Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Misschien zitten de mods en de trollen samen in één kamer en zijn ze gezellig enorm dronken aan het worden met een flinke lachkick. Ongelofelijk dit zeg.
Lucifer2018 schreef:
16-09-2018 19:21
Trollen/modsgate.

Wtf zijn die aan het doen. :-D :-D

De trollen zijn aan de winnende hand.
Het forum is ook retetraag bij mij :rofl:
¡Apagando las luces!
TanteBedelia schreef:
16-09-2018 19:22
Wat ik begreep van iemand die op de uni werkt is dat bannen geen zin heeft, de ict zorgt er voor dat er elke dag een soort nieuw ip is op de uni. Hij heeft het ooit eens uitlrg gedaan via een ander forum bannen heeft geen nut.
Dan heb je nog altijd mogelijkheden als emailbevestiging alleen via erkende providers of dat je een account moet verifieren via de SMS. Waar je dan natuurlijk alleen Nederlandse 06-nummers moet toestaan.
Wie ben jij eigenlijk, Hudson? Je bent net zo lang lid als de meeste trollen.
#doei
Star² schreef:
16-09-2018 19:27
#doei
:monkey:
Lucifer2018 schreef:
16-09-2018 19:28
:monkey:

Wat nou aap? :bunny:
Star² schreef:
#doei
Ik heb wel eerder andere accountnamen gehad. ;) Ik zit hier al zeker sinds 2015.
Hoe zit dat met Minerva en die 500+ accounts waar ik soms over lees. Heb ik iets gemist?
hudsonleegverkoop schreef:
16-09-2018 19:30
Ik heb wel eerder andere accountnamen gehad. ;) Ik zit hier al zeker sinds 2015.

Uhuh. En net als die andere trollen 'toevallig' op anoniem gaan.
Star² schreef:
16-09-2018 19:29
Wat nou aap? :bunny:
:cat:
Lucifer2018 schreef:
16-09-2018 19:35
:cat:

:puppy:
RikM schreef:
16-09-2018 19:32
Hoe zit dat met Minerva en die 500+ accounts waar ik soms over lees. Heb ik iets gemist?
Dat was gisteren, al die trolletjes beweerden lid te zijn van Minerva en vorig jaar al die trollaccounts en -topics aangemaakt te hebben.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
16-09-2018 19:37
Dat was gisteren, al die trolletjes beweerden lid te zijn van Minerva en vorig jaar al die trollaccounts en -topics aangemaakt te hebben.
Dat is/zijn toch gewoon dezelfde(n) van die 'sorry voor de troltopics' van vandaag.
Lucifer2018 schreef:
16-09-2018 19:38
Dat is/zijn toch gewoon dezelfde(n) van die 'sorry voor de troltopics' van vandaag.
Ja, en die beweerden dus 550+ accounts te hebben aangemaakt. Als het echt is, gaat het nog leuk worden de komende dagen :rofl:
¡Apagando las luces!
Star² schreef:
#doei
:D
hudsonleegverkoop schreef:
16-09-2018 19:20
Ik kom er net achter dat de smileys niet kloppen.

Die cheerleader heeft bij de voorbeeldsmileys blauwe pompons en een harig poppetje wordt als je die hebt gepost ineens een ziek poppetje?

No shit Sherlock

:yawnee:
Pipistrello schreef:
16-09-2018 19:40
No shit Sherlock

Maar ze is al jaren lid hoor :rofl:
Pipistrello schreef:
No shit Sherlock

:rofl:
Purr-a-noia
Irrational fear that the cats are up to something
SombraOnline schreef:
Ja, en die beweerden dus 550+ accounts te hebben aangemaakt. Als het echt is, gaat het nog leuk worden de komende dagen :rofl:
Zullen we wedden op wanneer (bij welk van de 550+ accounts) de mods begrijpen dat ze niet enkel de openingspost maar het hele topic moeten verwijderen?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
16-09-2018 19:45
Zullen we wedden op wanneer (bij welk van de 550+ accounts) de mods begrijpen dat ze niet enkel de openingspost maar het hele topic moeten verwijderen?
Oh leuk, een forumspelletje! Ik zeg 631.
SombraOnline schreef:
16-09-2018 19:37

Maar wat daar nou toch de lol van is ontgaat me volkomen. :confused:
RikM schreef:
16-09-2018 19:50
Maar wat daar nou toch de lol van is ontgaat me volkomen. :confused:
Ontgroening natuurlijk. De feuten met een trechter jenever binnen gieten tot ze erin stikken mag niet meer, dus dan zoek je andere uitdagingen. Ik vraag me trouwens oprecht af wat erger is.
Lady*Voldemort schreef:
16-09-2018 19:53
Ontgroening natuurlijk. De feuten met een trechter jenever binnen gieten tot ze erin stikken mag niet meer, dus dan zoek je andere uitdagingen. Ik vraag me trouwens oprecht af wat erger is.
Oh, hier gebeurt dat gewoon nog.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
16-09-2018 19:57
Oh, hier gebeurt dat gewoon nog.
Groningen zeker? Daar lopen ze altijd 30 jaar achter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven