*November 2009*
vrijdag 13 maart 2009 om 20:24
Naamgeboorte/uigerekend Jongen/meisjeBroertje/ZusjeBijzonderheden PeggySue14 oktoberjongen en meisje Travelgirl335/11Merliena12/11meisjebroertje 3 jrMizenbegin novemberzusje 2,5Miriam197417/11meisjebroertje 1jr en zusje 3jrKloppend hartje!Cin7427/10meisjebroertje 1jr Dromer254/11 Pebbles5/11jongen2 broertjes 5+7 Queenie225/11Jongen 09/09/09!2 broertjes 5 en 7 Darceltje23/11jongenzusje bijna 1jr Kersje_7923/11 Elientje150224/11 Gliene27/10meisje1 zusje van 2 jr
vrijdag 13 maart 2009 om 20:32
Vandaag heb ik gewerkt, lekker dagje, moeheid viel ook wel mee. Wel veel gapen...Ben de hele tijd bang dat iemand het aan me ziet op mn werk., wil het echt nog even stil houden namelijk. Ik zou ook wel volgende week een echo willen, even soort weten wat de stand is....volgende week zou het hart moeten gaan kloppen. Maar zo spannend, er kan zoveel gebeuren...brrr mag ik niet aan denken. Porbeer positief te denken. Vandaag kreeg ik al de eerste set Jip en Janneke rompers van mn beste vriendin, da s een soort traditie bij ons
Hopelijk gaan alle moeders hier weer verder met schrijven!
Hopelijk gaan alle moeders hier weer verder met schrijven!
vrijdag 13 maart 2009 om 20:37
vrijdag 13 maart 2009 om 20:37
Leuk dat je al een kadootje binnen hebt! Bij mij zijn ze nog wat terughoudend vanwege een zwangerschap 1,5 jaar terug die buitenbaarmoederlijk bleek te zijn!
Wij hebben het wel al aan veel mensen verteld, omdat de meesten toch al wisten dat we weer een ivf-poging deden enzo. Volgende week gaan we het verder aan iedereen vertellen, is best vroeg met 7 weken maar kan het toch niet voor me houden. Ik heb nu namelijk al een buikje...............
Erg vroeg maar echt waar! Komt ook mij eierstok wat opgezet is (ws door de ivf) en er toch 2 vruchtzakjes zitten!
En gisteren bijna flauw gevallen op het werk dus degenen die al een vermoedden hadden wisten het nu zeker!
Wij hebben het wel al aan veel mensen verteld, omdat de meesten toch al wisten dat we weer een ivf-poging deden enzo. Volgende week gaan we het verder aan iedereen vertellen, is best vroeg met 7 weken maar kan het toch niet voor me houden. Ik heb nu namelijk al een buikje...............
Erg vroeg maar echt waar! Komt ook mij eierstok wat opgezet is (ws door de ivf) en er toch 2 vruchtzakjes zitten!
En gisteren bijna flauw gevallen op het werk dus degenen die al een vermoedden hadden wisten het nu zeker!
zaterdag 14 maart 2009 om 08:02
He wat goed een nieuw topic met tabel. Mereliena
Peggysue, nogmaals gefeliciteerd meid! Kan je het al een beetje geloven? Echt supernieuws hoor!
Oh Mereliena, ik ben voor zover ik zelf denk 8 november uitgerekend en 7 april heb ik een intake en mijn eerste echo in het ziekenhuis. Ik heb al een zoontje dat eind januari 1 is geworden. Leuk!!
Peggysue, nogmaals gefeliciteerd meid! Kan je het al een beetje geloven? Echt supernieuws hoor!
Oh Mereliena, ik ben voor zover ik zelf denk 8 november uitgerekend en 7 april heb ik een intake en mijn eerste echo in het ziekenhuis. Ik heb al een zoontje dat eind januari 1 is geworden. Leuk!!
zaterdag 14 maart 2009 om 10:11
hoi meiden !
Als eerste allemaal van harte met de zwangerschap en op naar een goed en gezond einde ervan.
peggysue..wauw 2 voor de prijs van 1 !!! gefeliciteerd.
even voorstellen. Ik ben bijna 35 jaar oud en ik ben een mama van 2 kinderen een meisje van bijna 3 en een jongetje van 15 maand. Woensdag heb ik een test gedaan en daar was een heel licht streepje op te zien. Nu ben ik nog wat voorzichtig want de test was over de uiterste datum heen. Dit weekend ga ik opnieuw testen. Wel grappig want ik heb meegeschreven in het topic van november 2007 en het is dus mogelijk dat ik hier ook mee blijf schrijven. Toen was het wel zo dat ik mijn zoontje niet in november heb gekregen maar in december (de 6de). Ach het is een gezellige maand om te bevallen
Als de test weer positief is dan ben ik 17 nov. uitgerekend.
jullie horen meer !!!!
