Vreemdganger
zaterdag 8 september 2018 om 09:05
Hoi,
Ik ben er net 2 weken achtergekomen dat mijn echtgenoot al jaren is vreemdgegaan. Vanaf begin tot eind. We hebben ook samen twee kinderen. Hij heeft over alles gelogen. Ik voel dat alles gewoon nep is geweest. Ik snap niet waarom iemand vreemdgaat. Ik deed alles voor hem. Als hij andere vrouwen wilde, moest hij gewoon vrijgezel blijven.
Ik weet niet wat ik met deze woedegevoelens aanmoet. Ook vind ik het lastig om mijn kinderen met hem mee te geven want het vertrouwen is helemaal weg. Hij is met mijn kinderen naar z'n andere vriendin geweest. Hij vertelde mij dat ze gewoon bevriend waren. En tegen haar zei hij dat wij niet meer samen waren. Is het nu zo dat hij al die tijd niet van mij gehouden heeft?
Ik ben er net 2 weken achtergekomen dat mijn echtgenoot al jaren is vreemdgegaan. Vanaf begin tot eind. We hebben ook samen twee kinderen. Hij heeft over alles gelogen. Ik voel dat alles gewoon nep is geweest. Ik snap niet waarom iemand vreemdgaat. Ik deed alles voor hem. Als hij andere vrouwen wilde, moest hij gewoon vrijgezel blijven.
Ik weet niet wat ik met deze woedegevoelens aanmoet. Ook vind ik het lastig om mijn kinderen met hem mee te geven want het vertrouwen is helemaal weg. Hij is met mijn kinderen naar z'n andere vriendin geweest. Hij vertelde mij dat ze gewoon bevriend waren. En tegen haar zei hij dat wij niet meer samen waren. Is het nu zo dat hij al die tijd niet van mij gehouden heeft?
zaterdag 15 september 2018 om 16:14
Dank je.aami325 schreef: ↑13-09-2018 15:19Jeetje zeg, wat een verschrikkelijk verraad. Ondanks dat ik het zelf nooit heb meegemaakt, kan ik me alles nou jouw emoties voorstellen. Heel erg veel sterkte er mee. Ik hoop dat je in jezelf weer de rust kunt vinden, en er samen voor de kinderen nog het beste van kunt maken.
zaterdag 15 september 2018 om 22:15
ik meende het serieus. Omdat het neem ik aan geen gearrangeerd huwelijk was is hij niet voor niks met haar getrouwd en dan is het zeer waarschijnlijk dat hij van haar hield. Op zijn manier iig, voor zover een narcist dat kan.
Dat het nu zo naar eindigt hoeft niet te betekenen dat er nooit gevoelens zijn geweest.