Pms
dinsdag 11 september 2018 om 13:57
dinsdag 11 september 2018 om 14:23
Mag ik vragen hoe oud je bent?
Zelf ben ik altijd een paar dagen van te voren heel erg geïrriteerd, snel op m’n teentjes getrapt. Een dag van tevoren heb ik last van m’n maag en krijg ik enorme vreetbuien, en tijdens de menstruatie heb ik eigenlijk nergens last van. Toen ik nog wat jonger was had ik er wat meer last van, vandaar de vraag hoe oud je bent.
Zelf ben ik altijd een paar dagen van te voren heel erg geïrriteerd, snel op m’n teentjes getrapt. Een dag van tevoren heb ik last van m’n maag en krijg ik enorme vreetbuien, en tijdens de menstruatie heb ik eigenlijk nergens last van. Toen ik nog wat jonger was had ik er wat meer last van, vandaar de vraag hoe oud je bent.
dinsdag 11 september 2018 om 14:31
Helaas ervaring hier. Als in: extreme PMS. Ik heb heel lang supplement PMD geslikt maar helaas wordt dit niet meer gefabriceerd omdat er te weinig van verkocht werd.
Ik slik nu alles wat er in dat supplement zat: teunisbloemolie, magnesiumcitraat, vitamine D, ijzer, zink en een capsule van “Care for women” genaamd “mood.” Het helpt niet zo goed als de PMD capsules maar het is een stuk minder heftig dan het vroeger was (twee weken per maand depressief).
Sterkte!
Ik slik nu alles wat er in dat supplement zat: teunisbloemolie, magnesiumcitraat, vitamine D, ijzer, zink en een capsule van “Care for women” genaamd “mood.” Het helpt niet zo goed als de PMD capsules maar het is een stuk minder heftig dan het vroeger was (twee weken per maand depressief).
Sterkte!
dinsdag 11 september 2018 om 14:32
Er is veel te vinden over PMS op internet. Daar zul je ook de kernmerken zien. Je hormonen in je lichaam zorgen voor de PMS. Helaas heeft de ene vrouw dat sterker dan de ander. Ook hoeveel stress je hebt en of je lichaam moe is speelt een rol.
Wat ik je vast kan verklappen is dat je met voeding al veel kunt doen om het af te zwakken.
Kijk eens op: energiekevrouwenacademie.nl/pms-pesterige-maandelijkse-sores/
Wat ik je vast kan verklappen is dat je met voeding al veel kunt doen om het af te zwakken.
dinsdag 11 september 2018 om 14:37
Oja, ik draag koper bij me. Mijn borsten stonden 2 weken van de maand op knappen. Dat is sinds het dragen van koper (een hangertje om mijn nek) verleden tijd. Toen ik veel jeuk kreeg en dacht dat ik allergisch was en zodoende het hangertje niet droeg, kwam de pijn in mijn borsten weer terug. Gelukkig heb ik geen koperallergie en is de pijn weer verdwenen.
Kopie tekst:
Cuprum (Cu) is de Latijnse term voor het metaal Koper. Het metaal Koper beschermt het waterelement en draagt tegelijkertijd zijn trillingsinformatie over. Koper is het oudste metaal dat door de mens bewerkt en verwerkt werd. De sporen gaan al terug naar 8000 jaar v. Chr. Koper heeft dus altijd een waardevolle plaats gehad in onze wereld naast goud en zilver.
Al in deze verre oudheid werd een geneeskrachtige werking toegekend aan dit metaal.
Kopie tekst:
Cuprum (Cu) is de Latijnse term voor het metaal Koper. Het metaal Koper beschermt het waterelement en draagt tegelijkertijd zijn trillingsinformatie over. Koper is het oudste metaal dat door de mens bewerkt en verwerkt werd. De sporen gaan al terug naar 8000 jaar v. Chr. Koper heeft dus altijd een waardevolle plaats gehad in onze wereld naast goud en zilver.
Al in deze verre oudheid werd een geneeskrachtige werking toegekend aan dit metaal.
dinsdag 11 september 2018 om 14:49
Wat waren jouw klachten? Ik ben ook vaak niet te genieten en onredelijk. Wil daar ook wel vanaf.
dinsdag 11 september 2018 om 15:54
Helaas had (heb) ik er ook veel last van. Lange tijd gedacht dat het PMS was, maar sinds 3 jaar nu de diagnose PMDD (premenstrual dysforic disorder). Hierbij staan psychische klachten meer op de voorgrond. Waar bij PMS vrouwen vaak wat chagrijnig zijn of een kort lontje hebben is dat bij PMDD nog een graadje erger, met depressieve gevoelens, extreme angstklachten, agressieve buien...
Ik zeg niet dat jij dat hebt hoor, maar voor de zekerheid deel ik het maar even, mocht je jezelf hier beter in herkennen...
Ik zeg niet dat jij dat hebt hoor, maar voor de zekerheid deel ik het maar even, mocht je jezelf hier beter in herkennen...
dinsdag 11 september 2018 om 16:29
Ik heb die diagnose nooit gehad, maar op het eind had ik ongeveer 10 dagen tot 2 weken per maand hele donkere gedachtenen, kwam zelfmoord steeds vaker in me op. En zodra mijn menstruatie begon was het weer over. Het was mij niet onbekend, ik heb na de geboorye van mijn oudste en middelste een ppd gehad met paniekaanvallen en hetzelfde donkere gevoel.snorriemorrie schreef: ↑11-09-2018 15:54Helaas had (heb) ik er ook veel last van. Lange tijd gedacht dat het PMS was, maar sinds 3 jaar nu de diagnose PMDD (premenstrual dysforic disorder). Hierbij staan psychische klachten meer op de voorgrond. Waar bij PMS vrouwen vaak wat chagrijnig zijn of een kort lontje hebben is dat bij PMDD nog een graadje erger, met depressieve gevoelens, extreme angstklachten, agressieve buien...
En sinds die mirena spiraal is dat dus helemaal weg.
dinsdag 11 september 2018 om 17:17
Gatinmijnsok schreef: ↑11-09-2018 16:29Ik heb die diagnose nooit gehad, maar op het eind had ik ongeveer 10 dagen tot 2 weken per maand hele donkere gedachtenen, kwam zelfmoord steeds vaker in me op. En zodra mijn menstruatie begon was het weer over. Het was mij niet onbekend, ik heb na de geboorye van mijn oudste en middelste een ppd gehad met paniekaanvallen en hetzelfde donkere gevoel.
En sinds die mirena spiraal is dat dus helemaal weg.
Wat fijn om te lezen. Ik slik nu Micrygynon en dat helpt ook (haalt de scherpste randjes eraf).
dinsdag 11 september 2018 om 17:58
Ja Ik ben 28 Dus misschien een piekfase? HahaNien91 schreef: ↑11-09-2018 14:23Mag ik vragen hoe oud je bent?
dinsdag 11 september 2018 om 18:00
dinsdag 11 september 2018 om 18:08
Ik ben 28Nien91 schreef: ↑11-09-2018 14:23Mag ik vragen hoe oud je bent?
dinsdag 11 september 2018 om 18:08
Amari74 schreef: ↑11-09-2018 14:32Er is veel te vinden over PMS op internet. Daar zul je ook de kernmerken zien. Je hormonen in je lichaam zorgen voor de PMS. Helaas heeft de ene vrouw dat sterker dan de ander. Ook hoeveel stress je hebt en of je lichaam moe is speelt een rol.
Oh dankjewel ik ga hier is een kijkje nemen