Als eerste allemaal van harte met de zwangerschap en op naar een goed en gezond einde ervan.
peggysue..wauw 2 voor de prijs van 1 !!! gefeliciteerd.
even voorstellen. Ik ben bijna 35 jaar oud en ik ben een mama van 2 kinderen een meisje van bijna 3 en een jongetje van 15 maand. Woensdag heb ik een test gedaan en daar was een heel licht streepje op te zien. Nu ben ik nog wat voorzichtig want de test was over de uiterste datum heen. Dit weekend ga ik opnieuw testen. Wel grappig want ik heb meegeschreven in het topic van november 2007 en het is dus mogelijk dat ik hier ook mee blijf schrijven. Toen was het wel zo dat ik mijn zoontje niet in november heb gekregen maar in december (de 6de). Ach het is een gezellige maand om te bevallen
Als de test weer positief is dan ben ik 17 nov. uitgerekend.
jullie horen meer !!!!
zaterdag 14 maart 2009 om 14:40
yes yes yes, ik hield het niet meer. Heb de goedkoopste test opgehaald. Zitten er 2 in zo'n doosje (2,50 per stuk dus)
Maar goed, ik dacht dan kan ik nu ook wel gelijk testen !!
En ja hoor, heel duidelijk twee streepjes. Het vage streepje van woensdag was dus ook al een positieve test !!!
Op 17 november 2009 mogen wij hopelijk onze derde spruit verwachten !!!!!!!
volgens de chineese voorspelling wordt het een jongetje. Bij mijn andere twee klopte het, dus ik denk dat mijn voorgevoel (want ik heb steeds leuke jongens namen in mijn hoofd) klopt !!
Maar het maakt mij niet uit wat het is, wat het wordt.
IK BEN ZWANGER !!! zo dat moest ik even eruit schreeuwen, sorry.
Maar goed, ik dacht dan kan ik nu ook wel gelijk testen !!
En ja hoor, heel duidelijk twee streepjes. Het vage streepje van woensdag was dus ook al een positieve test !!!
Op 17 november 2009 mogen wij hopelijk onze derde spruit verwachten !!!!!!!
volgens de chineese voorspelling wordt het een jongetje. Bij mijn andere twee klopte het, dus ik denk dat mijn voorgevoel (want ik heb steeds leuke jongens namen in mijn hoofd) klopt !!
Maar het maakt mij niet uit wat het is, wat het wordt.
IK BEN ZWANGER !!! zo dat moest ik even eruit schreeuwen, sorry.
zaterdag 14 maart 2009 om 15:16
Hahaha Miriam, gefeliciteerd!!! Mag je hier best even komen schreeuwen hoor, want het is toch ook iets geweldigs haha! Leuk hoor en grappig dat de chinese voorspelling bij je vorige kindjes klopte. Hier had het eigenlijk een meisje moeten worden, maar het werd een jongetje haha! Hier ging die wijsheid dus niet op. Ik heb nu het gevoel dat het een meisje gaat worden, maar goed, waar dat op gebaseerd is. Heb trouwens ook echt al een meisjesnaam die Evi-man ook leuk vindt. En qua jongensnamen, die zouden we nog echt moeten verzinnen want de leukste hebben we al vergeven haha!
zaterdag 14 maart 2009 om 15:39
Shhhhhhhhhhhhhhhhhht..... Ik had gisteren een vriendin op bezoek en die keek in mijn fotoalbum van Evi-mannetjes eerste jaar. Toen kwam dé meisjesnaam langs en zei ze dat ze dat zo'n leuke naam vond. Toen heb ik maar een beetje laconiek gereageerd, wist ook niet zo goed wat ik anders moest doen haha!
zaterdag 14 maart 2009 om 20:14
zaterdag 14 maart 2009 om 20:28
mereliena...fijn dat je mij in het tabel hebt toegevoegd. Alleen mijn naam is met een i ipv een j
Bij zusje mag je 3 jr. zetten (dat wordt ze op 2 april) en bij broertje mag je 1 jr zetten.
Ik ga denk ik ook op maandag even naar de HA bellen met het goede nieuws en dan dinsdag naar de gyn. bellen want ik zal daar wel gelijk weer onder controle komen.
ik ben heel benieuwd hoe de fam. gaat reageren omdat ze er eigenlijk allemaal vanuit gaan dat we het bij 2 zouden houden, gezien mijn zwangerschap/bevallings verleden.
fijn dat ik hier zo welkom ben !!!
fijne avond
ps. wat ben ik nou nieuwsgierig naar die naam evi en tess !!
Ik ga denk ik ook op maandag even naar de HA bellen met het goede nieuws en dan dinsdag naar de gyn. bellen want ik zal daar wel gelijk weer onder controle komen.
ik ben heel benieuwd hoe de fam. gaat reageren omdat ze er eigenlijk allemaal vanuit gaan dat we het bij 2 zouden houden, gezien mijn zwangerschap/bevallings verleden.
fijn dat ik hier zo welkom ben !!!
fijne avond
ps. wat ben ik nou nieuwsgierig naar die naam evi en tess !!
zaterdag 14 maart 2009 om 21:13
We hebben een tabel! Bedankt mereliena, het ziet er goed uit.
Gefeliciteerd miriam en mizen, de november-club wordt langzaam groter.
Wow, peggysue! Een tweeling klinkt wel erg spannend. Geen wonder dat je al een buikje hebt
Zelf zie ik nog niet zo heel veel. Het lijkt boven mijn navel wat meer opgezet dan normaal, maar dat kan ook gas zijn Ik ben trouwens een beetje traag met posten. Ben namelijk aan het kwakkelen vanwege blaasontsteking. En natuurlijk moe en nog eens moe. Maar liters cranberrysap verder gaat het nu wel al weer een stuk beter.
Gefeliciteerd miriam en mizen, de november-club wordt langzaam groter.
Wow, peggysue! Een tweeling klinkt wel erg spannend. Geen wonder dat je al een buikje hebt
Zelf zie ik nog niet zo heel veel. Het lijkt boven mijn navel wat meer opgezet dan normaal, maar dat kan ook gas zijn Ik ben trouwens een beetje traag met posten. Ben namelijk aan het kwakkelen vanwege blaasontsteking. En natuurlijk moe en nog eens moe. Maar liters cranberrysap verder gaat het nu wel al weer een stuk beter.
zondag 15 maart 2009 om 08:45
Tess, wegwezen!!!
Miriam, leuk hoor nog een derde. En dat gaat dus helemaal als verrassing komen voor je familie. Heb je vervelende zwangerschappen/bevallingen achter de rug?
Mereliena, had ik nog helemaal niet op gereageerd trouwens. Maar leuk dat je de eerste Jip en Janneke rompers al binnen hebt. Leuke traditie! Oh en een vermoeiende dag gehad dus gisteren. Kun je vandaag wel een beetje rustig aan doen? Oh je hebt trouwens achter je eigen naam in de tabel staan dat je 12/12 uitgerekend bent.
Peggysue, kan me voorstellen dat veel mensen bij jullie het al weten dan. Al moet ik zeggen dat onze familie en goede vrienden het ook al weten. Op de een of andere manier kan ik het gewoon niet voor me houden haha! En al een beetje een buikje dus. Ook wel leuk toch?! Oh en was je bijna flauw gevallen op je werk. Vervelend!
O ja Spiddermouse, wat vervelend je blaasontsteking. Maar gelukkig dat het alweer een beetje beter gaat.
Hier gaat het goed. Maar ook wel heel erg moe. Weet alleen niet of dat nou door de zwangerschap komt of door de gebroken nachten. Maar goed, dat maakt ook niet zoveel uit. Heb gelukkig vannacht wel weer heerlijk geslapen en voel me nu ook stukken beter. Verder nog steeds niet echt ergens last van. Gisterochtend wel de eerste vlagen van misselijkheid, dus vrees dat die niet weg blijft. Verder ziet het weer er hier heerlijk uit dus denk dat ik straks maar eens naar buiten ga met Evi-mannetje.
Dames tot later weer!
Miriam, leuk hoor nog een derde. En dat gaat dus helemaal als verrassing komen voor je familie. Heb je vervelende zwangerschappen/bevallingen achter de rug?
Mereliena, had ik nog helemaal niet op gereageerd trouwens. Maar leuk dat je de eerste Jip en Janneke rompers al binnen hebt. Leuke traditie! Oh en een vermoeiende dag gehad dus gisteren. Kun je vandaag wel een beetje rustig aan doen? Oh je hebt trouwens achter je eigen naam in de tabel staan dat je 12/12 uitgerekend bent.
Peggysue, kan me voorstellen dat veel mensen bij jullie het al weten dan. Al moet ik zeggen dat onze familie en goede vrienden het ook al weten. Op de een of andere manier kan ik het gewoon niet voor me houden haha! En al een beetje een buikje dus. Ook wel leuk toch?! Oh en was je bijna flauw gevallen op je werk. Vervelend!
O ja Spiddermouse, wat vervelend je blaasontsteking. Maar gelukkig dat het alweer een beetje beter gaat.
Hier gaat het goed. Maar ook wel heel erg moe. Weet alleen niet of dat nou door de zwangerschap komt of door de gebroken nachten. Maar goed, dat maakt ook niet zoveel uit. Heb gelukkig vannacht wel weer heerlijk geslapen en voel me nu ook stukken beter. Verder nog steeds niet echt ergens last van. Gisterochtend wel de eerste vlagen van misselijkheid, dus vrees dat die niet weg blijft. Verder ziet het weer er hier heerlijk uit dus denk dat ik straks maar eens naar buiten ga met Evi-mannetje.
Dames tot later weer!
zondag 15 maart 2009 om 09:13
Goedemorgen!
Tabel is weer aangepast.
Ik voel me belabberd, zit nu echt beetje te denken of het door de zwangerschap komt of 2 te drukke dagen...heb hoofdpijn en beetje misselijk. hoop dat het zo wegtrekt. We gaan zo lekker naar de speeltuin , is prachtig weer hier.
Reageer later nog wel even op jullie postings
Daaaag
Tabel is weer aangepast.
Ik voel me belabberd, zit nu echt beetje te denken of het door de zwangerschap komt of 2 te drukke dagen...heb hoofdpijn en beetje misselijk. hoop dat het zo wegtrekt. We gaan zo lekker naar de speeltuin , is prachtig weer hier.
Reageer later nog wel even op jullie postings
Daaaag