Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 16 september 2018 om 21:49
Het ging ook niet helemaal met opzet hoor. Ik had daar geen reet aanspraak meer omdat ik een HBO-cursus deed, dus toen ging ik maar dansen met die etalagepop die daar in de hoek stond. En dat bleek dus de mascotte te zijn, en haar kop zat nogal los. Shit happens.*Labalade* schreef: ↑16-09-2018 21:42Jullie eten allemaal dingen die ik niet ken...
Vanavond pannenkoeken gegeten. In de Efteling![]()
@lady Voldemort:![]()
(De mascotte slopen vind ik dan wel weer echt erg eigenlijk![]()
zondag 16 september 2018 om 22:18
Dat zegt alles....Lady*Voldemort schreef: ↑16-09-2018 21:49Het ging ook niet helemaal met opzet hoor. Ik had daar geen reet aanspraak meer omdat ik een HBO-cursus deed, dus toen ging ik maar dansen met die etalagepop die daar in de hoek stond. En dat bleek dus de mascotte te zijn, en haar kop zat nogal los. Shit happens.
maandag 17 september 2018 om 00:24
Het niveau daalt nu echt aan alle kanten... Ik heb Kiki niet voor niets geblokt hè. 
Zeg maar hoe zit dat met vorig jaar? Ik lees dat er toen al tevergeefs gewaarschuwd werd voor troltopics, maar dat weet ik niet meer. Hoe zat dat dan? En is dat nog ergens terug te lezen?
Zeg maar hoe zit dat met vorig jaar? Ik lees dat er toen al tevergeefs gewaarschuwd werd voor troltopics, maar dat weet ik niet meer. Hoe zat dat dan? En is dat nog ergens terug te lezen?
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
maandag 17 september 2018 om 00:59
maandag 17 september 2018 om 01:04
ze is stomvervelend met haar herhaalde verhalen maar ze doet niks tegen de regels. ze is geband omdat anderen een hekel aan haar hebben. zij kunnen haar ook negeren. nu moet de zondebok weg. Raar. Ook sneu want deze vrouw heeft serieuze issues
maandag 17 september 2018 om 01:09
Ik zag 10 september een ban voorbij komen. Een topicban melden ze niet? Ik weet niet wat ze gezegd heeft, maar gezien de willekeur van het bansysteem geloof ik je direct.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
maandag 17 september 2018 om 01:15
Ik vind dit een lastige. Ik heb dat topic gevolgd en ben het op zich met Meds eens, negeren is ook een optie. Maar tegelijkertijd hebben de schrijvers in dat topic in eerste instantie echt met engelengeduld op haar gereageerd en eindeloos geprobeerd in gesprek te gaan. Ik kan me goed voorstellen gezien haar gedrag dat er voor een topicban is gekozen, maar strikt genomen is het wel waar dat ze niet echt iets deed dat niet mag. Alleen is continu zeggen dat jouw verdriet erger is dan dat van alle anderen die meeschrijven op den duur wel kwetsend.
Als ik haar was, zou ik een eigen topic openen, zodat haar verhaal centraal komt te staan, want dat lijkt ze wel graag te willen.
Tjezus, wat vals