Uitgerekend mei 2019

25-08-2018 08:46 765 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,

Sinds gisteren een duidelijke positieve test!
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD was/is dus weet niet de precieze uitrekendatum, zal begin mei zijn!

Hopelijk komen er snel nog meer positieve testen!

graag je gegevens dikgedrukt, wanneer bij ons tabel wil

NaamLeeftijd#UDJ/M/V:heart:Afspraken
Frigga27 jaar1e22 aprilV:heart:
Hollandsglorie33 jaar1e (2e)30 aprilJ:heart:
Aster8434 jaar1e2 meiV:heart:
Ananas201835 jaar3e4 meiJ:heart:
WinterDS27 jaar1e5 meiJ :heart:
Foxie2935 jaar2e7 meiJ :heart:
Isayez27 jaar2e7 meiJ:heart:
Mommy201827 jaar2e8 meiV:heart:
Zsa-zsaa30 jaar1e8 meiJ:heart:
bloomaday27 jaar1e9 mei?:heart:
Lulu6228 jaar2e11 meiM:heart:
Wildeperzik29 jaar1e11 meiJ:heart:
Meiks31 jaar1e12 meiM :heart:
Saar201727 jaar1e12 meiM:heart:
Huisjenr627 jaar2e15 meiV:heart:

:hug: Leeuw32 :hug: *FRozen_Star* :hug: Verliefdenonzeker :hug: Evalot :hug:
isayez wijzigde dit bericht op 03-01-2019 19:17
83.81% gewijzigd
Voor degene die op Facebook in de geheime groep willen: jullie kunnen mij het e-mailadres sturen per Prive bericht wat gekoppeld is aan jullie Facebook account. Dan kan ik je uitnodigen.
Waarom ben je zo onzeker mommy, meer dan je eerste? Voelt het anders?
Mommy2018 ik heb ook niet echt de verwachte klachten hoor. Niet misselijk niet echt duidelijke zere borsten. Alleen als ik ‘s avonds in bed lig hele erge honger. En vandaag begon ik volgens mij de misselijkheid vaag te voelen. Alsnog dus honger heb... Haha beetje vaag. Het wachten is gewoon kut. Ik mag dinsdag voor m’n eerst echo. Heel spannend
frozenstar wat naar! Veel sterkte en zorg goed voor jezelf! :hug:

Hier denk ik steeds dat mijn symptomen afnemen om vervolgens te staan overgeven en te huilen om niks.. dus er zal toch nog wel iets gebeuren. ;-D
Morgen 6 weken zwanger, dan is het moment dat het vorige keer mis ging voorbij.. Hoop dat mijn grote angst en onzekerheid dan ook wat afneemt. Nog 3 weken tot de echo.. wat duurt dat toch lang!
Dat lijkt me lastig zsazsaa, gelukkig ben je bijna over die grens. Dat geeft vast vertrouwen.

Ik heb juist bijna teveel symptomen denk ik :| Zo'n rugpijn en menstruatiebuikpijn. Dood en doodmoe, spierpijn in m'n liezen en sowieso als ik de trap op kom ga ik bijna onderuit qua ademtekort. Borsten enorm. Misselijk. Plassen voelt ook niet fijn, bijna als blaasontsteking. Hou het nog even goed in de gaten. Maar die buikpijn vind ik wel eng. Het zijn geen erge krampen of zo maar toch. Spannend, nog 1 week en 5 dagen tot de echo!
Ik heb ook heel weinig kwaaltjes! Vandaag 5w3d dus kan gerust nog komen. Heb pijnlijke borsten en af en toe wat steekjes in de onderbuik. Verder merk ik weinig!!
Weinig geschreven helaas, mijn man was afgelopen week ziek en snipverkouden en ik ben het nu. Voel me de hele dag zo moe, maar nu komt het meer door mijn hoofd die zo vol zit dan door iets anders :zzz:

Ik ben vandaag 7 weken + 5 dagen en heb morgen als eerste geloof ik een echo. Best wel spannend! Ik maak me er niet al te druk om. We zullen het wel zien, morgen word ik vast vanzelf zenuwachtig en ik moet wachten tot 19:00 uur, dus dat wordt nog wat!

Omg, mijn man zegt juist dat hij jongensnamen aan het zoeken is, just in case... hij vindt jongensnamen zo niks, haha! Ik geloof dat het voor mijn man al wat echter is dan dat het voor mij is.
PipppiLangkous schreef:
11-09-2018 21:40
Ik begrijp dat deze groep vol is doordat ik niet in de tabel sta? Zou ik me dan mogen aanmelden voor de FB groep? Bedankt alvast!

