Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 10 september 2018 om 21:38
Jee heftig Yas!yasmijn schreef: ↑10-09-2018 21:34Mijn man had kanker(blaas) en dat begon in 2008. Eerst chemo. Steeds weer controles en alles en in 2013 hoefde hij niet meer terug te komen. Toen waren we 5 jaar verder.
Volgens mij was hij officieel “schoon”.
Maar ik weet niet meer hoe dat gebracht werd.
Het was klaar.
Maar hij had dan geen uitzaaiingen?
Dat topic waar het volgens mij over ging was al uitgezaaid in de lymfeklieren. Dan zit het dus gewoon echt overal in je lichaam. Kan best dat het zich dan een tijdje rustig houdt zolang er nog geen gewenning van de chemo opgetreden is, maar schoon?
maandag 10 september 2018 om 21:47
Maar dan heb je het dus over een 5 jaar traject, deze TO werd na de eerste controle "schoon" verklaard. Waarin de tijdlijn trouwens ook hapert, als ik even secuur naar de berichten kijk.yasmijn schreef: ↑10-09-2018 21:34Mijn man had kanker(blaas) en dat begon in 2008. Eerst chemo. Steeds weer controles en alles en in 2013 hoefde hij niet meer terug te komen. Toen waren we 5 jaar verder.
Volgens mij was hij officieel “schoon”.
Maar ik weet niet meer hoe dat gebracht werd.
Het was klaar.
maandag 10 september 2018 om 21:52
ja of die To die stierf aan het een of ander (een hele reek aandoeningen) en dat werd dan gemeld door haar nicht ofzo.blijfgewoonbianca schreef: ↑10-09-2018 21:32Was ik ook erg sceptisch over in het begin.
Hoe is het trouwens met stroopwafelcake en haar misbruikte kind ? Ook zo’n topic waar ik geregeld mijn twijfels over had.
maandag 10 september 2018 om 21:53
Schijtlollig tot daaraan toe, maar beweren zoals hierboven werd gedaan dat ze "normaal gebruik van het forum irritant en onhandelbaar" maakt vind ik echt te ver gaan.
Laat dat mens toch lekker. Zat mensen die haar epistels nuttig vinden. En al was het alleen voor haarzelf nuttig, ook prima. Het zou wat zijn als we hier allemaal op dezelfde manier moesten posten, dan kon het hele forum wel worden opgedoekt.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 10 september 2018 om 21:54
Geen uitzaaiingen. Alleen in de blaas, verder nergens.redbulletje schreef: ↑10-09-2018 21:38Jee heftig Yas!
Dat topic waar het volgens mij over ging was al uitgezaaid in de lymfeklieren. Dan zit het dus gewoon echt overal in je lichaam. Kan best dat het zich dan een tijdje rustig houdt zolang er nog geen gewenning van de chemo opgetreden is, maar schoon?
Dat was mazzel.
maandag 10 september 2018 om 21:56
Ik heb het niet gevolgd.the_Wicked_Witch schreef: ↑10-09-2018 21:47Maar dan heb je het dus over een 5 jaar traject, deze TO werd na de eerste controle "schoon" verklaard. Waarin de tijdlijn trouwens ook hapert, als ik even secuur naar de berichten kijk.
Na de chemo heeft man 5 jaar onder controle gestaan en toen was het klaar.
maandag 10 september 2018 om 21:58
Ik ook. Alhoewel ik er nu 5 jaar op heb zitten en ze me toch nog ieder jaar willen zien maar dat komt omdat ik een ander traject dan gebruikelijk heb gevolgd.
Hier ging het van eerst om de drie maanden , naar om het half jaar en daarna jaarlijks.
maandag 10 september 2018 om 22:04
Bij mijn vader ook, eerst 3 maanden, toen 6 en nu om het jaar. Bij mijn moeder om het half jaar nog.the_Wicked_Witch schreef: ↑10-09-2018 21:58Ik ook. Alhoewel ik er nu 5 jaar op heb zitten en ze me toch nog ieder jaar willen zien maar dat komt omdat ik een ander traject dan gebruikelijk heb gevolgd.
Hier ging het van eerst om de drie maanden , naar om het half jaar en daarna jaarlijks.
maandag 10 september 2018 om 22:04
Jouw laatste zin was hier ook.the_Wicked_Witch schreef: ↑10-09-2018 21:58Ik ook. Alhoewel ik er nu 5 jaar op heb zitten en ze me toch nog ieder jaar willen zien maar dat komt omdat ik een ander traject dan gebruikelijk heb gevolgd.
maandag 10 september 2018 om 22:39
Dana schreef: ↑10-09-2018 21:53Schijtlollig tot daaraan toe, maar beweren zoals hierboven werd gedaan dat ze "normaal gebruik van het forum irritant en onhandelbaar" maakt vind ik echt te ver gaan.
Laat dat mens toch lekker. Zat mensen die haar epistels nuttig vinden. En al was het alleen voor haarzelf nuttig, ook prima. Het zou wat zijn als we hier allemaal op dezelfde manier moesten posten, dan kon het hele forum wel worden opgedoekt.
Als ik dat vind laat mij dan lekker. Zat mensen die haar epistels irritant vinden. En al was het alleen voor mijzelf irritant, ook prima. Het zou wat zijn als we hier allemaal op dezelfde manier moesten posten, dan kon het hele forum wel worden opgedoekt.
maandag 10 september 2018 om 22:43
Such fun!1
maandag 10 september 2018 om 22:46
maandag 10 september 2018 om 22:50
Ach, de baby (33 inmiddels!) en ik hebben zo lekker zitten knuffelen gisteravond!
Hij vindt het zo fijn, dat z'n moeder bij hem en zijn vrouw op bezoek is gekomen om naar het nieuwe huis te kijken.
Het kind is zo trots op hun eerste serieuze volwassen aankoop.
En het huis ziet er heel wat beter uit dan ik verwacht had, zo'n video geeft toch een vertekend beeld.
Gelukkig!
Z'n moeder zit er inmiddels aardig doorheen, vannacht bijna niet geslapen: Vreselijke pijnlijke spierkrampen van meer dan 10 uur in een vliegtuigstoel zitten (begon met een vertraging van 2 uur) in de eerste etappe, dan meer dan anderhalf uur douane, weer allerlei figuren die in koffers moesten gluren, vingerafdrukken, foto's enz,. het was een hele langdurige kermis. De drugshond sloeg aan bij mij en bleef maar ruiken, dus een extra aantekening en controle.
Pffff. Toen aansluitend vliegtuig natuurlijk gemist en meer dan 4 uur moeten wachten op de vervolgvlucht van ruim anderhalf uur.
Maar goed, dat ze geen kinderen willen.
maandag 10 september 2018 om 23:36
Wat een drama, zeg. Maar je bent er nu en ga er vreselijk van genieten, meid. Je hebt er zo naar uitgekeken !karin6789 schreef: ↑10-09-2018 22:50!
Z'n moeder zit er inmiddels aardig doorheen, vannacht bijna niet geslapen: Vreselijke pijnlijke spierkrampen van meer dan 10 uur in een vliegtuigstoel zitten (begon met een vertraging van 2 uur) in de eerste etappe, dan meer dan anderhalf uur douane, weer allerlei figuren die in koffers moesten gluren, vingerafdrukken, foto's enz,. het was een hele langdurige kermis. De drugshond sloeg aan bij mij en bleef maar ruiken, dus een extra aantekening en controle.
Pffff. Toen aansluitend vliegtuig natuurlijk gemist en meer dan 4 uur moeten wachten op de vervolgvlucht van ruim anderhalf uur.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 11 september 2018 om 08:14
Bij mijn schoonmoeder zat het ook in de lymfeklieren. Die hebben ze eruit gehaald. Ruim 20 jaar geleden. De kanker was toen helemaal weg.redbulletje schreef: ↑10-09-2018 21:38Jee heftig Yas!
dinsdag 11 september 2018 om 08:15
Dit!blijfgewoonbianca schreef: ↑10-09-2018 23:36Wat een drama, zeg. Maar je bent er nu en ga er vreselijk van genieten, meid. Je hebt er zo naar uitgekeken !
dinsdag 11 september 2018 om 08:41
Lymfeklieren zitten door je hele lichaam, die kun je niet allemaal missen! Bedoel je soms de poortwachterklieren? Die zijn bij mij ook weggehaald maar die bleken schoon waardoor je dus zou kunnen aannemen dat er geen uitzaaiing verspreid zijn via het lymfestelsel. Dat topic ging over iemand die zei dat zijn hele lymfestelsel vol zat. En dan binnen 'n paar maanden volledig schoon?Coconuts12 schreef: ↑11-09-2018 08:14Bij mijn schoonmoeder zat het ook in de lymfeklieren. Die hebben ze eruit gehaald. Ruim 20 jaar geleden. De kanker was toen helemaal weg.
dinsdag 11 september 2018 om 08:49
Nee, ze hebben bij haar de lymfeklieren uit een arm verwijderd dus niet alleen de poortwachterklier. De uitzaaiingen zaten alleen in de lymfeklieren in haar arm. Verder nergens. Ik heb er weinig verstand van, maar dit is wat ze mij vertelde. Ze heeft wel chemo gehad.redbulletje schreef: ↑11-09-2018 08:41Lymfeklieren zitten door je hele lichaam, die kun je niet allemaal missen! Bedoel je soms de poortwachterklieren? Die zijn bij mij ook weggehaald maar die bleken schoon waardoor je dus zou kunnen aannemen dat er geen uitzaaiing verspreid zijn via het lymfestelsel. Dat topic ging over iemand die zei dat zijn hele lymfestelsel vol zat. En dan binnen 'n paar maanden volledig schoon?
Dat laatste is wel opmerkelijk. En vreemd.
anoniem_370063 wijzigde dit bericht op 11-09-2018 08:53
6.19% gewijzigd