Centraal Moderatortopic
woensdag 29 augustus 2018 om 10:30
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p28955681
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-106/list_messages/431859
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p28955681
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-106/list_messages/431859
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 16 september 2018 om 19:23
En nee, ik ga die topics niet staffen. Voor je het weet hebben de reageerders die nu ten onrechte aangemerkt zijn als TO dan een perma te pakken wegens trollen, dus daar begin ik niet aan.Lady*Voldemort schreef: ↑16-09-2018 19:21Oh, en bij de afdeling Nieuwe Topics staat een hele shitload aan troltopics waarvan de OP is verwijderd wegens Goedkeuring, en waar de eerste (niet zo slimme) reageerder nu de TO is. Aan de reacties meen ik op te kunnen maken dat de OP van die topics nou niet direct goedkeuringswaardig was, dus of je die topics ook even wilt wieberen en neem die TO dan meteen mee.

zondag 16 september 2018 om 19:24
Dit dus,. Maar nee hoor, waterdicht en het werkt oh zo fijn. Wat zit daar achter die computer joh? Een paar middelbare scholieren die een dagje stage mogen lopen?Lady*Voldemort schreef: ↑16-09-2018 19:21Oh, en bij de afdeling Nieuwe Topics staat een hele shitload aan troltopics waarvan de OP is verwijderd wegens Goedkeuring, en waar de eerste (niet zo slimme) reageerder nu de TO is. Aan de reacties meen ik op te kunnen maken dat de OP van die topics nou niet direct goedkeuringswaardig was, dus of je die topics ook even wilt wieberen en neem die TO dan meteen mee.
zondag 16 september 2018 om 19:24
zondag 16 september 2018 om 19:25
Was het maar waar.streepjesdekbed schreef: ↑16-09-2018 19:24Dit dus,. Maar nee hoor, waterdicht en het werkt oh zo fijn. Wat zit daar achter die computer joh? Een paar middelbare scholieren die een dagje stage mogen lopen?
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 16 september 2018 om 19:26
Het Goedkeurbeleid werkt alleen voor nieuwe accounts. Dit trollaccount (en alle anderen) zijn vorig jaar al aangemaakt.streepjesdekbed schreef: ↑16-09-2018 19:24Dit dus,. Maar nee hoor, waterdicht en het werkt oh zo fijn. Wat zit daar achter die computer joh? Een paar middelbare scholieren die een dagje stage mogen lopen?
¡Apagando las luces!
zondag 16 september 2018 om 19:26
Hij is eindelijk weg!hudsonleegverkoop schreef: ↑16-09-2018 19:17Deze meld ik vandaag maar voor de derde keer die is helemaal niet verwijderd: kinderen/quot-mam-ik-heb-geen-vriendinn ... #p29024559

zondag 16 september 2018 om 19:27
Dat snap ik. Ik had het over de mods. Die totaaaaaaaal niet snappen wat ze moeten doen om dit op te lossen of in elk geval voor nu te stoppen.SombraOnline schreef: ↑16-09-2018 19:26Het Goedkeurbeleid werkt alleen voor nieuwe accounts. Dit trollaccount (en alle anderen) zijn vorig jaar al aangemaakt.
zondag 16 september 2018 om 19:27

Ik voorspel dat het forum straks offline gaat.
En daarna een nietszeggend bericht van cm waarin wordt gevraagd om begrip en geduld en een strak offtopicwisbeleid op dit topic.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zondag 16 september 2018 om 19:28
Ik heb het over nieuwe topics waarvan de OP verdwenen is, dus wel degelijk Goedkeurtopics. Eentje over een grafje van een overleden zoon, nog iets over een intieme vraag van een negenjarige, en zo nog wat van dat geouwehoer. Maar dat kun je zelf ook vinden als je bij Nieuwe Topics kijkt.SombraOnline schreef: ↑16-09-2018 19:26Het Goedkeurbeleid werkt alleen voor nieuwe accounts. Dit trollaccount (en alle anderen) zijn vorig jaar al aangemaakt.
zondag 16 september 2018 om 19:29
Die zijn dus van een troll die al een jaar lid is. Alleen is de mod zo dom geweest om alleen de berichten te verwijderen, en niet de topics.Lady*Voldemort schreef: ↑16-09-2018 19:28Ik heb het over nieuwe topics waarvan de OP verdwenen is, dus wel degelijk Goedkeurtopics. Eentje over een grafje van een overleden zoon, nog iets over een intieme vraag van een negenjarige, en zo nog wat van dat geouwehoer. Maar dat kun je zelf ook vinden als je bij Nieuwe Topics kijkt.
sombraonline wijzigde dit bericht op 16-09-2018 19:31
0.10% gewijzigd
¡Apagando las luces!
zondag 16 september 2018 om 19:30
Helaas, dat beleid werkt ook niet, maar dat willen ze niet horen.SombraOnline schreef: ↑16-09-2018 19:26Het Goedkeurbeleid werkt alleen voor nieuwe accounts. Dit trollaccount (en alle anderen) zijn vorig jaar al aangemaakt.
Het werkt echt alleen tegen Koreaanse tekens en tegen een prettig forum.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 16 september 2018 om 19:32
Je zou denken dat als de OP weg is het hele topic weg is. Maar het zal wel aan de technische dienst liggen.SombraOnline schreef: ↑16-09-2018 19:29Die zijn dus van een troll die al een jaar lid is. Alleen is de mod zo dom geweest om alleen de berichten te verwijderen, en niet de topics.

zondag 16 september 2018 om 19:33
Zo werkt het dus helaas niethudsonleegverkoop schreef: ↑16-09-2018 19:32Je zou denken dat als de OP weg is het hele topic weg is. Maar het zal wel aan de technische dienst liggen.![]()

¡Apagando las luces!

zondag 16 september 2018 om 19:34
hudsonleegverkoop schreef: ↑16-09-2018 19:33Het is bij deze klaar. Ik wil vanaf nu op anoniem. En nu kom ik ook niet meer terug.
Busted.

zondag 16 september 2018 om 19:35
hudsonleegverkoop schreef: ↑16-09-2018 19:22-> waarom heeft deze smiley als je onder een post op smilies klikt blauwe pompons en als je die post roze?
Is al eeuwen bekend en lijkt me op dit moment niet echt een prioriteit.
Toch.

zondag 16 september 2018 om 19:35
Oh echt???SombraOnline schreef: ↑16-09-2018 19:29Die zijn dus van een troll die al een jaar lid is. Alleen is de mod zo dom geweest om alleen de berichten te verwijderen, en niet de topics.
Wat stom. Niet van mij hoor, ik heb die rare OP's nooit gezien dus er viel weinig te loepen. Maar jij hebt dus wel geloept begrijp ik?
Nou ja, één ding is zeker: deze actie is goed voorbereid. En door vooral niet naar de forummers te luisteren heeft Hogerhand een enorm positieve bijdrage geleverd aan het succes ervan.

zondag 16 september 2018 om 19:37
Joh, dat zei ik gisteren ook, en zie me nu eens. Blijf toch gezellig bij ons.hudsonleegverkoop schreef: ↑16-09-2018 19:33Het is bij deze klaar. Ik wil vanaf nu op anoniem. En nu kom ik ook niet meer terug.

Is dat omdat je strakjes toch een permaban hebt?hudsonleegverkoop schreef: ↑16-09-2018 19:33Het is bij deze klaar. Ik wil vanaf nu op anoniem. En nu kom ik ook niet meer terug.
Misschien terug komen als je een echt goed troltopic kan openen/of echt leuke grapjes kan maken?

Niet geloept, maar in elke OP stond hetzelfde, en van dezelfde forummer. Die al een jaar lid is.Lady*Voldemort schreef: ↑16-09-2018 19:35Oh echt???
Wat stom. Niet van mij hoor, ik heb die rare OP's nooit gezien dus er viel weinig te loepen. Maar jij hebt dus wel geloept begrijp ik?
Nou ja, één ding is zeker: deze actie is goed voorbereid. En door vooral niet naar de forummers te luisteren heeft Hogerhand een enorm positieve bijdrage geleverd aan het succes ervan.

¡Apagando las luces!

zondag 16 september 2018 om 19:43
Als een stuk of 10 van ons nou even een nieuw topic open met als titel " zodat we die ander topics niet meer zien" of zoiets , dan is de rechter kolom nieuwe topics tenminste verschoond van die walgelijke titels.
Edit: ok, het is niet nodig, de mod is terug.
Edit: ok, het is niet nodig, de mod is terug.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 16-09-2018 19:47
10.21% gewijzigd
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.

zondag 16 september 2018 om 19:46
zondag 16 september 2018 om 20:24
Het ging over wat voor bericht er dan geplaatst gaat worden hier, niet over of ze verder nog gaan nadenken.