Sterkte Frozen Star!
de reden dat jij nog niet in de tabel staat is omdat ik niet altijd tijd hem om hem meteen aan te passen ;)
maar je staat er nu in. als je alsnog besluit om naar de andere groep te gaan, zal ik je wel weer weg halen

het klopt dat het tabel aardig vol is.. maar volgens de regels mag het niet vol zijn.. (dacht ik)
en iedereen is gewoon welkom natuurlijk!
@*FRozen_Star* wat ontzettend klote! ik hoop dat jullie dit samen goed kunnen verwerken, en dat je snel weer zwanger mag zijn met een goede afloop :rose:

@ frigga, heel veel plezier morgen! hopelijk ben jij de eerste met een mooi kloppend hartje! ik zal voor je duimen!

vandaag ruim 6 weken gok ik.. nog steeds weinig tot geen kwaaltjes.. dacht eergisteren dat de misselijkheid begonnen was, maar was alleen 's morgens een beetje. was eigenlijk al gauw weg.
Spannend de eerste echo! Veel geluk frigga!!
Veel plezier frigga!

Ik begin ineens kieskeurig te worden met eten; extreem moe en een beetje misselijk. Qua kwaaltjes nog wel te doen behalve de vermoeidheid.

Ik heb wel extreem veel zin in de echo. Ben inmiddels hier 7w4d en mag nog even wachten.... UD is trouwens volgens de HA 5 mei. Ik ben benieuwd wat de VK gaat zeggen.

Hebben jullie al mensen verteld? Ikzelf nog aan niemand. Zelfs mn ouders niet. Ik wil t pas doen bij een goede echo. De vorige keer ging t namelijk bij 7w mis.

Alhoewel de verleiding is wel groot is om even bij mn ouders langs te gaan. Helaas wonen ze 1,5u verder rijden. Dus als ik t weekend een beetje fit ben moeten we die kant maar op :-).

Voor mijn schoonouders hebben we al een cadeautje gekocht namelijk opa en oma pluis van Nijntje. Ik ben vooral benieuwd naar mijn schoonouders de reactie!
@aster hoe heeft je huisarts dat berekend dan? aan de hand van je laatste menstruatie?

Wij hebben het eigenlijk aan best wat mensen al verteld (terwijl we just zeiden dat we even wat langer wilden wachten dan vorige keer)
uiteindelijk komen er steeds meer mensen bij die het weten. Zaterdag gaan wij het mijn schoonzus vertellen en haar dochter.
Aanstaande zondag gaan wij het mijn broer vertellen (mijn ouders en andere broer weten het al)

uhm.. je bent 7+4.. maar dan klopt 5 mei niet? of ben ik nou zo in de war haha
Nee, 7+4 en dan pas 5 mei uitgerekend zijn lijkt mij ook niet te kloppen? Je zou dan net als ik eind april moeten zijn uitgerekend als wij maar een dag schelen in telling?

Wij vertellen het nog aan niemand, we willen eerst de twaalf weken voorbij zijn en twee goede echo's.
Thanks voor alle gelukswensen! :-)
Sorry dames.. zoals eerder aangegeven vind ik lezen fijner dan actief mee schrijven. Bij dezen maak ik plek vrij voor iemand anders. Er komen zoveel nieuwe zwangeren voorbij (gefeliciteerd trouwens en welkom!!!!) lk houd het niet meer bij. Ik blijf meelezen als het jullie het oke vinden😊 ik hoop voor iedereen een prachtige eerste echo. :flirting:
Frigga Succes met de echo vandaag! Spannend hoor!

Hier zijn de misselijkheid, vermoeidheid en duizelingen vrij constant. Alleen mijn borsten zijn sinds gister echt minder gevoelig, wel nog wat zwaarder. Misschien/hopelijk is het gewenning. Vandaag 6 weken zwanger, dat voelt dan toch wel bijzonder :)

Ik zit te twijfelen om misschien mijn leidinggevende in te lichten. Ik ben namelijk echt niet mijn hardwerkende alles aan kunnende zelf. Ook voel ik mezelf soms “wegtrekken” voor de klas. Vind het lastig, nog even aanzien of vast vertellen zodat ze weet waarom ik niet functioneer zoals anders... Hebben jullie het al verteld op werk?
Heel veel plezier vandaag frigga!

Ik heb gisteren een echo gehad ivm roze afscheiding, en helaas was het niet wat ik had verwacht. Op de echo was alleen een vruchtzak en dooierzakje te zien. Volgens de echoscopiste ben ik waarschijnlijk minder ver zwanger. Voor een zwangerschap van 5-6 weken zag het er heel mooi uit, maar ik denk zelf echt 7 weken te zijn. Ik heb 3 weken geleden al positief getest dus 5 weken kan ik nooit zijn. 6 weken zou nog kunnen en dat betekent dat ik super vroeg positief getest heb. Volgende week dinsdag heb ik weer een echo. Hopelijk is er dan wel een vruchtje te zien, maar ik bereid mij voor op het ergste dan dan kan het alleen maar meevallen :cry:
Ah verliefdenonzeker dat is rot zeg. Ik hoop zo dat t meevalt :hug: Dat wordt een lange week voor je, toch proberen wat afleiding te vinden? Veel sterkte.

Frigga, veel plezier en geluk!
Ik heb het niet verteld trouwens Zsazsa, maar ik ben ook alkes behalve mezelf. Voel me echt flut. Heb nieuwe collega die ik inwerk en sowieso de mensen waaraan ik leidinggeef keken al beetje zo van ok ga je nu al naar huis (17u was ik op). Lastig maar wil t zeker nog niet zeggen. Hou het nu maar op dat ik beetje ziekjes ben.
Oh bah, verliefdenonzeker, wat enorm spannend opeens voor jou! Kan het zijn dat de ontwikkeling gewoon iets achterloopt? Herken je iets van je vorige zwangerschappen? Inderdaad een heel spannende week voor jou. Wees lief voor jezelf en houd wel de moed er nog even in hoor! Klinkt alsof het nog alle kanten op kan gaan! Dikke knuffel!

(En ik ben spontaan zenuwachtig nu, omg, straks maar even boodschappen doen ter afleiding).
Dag,

Ik heb vandaag de verloskundige gebeld voor een afspraak.

Ik moet 4 oktober voor intake en echo. 😁 spannend.

Ik heb verder eigenlijk weinig lichamelijke klachten. Wel eerder geïrriteerd en opvliegerig.. herkenbaar?

Ik moet dus nu nog ruim 3 weken wachten op een hopelijk goede echo..

Succes voor degene die hun kindje al mogen bewonderen... 😍
Frigga HOE was het? :)
friga en Isayez berekend op basis van eerste dag van de laatste menstruatie die was 29 juli. Bevruchting was 12 augustus en dan kom je op een UD van 5 mei volgens de HA.

Ach uiteindelijk wordt t bij de VK wel echt duidelijk.

verliefd en onzeker bah wat een onzekerheid!! Nog even wachten... ik hoop op t beste!

holandsglorie hoe gaat het bij jou? Verloopt het daar nu ook anders in Italië met VKs en Ziekenhiizen? Overigens ik las dat je fulltime bleef werken. Ook hier ga ik dat doen als het een beetje kan. Mijn baan kan in principe niet voor minder. Dan moet ik terug in functie. Ik kan gelukkig wel een dagje thuis werken.
Verliefdenonzeker Wat vreselijk die onzekerheid. Veel sterkte de komende week. Denk aan jezelf!

Frigga Hoe was het? :hyper:
Pff ik heb paar uur geleden een orgasme gehad (tmi sorry) en nu echt buikpijn!! Menstruatiepijn achtig. Echt niet fijn. Word er gelijk weer onzeker door. 1 borst doet superpijn en de andere juist minder pijn.
Zucht had er afgelopen dagen wel vertrouwen in maar dat is ook weer even weg 😔
Er zit echt een baby in mijn buik! :heart: En het hartje klopt ook en het zag er allemaal mooi uit volgens de verloskundige :) al zag hij wel meer dan ik echt kon zien geloof ik, haha!
Maar hij liet de navelstreng zien en het hoofdje en het dooierzakje, dat laatste zag mijn man ook heel goed. Het bewoog nog niet, maar dat hoefde ook nog niet.
In de eerste week van oktober de termijnecho en intakegesprek, maar de precieze datum moet ik nog bekijken, want ik heb mijn werkrooster nog niet ontvangen.
Echo was uitwendig en mijn uitgerekende datum is 27 april, al kan dat nog iets wijzigen natuurlijk.

Wow, echt heel onwerkelijk dit toch wel. Haha, maar wel heel fijn dat het helemaal goed zit :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven