Vervelende buurman

16-09-2018 17:15 34 berichten
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-09-2018 19:32
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn getroffen. Mvg Moderator Viva forum
99.85% gewijzigd
2e reactie van to is te lezen met loepen bij to.
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet een keer met een vriendin op hem af stappen en samen een borrel drinken? Misschien valt ie wel mee.
Steeds bang langslopen triggert ook iets bij gekke types denk ik. Net als bij valse honden.
Maar niet samen gaan snuiven dan heb je verkering dat wil je niet!
Lieverniet1109 schreef:
16-09-2018 19:03
Nee er staat inderdaad geen lijst op internet met wat hij gedaan heeft, maar zoek je op zijn naam dan krijg je artikelen te zien van de krant. Waarin staat dat hij meer dan 28 veroordelingen heeft. In mijn woonplaats kent iedereen hem. En huur betaald hij niet omdat hij bij iemand inwoont. En het probleem met hem is dat hij niks te verliezen heeft!. Op de site " andereverhalenuitderechtbank " staan meerdere teksten over hem. Wat hij allemaal doet, door de weeks om 2:30 'snachts keihard zijn radio aan, schreeuwen, bonken op de muren. Over het stukje gras wat hiervoor ligt wat van iedereen hier is mag niemand over heen lopen want " hij golft daar " niemand hier durft hem aan te spreken door zijn naam die hij heeft, ik heb al verschillende buren hierover gehoord en het eerste wat ze zeggen is " ik schrijf me al in voor nieuwe woningen want als ik de politie erbij haal heb ik geen woning meer ", ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is?
-
knopper wijzigde dit bericht op 17-09-2018 22:25
1.81% gewijzigd
Tja, je gaat niet van zo iemand afkomen als je niks doet natuurlijk. Woningstichting kan niets zonder klachten. En als je niet klaagt gaan ze je al helemaal geen andere woning geven (als je wel klaagt meestal ook niet trouwens).

Het is een inwoner. Heeft dus geen enkel recht op de woning. Klagen bij de woningstichting (bij voorkeur met meerdere buurtbewoners) betekent dat zij de huurder gaan aanspreken. Die moet de inwoner eruit zetten. Dat kan vrij hoog oplopen, zelfs in extreme gevallen tot huurder wordt uitgezet omdat hij inwoner er niet uitzet. Negen van de tien keer kiezen ze eieren voor hun geld.

Kortom, als je er vanaf wil, zul je iets moeten gaan doen. Doe je niks, dan verandert er niks.
Pergamon schreef:
16-09-2018 17:45
Wat gaat het ministerie in godsnaam voor de doen? De wet wijzigen?!

En de media: lekker, een heksenjacht zonder goed proces of dossieropbouw. Net wat dit land nodig heeft.

TO: zorg dat er een goed dossier wordt aangelegd (veel bellen, alles noteren, etc)
heel simpel wat gaat het ministerie doen? dingen registeren. wat de politie vertikt doet het ministerie wel.
bovendien maken hun rapportages die naar de minister gaan. Een wetswijziging is natuurlijk niet aan de orde, maar hun hebben vaak wel veel beter advies. Ik ben iig veel beter geholpen door het ministerie met mijn vraag dan door de politie. Dat is mijn persoonlijke eigen ervaring dus.

En media? tja als je inzichtelijke maatschappelijke problemen aan de kaak wilt stellen, dan moet je het toch naar de pers gooien. uiteraard wel een kwaliteitskrant /media die serieus op onderzoek gaan, geen NOS en geen Telegraaf gezwam.
S-Groot schreef:
16-09-2018 18:37
Jij raakt er erg verward van?
Nouja, hopelijk maak je het van de week mee :-) dan weet je wat ik bedoel ;-)

Annyway, ik ben benieuwd wat TO nu gaat doen.
wat je ook kan doen, alles gewoon noteren.
en dat teruggeven aan de woningbouw.
en eventueel vragen om een andere woning als het echt niet meer gaat.
-Red- schreef:
17-09-2018 07:16
.

Kortom, als je er vanaf wil, zul je iets moeten gaan doen. Doe je niks, dan verandert er niks.
+1
Sjaakiezwart schreef:
17-09-2018 16:22
heel simpel wat gaat het ministerie doen? dingen registeren. wat de politie vertikt doet het ministerie wel.
bovendien maken hun rapportages die naar de minister gaan. Een wetswijziging is natuurlijk niet aan de orde, maar hun hebben vaak wel veel beter advies. Ik ben iig veel beter geholpen door het ministerie met mijn vraag dan door de politie. Dat is mijn persoonlijke eigen ervaring dus.

En media? tja als je inzichtelijke maatschappelijke problemen aan de kaak wilt stellen, dan moet je het toch naar de pers gooien. uiteraard wel een kwaliteitskrant /media die serieus op onderzoek gaan, geen NOS en geen Telegraaf gezwam.
Dit soort dingen, àls je daar al je toevlucht toe wil nemen, vereisen toch echt dat je zelf ook al actie hebt ondernomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven