar dat ik wat naar de achtergrond ben gegaan. Heel veel sterkte aan jullie dames en ook goed dat jullie je verhalen hier kwijt kunnen. Is heel belangrijk! Het hoort er helaas ook bij en moet ook gedeeld worden.

De afgelopen dagen zie ik bij verschillende goed nieuws (gefeliciteerd!) en sommige die nog in onzekerheid zitten. Ik ga voor jullie duimen op goed nieuws en dat jullie gewoon iets minder ver zijn dan gedacht.

Een korte update van mijn kant en lief dat jullie naar me vragen! Ik had gisteravond mijn 1e echo en alles is goed, ook een kloppend hartje gezien. Ik ben 8 weken en 5 dagen (dus 2 dagen verder). Voor nu zou het 14 april zijn. Idd een raar idee, zoals zebrastrepen zegt! Gelukkig geen last van cravings, kan ik nog gewoon fulltime werken en sporten erbij en zwangerschapskleding nog niet nodig. Heb met vlagen wel wat minder energie en lag van de week rond 21.00 uur al op de bank te slapen ... maar goed prima te doen dus, haha.
4 oktober trouwens termijnecho (ik heb geen idee hoe die tabel werkt....).

Alvast een heel fijn wknd dames en Lacer en Shonan ik ga duimen voor jullie voor heel goed nieuws!
Roover vandaag echo zie ik, heel veel succes!
@Zebrastrepen en Jetje34 super nieuws! :heart: :heart: :yes:

@Roover succes zometeen! :cheer2:
Wauw wat een fijn nieuws meiden!! 💕
Hier ook een kloppend hartje!! Zo blij!!
Fijn dat bij jullie ook alles goed is zebrastrepen en jetje, en jetje ik snap het afstand nemen van het forum ook goed hoor. Hopelijk houden de betere berichten even aan vanaf nu!
Gefeliciteerd Roover :heart:
@Zebrastrepen, Jetje34 en roover: jaaahaaaaa!! Nog meer knipperlichtjes! Wat superfijn. ❤️
Wanneer is jullie termijnecho??

Mijne op 28 september :) dat worden weer een paar lange weken.
roover schreef:
07-09-2018 11:26
Hier ook een kloppend hartje!! Zo blij!!
Fijn dat bij jullie ook alles goed is zebrastrepen en jetje, en jetje ik snap het afstand nemen van het forum ook goed hoor. Hopelijk houden de betere berichten even aan vanaf nu!
Jaaaaaa Roover gefeliciteerd! :heart: :yes:
Jeej Roover gefeliciteerd!

Jetje ook, fijn dat de echo goed was!

Ik heb de tabel even geupdate, onze echo was ook meer dan prima en ik ben weer terug geschoven naar de originele UD, nu dus 3 april. Deze controle echo was dus ook meteen de termijnecho, wat ik eigenlijk wel jammer vind want een extra echo volgende week had wel leuk geweest. Maar ik ben nu dus al 10.2, dan schiet het ineens op! Een kwart van de zwangerschap zit er al op :O
Zebrastrepen, Roover en Jetje gefeliciteerd met jullie goede echo's!
Yeah allemaal goed nieuws.. super fijn en gefeliciteerd. Ow endomiel wel super fijn dat het dus al de termijnecho was en je dan dus al zo ver bent. Leuk...

Nu mogen de meeste van ons wachten op de termijnecho.

Heb vandaag voor het eerst 2 uurtjes geslapen? Zoontje sliep ook opeens weer en ik kon het mooi gebruiken.
Bij mij is , zoals bij mijn eerste, sporten echt onmogelijk, Ik gooi dan alles eruit. Vanmorgen gefietst naar werk (20 min) En kon onderweg stoppen. Eigenlijk heel vreselijk, Maar bij mijn zoontje betekende het goed nieuws.. dus daar gaan we nu ook van uit :-)
@Endomiel jeeeeej ook van jou goed nieuws, super! :cheer:

@Flowerlove10 balen lijkt me dat, die misselijkheid. Maar inderdaad hopelijk een goed teken! En een goed excuus om het even wat rustiger aan te doen en wat minder streng voor jezelf te zijn toch?

Vermoeidheid is heel herkenbaar. Als ik om half 10 nog niet op de bank in slaap ben gevallen is dat een hele prestatie. Morgenavond willen ik en mijn vriend naar een bandje gaan kijken. Hopelijk zorgt de harde muziek er voor dat ik wat langer wakker blijf want erg gezellig ben ik niet. Maar ik zeg steeds tegen mijn vriend: over 18 jaar ben ik vast weer uitgerust :P
Gefeliciteerd Jet, Roover en endomiel!

Ik ga op vakantie en zal de komende 2 weken wat minder reageren.

Succes met de vervolgecho's Lacer en Shonan; ik duim voor mooie hartjes!
Fijne vakantie Zebrastrepen!

Ik heb even de kloppende hartjes in de tabel aangevuld.

Lacer, heel veel succes morgen!

Ik heb morgen ook weer een echo, en intake bij de verloskundige.
Fijn dat je de tabel hebt bijgewerkt Biekkie! Ziet er al mooi uit, alleen de laatste paar kloppende hartjes nog waarvan ik héél erg hoop dat ze deze week komen. Lacer, ik duim morgen!
@Zebrastrepen fijne vakantie!

@Lacer ik duim zo hard voor je morgen!! :cheer2:

@Biekkie ook jij weer veel succes morgen! Hopelijk weer mooie beelden van jullie ukkie :cheer2:
Sorry voor de afwezigheid de laatste dagen, ik kreeg vrijdag avond ineens hele erge buikkrampen, niet zoals darmen die opspelen maar echte menstruatie pijn. Zweten en misselijk erbij. Heel naar. Snachts weer opnieuw en dacht echt dat het mis ging.
Maar vervolgens geen bloedverlies.
Vk gebeld en moest toch echt afwachten. Inmiddels niet meer gehad maar onzeker ben ik nog steeds een beetje.

Heel veel succes voor degene die vandaag een echo hebben! De tabel begint zich al mooi te vullen met hartjes. Zo fijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven