Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 17 september 2018 om 19:04
Nee joh.Leefvandaag schreef: ↑17-09-2018 19:01Ik lees(vooral) en schrijf hier nu een paar weken mee, leuk topic hebben jullie met veel vaste schrijvers, vinden jullie het leuk als ik iets meer over mezelf vertel of willen jullie iets van mij weten? Hoeft niet maar mag, ik bedacht mij dat ik hier wel heel plompverloren binnen ben komen vallen, reacties van mij komen later vanavond(mocht dat nodig zijn).
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 17 september 2018 om 19:15
Lid sinds 2016
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 17 september 2018 om 19:32
Nee.Leefvandaag schreef: ↑17-09-2018 19:01Ik lees(vooral) en schrijf hier nu een paar weken mee, leuk topic hebben jullie met veel vaste schrijvers, vinden jullie het leuk als ik iets meer over mezelf vertel of willen jullie iets van mij weten? Hoeft niet maar mag, ik bedacht mij dat ik hier wel heel plompverloren binnen ben komen vallen, reacties van mij komen later vanavond(mocht dat nodig zijn).
Napraat is Zwitserland.
In andere topic kun je jezelf wel voorstellen of meer van jezelf laten zien.
Als je dat heel bont zou maken kan er hier wel weer over nagesproken worden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 17 september 2018 om 20:03
Nee.MevrouwJack schreef: ↑17-09-2018 19:58Nou Zwitserland...
Alleen als Zwitserland een soort centraal strijdgebied was waar elk land zijn oorlogen uit kwam vechten![]()
Huppelende Heidie op de berg en gekke Gerrit met zijn geiten in de zomer.
En
Slalommende sloerie skiheld en lieve luisterende langlaufleraar in de winter.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 17 september 2018 om 20:19
Nee joh, ben je gek. Gewoon lekker schrijven en ruzie maken, kan jou het schelen.Leefvandaag schreef: ↑17-09-2018 19:01Ik lees(vooral) en schrijf hier nu een paar weken mee, leuk topic hebben jullie met veel vaste schrijvers, vinden jullie het leuk als ik iets meer over mezelf vertel of willen jullie iets van mij weten? Hoeft niet maar mag, ik bedacht mij dat ik hier wel heel plompverloren binnen ben komen vallen, reacties van mij komen later vanavond(mocht dat nodig zijn).
maandag 17 september 2018 om 20:24
Oh, en hehe. School heeft heel lang lopen zeiken en zoon heeft heel lang dwars gelegen, maar nu is ie er toch eindelijk van overtuigd dat ie die door school zo gewenste medicatie maar beter kan proberen omdat school zich anders handelingsverlegen verklaart en dan kan ie de rest van zijn leven lekker thuis gaan zitten, want andere scholen voor mijn zoon zijn er niet. Leve mijn zoon, maar wat een kutschool.
maandag 17 september 2018 om 20:29
Leefvandaag schreef: ↑17-09-2018 19:01Ik lees(vooral) en schrijf hier nu een paar weken mee, leuk topic hebben jullie met veel vaste schrijvers, vinden jullie het leuk als ik iets meer over mezelf vertel of willen jullie iets van mij weten? Hoeft niet maar mag, ik bedacht mij dat ik hier wel heel plompverloren binnen ben komen vallen, reacties van mij komen later vanavond(mocht dat nodig zijn).
Ik ga er van uit de de 'nee joh's' vooral gericht zijn op het feit dat je hier niks hoeft (te vertellen over je zelf) om mee te kunnen tetteren in dit topic. Maar dat het ook prima is als je wel wat kwijt wil (tis geen desinteresse). 'Plompverloren' is volgens mij ergens opgenomen als voorwaarde in de statuten van napraat, maar dat zou ik even na moeten zoeken.
Ik vind het bijvoorbeeld best leuk om te weten waarom iemand hier schrijft/is gaan schrijven (op vf) en wat je er aan hebt.
maandag 17 september 2018 om 20:32
ik krijg hoop
maandag 17 september 2018 om 20:37
Enn.
Aangenaam
Salade, kaasschnitzel en gebakken aardappeltjes.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 17 september 2018 om 20:38
Doet dat lekker op het voorsteltopic.shifty schreef: ↑17-09-2018 20:29Ik ga er van uit de de 'nee joh's' vooral gericht zijn op het feit dat je hier niks hoeft (te vertellen over je zelf) om mee te kunnen tetteren in dit topic. Maar dat het ook prima is als je wel wat kwijt wil (tis geen desinteresse). 'Plompverloren' is volgens mij ergens opgenomen als voorwaarde in de statuten van napraat, maar dat zou ik even na moeten zoeken.
Ik vind het bijvoorbeeld best leuk om te weten waarom iemand hier schrijft/is gaan schrijven (op vf) en wat je er aan hebt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 17 september 2018 om 20:42
Hij wil het vooral proberen vanwege zijn klasgenoten, die hij niet graag zou missen. Die druk vindt hij net als wij enorm stom, maar hij ziet nu wel in dat er vrij weinig keus is. Hij is ook een lastig geval hoor, ADHD en HIQ. Daar is niks voor hier in de regio. Hij zit nu in een havo-klas met voor de rest allemaal lieve internaliserende autisten en daar valt ie een beetje buiten de boot, vooral volgens de docenten dan want met de jongens kan ie het prima vinden.
En dat spul, tja. Ritalin hebben we al geprobeerd, dat was niks. We gaan nu voor clonidine, dat kreeg hij toen na dat malle auto-ongeluk ook en dat had geheel onvoorzien een hele goede invloed op zijn gedrag, mits in een hele lage dosis. Mocht dat ook niks worden dan weet ik het even ook niet meer maar ik ben in ieder geval blij dat er weer even een opening is.
maandag 17 september 2018 om 20:43
dat ja
en verdere details op de sekspijler maar alsjeblieft niet hier
maandag 17 september 2018 om 20:57
Oh dat geeft de burger moedblijfgewoonbianca schreef: ↑17-09-2018 20:53Heftig pilletje.
Als je opvliegers krijgt kun je er misschien wel wat van ‘m kopen![]()
maandag 17 september 2018 om 21:02
Ik ben benieuwd LV. Medicatie die op je hersenen werkt, dat doe je niet zomaar. Je bent per slot je hersenen.
Hier is de jongste dit jaar op speciaal onderwijs begonnen in een havo/vwo klasje vol internaliserende kinderen. Hij gaat voor het eerst sinds lang zonder buikpijn en tranen naar school. We hopen binnenkort ook eindelijk te horen waarom hij is zoals hij is.
Hier is de jongste dit jaar op speciaal onderwijs begonnen in een havo/vwo klasje vol internaliserende kinderen. Hij gaat voor het eerst sinds lang zonder buikpijn en tranen naar school. We hopen binnenkort ook eindelijk te horen waarom hij is zoals hij is.
maandag 17 september 2018 om 21:04
Nee lekker toch niet
maandag 17 september 2018 om 21:10
Mij boeit het eigenlijk niet zo, waarom mijn zoon is zoals ie is. Ze zeuren ook al meer dan een jaar om aanvullende diagnoses, maar daar zie ik geen enkel heil in. Ik bedoel, ik gok erop dat ik zo een autisme-diagnose op kan halen voor hem, maar daar wordt ie echt niet minder druk van en dat drukke is nou net het probleem van school.yette schreef: ↑17-09-2018 21:02Ik ben benieuwd LV. Medicatie die op je hersenen werkt, dat doe je niet zomaar. Je bent per slot je hersenen.
En wat de school betreft: hij zit al sinds zijn zesde op die school, op de SO-afdeling. En die was inderdaad echt fantastisch en een verademing. Maar de VSO-afdeling is dus gewoon drie keer kut en een alternatief is er niet.