Vervelende buurman

16-09-2018 17:15 34 berichten
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-09-2018 19:32
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn getroffen. Mvg Moderator Viva forum
99.85% gewijzigd
Jeetje wat heftig!
Verhuizen een optie?
Alle reacties Link kopieren
En wat doet hij dan precies dat je bang maakt?
Wat bijzonder dat al zijn veroordelingen allemaal op internet staan!
Het lijkt mij stug dat op internet lijsten te vinden zijn van wie waarvoor veroordeelt is.

Heb jij niet gewoon veel te veel fantasie en is dat de oorzaak waarom politie en de woningbouwvereniging niets doen.

Je zal de buurman maar zijn en steeds weer beschuldigd worden door een buurvrouw met te veel fantasie.
Ik snap wat je bedoelt.
Wat ik pas geleden gedaan heb, ik vertrouw de politie gewoon niet meer. Gewoon het ministerie van Justitie bellen. en vragen om advies en leg de casus aan hun voor.
of stap anoniem naar de pers en dan in de context dit is het probleem van de huidige samenleving doordat er bezuinigd wordt in de zorg, kan ik mijn leven niet meer normaal leven omdat ik een buurman heb die eigenlijk opgenomen moet worden.

(ik weet niet of je er iets mee kan, ik zal er ookwel even over nadenken voor een betere oplossing
Veel sterkte, bij mij in de straat zijn deze week al twee verwarrende mensen opgepakt...)
anoniem_372258 wijzigde dit bericht op 16-09-2018 17:43
18.13% gewijzigd
Gewoon de politie en woningbouw blijven bellen.
De politie is echt niet bang voor een treurwilg die aan de coke is hoor!!!
Als de politie zegt “een fijne avond nog meneer” betekent dat niet dat ze ‘doodsbang’ van ‘m zijn. Dan hebben ze bijvoorbeeld onvoldoende bewijslast of een andere reden om hem niet mee te nemen (en geloof mij; om iemand mee te nemen moet er behoorlijk wat gebeurd zijn)

Idem voor woningbouw. Er moet een heel erg flink dossier liggen kunnen ze wat doen.

Jij kan zelf wel aan de woningbouw vragen om te verhuizen.

Dat veroordelingen in een lijst op internet staan is natuurlijk onzin, tenzij je buurman Willem Holleder of een andere ‘grote naam’ is (maar dan heb je weer een te korte lijst)
Logboek bijhouden
Bij de woningbouw blijven klagen.
Zelf een keer een grote bek geven.
Dat soort figuren hebben liever geen gezeik in hun eigen buurt.
Sjaakiezwart schreef:
16-09-2018 17:41
Ik snap wat je bedoelt.
Wat ik pas geleden gedaan heb, ik vertrouw de politie gewoon niet meer. Gewoon het ministerie van Justitie bellen. en vragen om advies en leg de casus aan hun voor.
of stap anoniem naar de pers en dan in de context dit is het probleem van de huidige samenleving doordat er bezuinigd wordt in de zorg, kan ik mijn leven niet meer normaal leven omdat ik een buurman heb die eigenlijk opgenomen moet worden.

(ik weet niet of je er iets mee kan, ik zal er ookwel even over nadenken voor een betere oplossing
Veel sterkte, bij mij in de straat zijn deze week al twee verwarrende mensen opgepakt...)
Wat gaat het ministerie in godsnaam voor de doen? De wet wijzigen?!

En de media: lekker, een heksenjacht zonder goed proces of dossieropbouw. Net wat dit land nodig heeft.

TO: zorg dat er een goed dossier wordt aangelegd (veel bellen, alles noteren, etc)
Recentelijk een soortgelijk topic. Waarom dit eerst niet eens lezen voor je dit verhaal hier neer plempt?
Dat dossier is er al. Een lijst van 28 veroordelingen voor iedereen in te zien op internet volgens to.

Uitprinten dan maar.
Hoe kan je veroordelingen vinden op internet?
Welke instantie heb je inzage ingegeven?
Froezel schreef:
16-09-2018 17:32
Ja blijkbaar is elk strafblad vindbaar voor to.
Froezel schreef:
16-09-2018 17:32
Er staat als je de naam van mijn collegaatje Googled een hele site vol met haar zgn 'wandaden' van een ex.
Wellicht is er iemand boos op die man of heeft hij op marktplaats mensen opgelicht en staat er zo met naam en toenaam op.
Toch weer in overleg met de woningbouw. Als zij niets doen tegen buurman, verzoeken of ze een andere woning voor jou hebben.

De woningbouw kan waarschijnlijk ook niet zo heel veel doen als de man gewoon zijn huur betaalt en niet meer doet dan op zijn stoepje te zitten.

Je bent weinig concreet over wat hij dan precies doet waar jij zo bang voor moet zijn, behalve dat hij ‘intimideert’. Waarschijnlijk ‘doet’ hij dan ook niet zo veel. Maar als jij er zo ongelukkig van wordt, vraag een andere woning.
Hoe intimideert hij jou dan? Wat doet hij jou aan zodat je overdag elke keer in spanning zit?
knopper wijzigde dit bericht op 16-09-2018 21:29
71.78% gewijzigd
patchouli_ schreef:
16-09-2018 18:10

Je bent weinig concreet over wat hij dan precies doet waar jij zo bang voor moet zijn, behalve dat hij ‘intimideert’. Waarschijnlijk ‘doet’ hij dan ook niet zo veel. Maar als jij er zo ongelukkig van wordt, vraag een andere woning.
Ik vermoed..''ik vul het in'' dat het om een man gaat die psychotische klachten heeft d.m.v. veel drugs en alcohol gebruik.
Komt hierdoor agressief over naar politie en buren. en met intimiderend kan het zijn dat deze verwarde man instanties / buren bang maakt om iets gedaan te krijgen, of seksueel getinte opmerkingen maakt jegens vrouwen zoals bijv. TO en gewoon schreeuwerig praten/zin doordrijven. maar dat is wat ik ik nu invul.. en wat ik denk dat er speelt. en gezien dhr ook een strafblad zou hebben.
Sjaakiezwart schreef:
16-09-2018 18:22
Ik vermoed..''ik vul het in'' dat het om een man gaat die psychotische klachten heeft d.m.v. veel drugs en alcohol gebruik.
Komt hierdoor agressief over naar politie en buren. en met intimiderend kan het zijn dat deze verwarde man instanties / buren bang maakt om iets gedaan te krijgen, of seksueel getinte opmerkingen maakt jegens vrouwen zoals bijv. TO en gewoon schreeuwerig praten/zin doordrijven. maar dat is wat ik ik nu invul.. en wat ik denk dat er speelt. en gezien dhr ook een strafblad zou hebben.
Je kaapt het topic van to weg met je raadspelletje.
Je werkt niet dat je er de hele dag zo op kunt letten?
Sjaakiezwart schreef:
Ik snap wat je bedoelt.

Opgepakt omdat mensen je verwarrend vinden.. Klinkt ook niet helemaal fair
Hoe kom je aan zijn strafblad dat je zijn veroordelingen weet?
Sjaakiezwart schreef:
Veel sterkte, bij mij in de straat zijn deze week al twee verwarrende mensen opgepakt...

Jij raakt er erg verward van?
Over het algemeen is de politie niet doodsbang voor mensen hoor.
Raising kids is a walk in the park. Jurassic Park.
..
anoniem_376170 wijzigde dit bericht op 17-09-2018 18:30
99.58% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven