Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nou maakt mij niet uit of het nep is of niet hoor. Over zulke topics ben ik heel voorzichtig.
Life is short. Eat dessert first.
Loullah schreef:
10-09-2018 13:43
Oke dus nu krijgt Nina een beetje bijval omdat Meds er wat van zei. :roll:
Nu zijn er opeens anderen die het ook “wisten”. Grappig. :O
Aggegos, kun je eens een keertje niet bashen. Sjielug.
Hebben de anderen volgens jou dus geen eigen mening dat je denkt dat "ze" dat vinden omdat meds het schrijft?
doornroosje9 schreef:
10-09-2018 13:47
Nou maakt mij niet uit of het nep is of niet hoor. Over zulke topics ben ik heel voorzichtig.

Dit. Je weet het nooit zeker. En ik vind het zwaar ongepast om dan trol te roepen en triomfantelijk te doen.
Wat voor bewijs heb je dan?

Blijf er gewoon weg als het je niet aanstaat.
nina1966 schreef:
10-09-2018 13:51
Aggegos, kun je eens een keertje niet bashen. Sjielug.
Hebben de anderen volgens jou dus geen eigen mening dat je denkt dat "ze" dat vinden omdat meds het schrijft?
kliekjesgedrag
Loullah schreef:
10-09-2018 14:23
kliekjesgedrag

En wat jij doet is zuiggedrag.

En nu?
nina1966 schreef:
10-09-2018 09:31
Dat er te veel mensen op internet ronddolen die kicken op de aandacht oid. Die idd topics openen over doodzieke kinderen, dat ze zelf ziek zijn. Dat was voor mij reden om een forum wat ik beheerde weg te doen. Ontzettend mee leven, kindje dood, en later blijkt het onzin te zijn geweest.
Dezelfde reden waarom ik jaren geleden een forum heb opgedoekt.

En een reden waarom ik zelden iemand geloof op een forum: In een ver verleden deed iemand zich voor als haar vriend, de persoon was overleden, iedereen brandde een kaarsje en was intens verdrietig. De persoon was erg belangrijk geweest voor veel forummers. Een aantal jaar gingen voorbij en er kwam een bericht op het forum. De persoon had spijt, ze was niet dood, maar ze had toentertijd "geen keus". Ze moest vanwege haar aanstaande schoonfamilie afstand doen van haar geloof en daarom moest ze "sterven". Iedereen kan zich wel indenken wat dit deed met de forumleden toen.

Heel veel sterkte met je moeder.
I’d rather have a life of ‘Oh wells’ than a life of ‘What ifs’
HazelnutLatte schreef:
10-09-2018 14:36

En een reden waarom ik zelden iemand geloof op een forum: In een ver verleden deed iemand zich voor als haar vriend, de persoon was overleden, iedereen brandde een kaarsje en was intens verdrietig. De persoon was erg belangrijk geweest voor veel forummers. Een aantal jaar gingen voorbij en er kwam een bericht op het forum. De persoon had spijt, ze was niet dood, maar ze had toentertijd "geen keus". Ze moest vanwege haar aanstaande schoonfamilie afstand doen van haar geloof en daarom moest ze "sterven". Iedereen kan zich wel indenken wat dit deed met de forumleden toen.

Tja, iedereen kan van alles beweren, een beetje gezond 'wantrouwen' is nooit weg.
Maar als je echt niemand meer gelooft heeft je laatste zin ook geen nut natuurlijk. Blijkbaar geloof je Nina wel.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
HazelnutLatte schreef:
10-09-2018 14:36

Dank je wel.
Solomio schreef:
10-09-2018 14:42
Tja, iedereen kan van alles beweren, een beetje gezond 'wantrouwen' is nooit weg.
Maar als je echt niemand meer gelooft heeft je laatste zin ook geen nut natuurlijk. Blijkbaar geloof je Nina wel.
Mij geloven? Wat dan, dat ik al een aantal fake topics ben tegen gekomen in de loop der tijd? Verder verkondig ik mijn mening over een bepaald topic. Dat heeft niets met wel of niet geloven te maken, ieder moet zijn eigen mening vormen. Maar ik word van dat soort topics wel wat bozig ja, zeker op het moment.
Zelden is niet nooit.
Veel topics hier zijn zo over-the-top.
En Nina maakt een terloopse opmerking over haar zieke moeder, het is niet dat ze een ellenlang verhaal vol opmerkelijke zaken erbij haalt om ons te laten zien hoe erg ze er mee zit. Gewoon een mededeling waarom het haar zo hoog zit (dat andere topic). Dat is voor mij geloofwaardiger dan een topic waarin een opgegeven iemand na een paar jaar ineens schoon is. Of waarin kinderen een heel weekend huilen omdat ze een week klassendienst hebben.
I’d rather have a life of ‘Oh wells’ than a life of ‘What ifs’
Zó hé, wat een strakke moderatie beleid op nujij. Je komt er niet tussen als je niet inhoudelijk reageert. Kunnen ze hier nog wat van leren.
“RiRi” schreef:
10-09-2018 15:36
Zó hé, wat een strakke moderatie beleid op nujij. Je komt er niet tussen als je niet inhoudelijk reageert. Kunnen ze hier nog wat van leren.
Vandaar dat jij hier zit. :A:
“RiRi” schreef:
Dat is dan ook een politiek forum.

Dit is slechts een kletsforum voor gemiddeld middelbare vrouwen.

Als je dat verschil niet ziet....
“RiRi” schreef:
Dat je überhaupt de moeite neemt om daar te reageren..
De oude editie vond ik al niets.
Daarna mocht je elkaar liken, ja heus elkaar een like of negatief een like geven op een reactie.
En de huidige editie vind ik met mee lezen al helemaal niets.
nina1966 schreef:
10-09-2018 14:49
Mij geloven? Wat dan, dat ik al een aantal fake topics ben tegen gekomen in de loop der tijd? Verder verkondig ik mijn mening over een bepaald topic. Dat heeft niets met wel of niet geloven te maken, ieder moet zijn eigen mening vormen. Maar ik word van dat soort topics wel wat bozig ja, zeker op het moment.
Pffffffffffffffffft, soms is het zo vermoeiend.
Iemand schrijft dat ze zelden nog iemand op internet gelooft, maar blijkbaar gelooft ze jou wel wat je moeder betreft.
Daarmee zeg ik dus verder helemaal niks over jou, maar iets over haar.
TanteBedelia schreef:
10-09-2018 15:40
Dat je überhaupt de moeite neemt om daar te reageren..
De oude editie vond ik al niets.
Daarna mocht je elkaar liken, ja heus elkaar een like of negatief een like geven op een reactie.
En de huidige editie vind ik met mee lezen al helemaal niets.
Ik heb geen account daar, ik was even de reacties aan het lezen over Lilli en Howick.
“RiRi” schreef:
10-09-2018 15:42
Ik heb geen account daar, ik was even de reacties aan het lezen over Lilli en Howick.
Zelfs als je de reacties leest ga je bijna over je nek.
Zonde van je tijd en moeite.
TanteBedelia schreef:
10-09-2018 15:44
Zelfs als je de reacties leest ga je bijna over je nek.
Zonde van je tijd en moeite.
Ik ben net thuis van een dag werken, dus ik dacht even op mijn ipad nieuws lezen.
S-Meds schreef:
10-09-2018 09:38
ik weet waar dit over gaat. En het is niet fair dat iedereen over nina valt. Nina kreeg een ban omdat ze (terecht) kritisch was bij een dramaverhaal, paar weken geleden. Gaat niet over Jonari, jullie hadden het over modbeleid. Daar reageert ze op. Als je het topic van Solo niet kent weet je toch niet wat er speelt.

Eens.
Pipistrello schreef:
10-09-2018 14:10
Dit. Je weet het nooit zeker. En ik vind het zwaar ongepast om dan trol te roepen en triomfantelijk te doen.
Wat voor bewijs heb je dan?

Blijf er gewoon weg als het je niet aanstaat.
Ik moet zeggen dat ik ook mijn twijfels heb. Je wordt niet meer 'schoon' verklaard aldus mijn oncoloog, zeker niet binnen 5 jaar. Reden dat ik daar niet reageer. Iets klopt er niet.
There is always something happening, and it's usually right now
Grobbekuiken_ schreef:
10-09-2018 16:13
Ik moet zeggen dat ik ook mijn twijfels heb. Je wordt niet meer 'schoon' verklaard aldus mijn oncoloog, zeker niet binnen 5 jaar. Reden dat ik daar niet reageer. Iets klopt er niet.
Dat had ik dus ook. Er heeft in mijn ziekenhuiscarriere nog nooit 1 arts mij "schoon" verklaard. Daarnaast nog een paar andere dingen waarvan ik dacht dat het wat vreemd was.
Grobbekuiken_ schreef:
10-09-2018 16:13
Toch hoor ik mensen regelmatig zeggen dat ze 'schoon' zijn. Ik denk dat mensen dat mss graag willen horen en het dan zo benoemen, ondanks dat geen arts het zo zal omschrijven.
Het is in ieder geval vreemd.
En ja, ook ik blijf weg uit dat soort topics, vooral van forummers die ik niet 'ken'. Ik ben de afgelopen 15 jaar kritischer geworden over de echtheid van sommige dingen, maar daar heeft niemand iets aan. Mocht het wel echt zijn dan doe je mensen daar pijn mee, en als het inderdaad niet echt is dan gaan ze toch wel door.

En wat erg van Jonari :(
Solomio schreef:
10-09-2018 17:12
Toch hoor ik mensen regelmatig zeggen dat ze 'schoon' zijn. Ik denk dat mensen dat mss graag willen horen en het dan zo benoemen, ondanks dat geen arts het zo zal omschrijven.

Ja da's gewoon een vrij normale term, al zullen artsen het wellicht anders noemen. Hoor het ook nog regelmatig.
Solomio schreef:
10-09-2018 17:12
Dat geloof ik ook ja.
Mensen vragen me idd ook altijd of ik schoon ben. Dan zeg ik altijd maar dat ik dat niet weet maar dat ik me nu prima voel, de mammo's goed zijn en hoop dat dat zo blijft. Zelfs dat wordt moeilijk gevonden merk ik. Dus ja, ik denk dat je gelijk hebt.
There is always something happening, and it's usually right now

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven