Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
bloosje schreef:
19-09-2018 17:48
maar hoop wel dat ze het flikt vannacht

Natuurlijk heeft ze "het geflikt", het is een professionele zangeres. Die hele show is doorgestoken kaart.
Ik vind het een prima discussie/gesprek eigenlijk, over Glennis zijn we wel uitgeluld inmiddels.
Lady*Voldemort schreef:
19-09-2018 17:07
En de aanstichter van het drama zit zich nu geband en wel de tering te lachen.
Het is jammer dat de mods niet goed opletten, want ze hoort een weekban te hebben. In juli had ze al 24 uur gehad, afgelopen week had het dus 48 uur moeten zijn.
¡Apagando las luces!
Star² schreef:
19-09-2018 17:56
Ik vind het een prima discussie/gesprek eigenlijk, over Glennis zijn we wel uitgeluld inmiddels.
Ik zou me er niet eens tegenaan hebben bemoeid als het alleen over Glennis was gegaan want dat hele mens en die hele AGT interesseren me werkelijk geen ene hol :rofl:

Maar wel stom van FV dat ze zo hapt. Het is nou niet alsof Loullah altijd het beste met haar voor heeft of zo.
Oke even in het algemeen ik had even niet aan de wuotes gedacht, dus ja logisch dat het dan geen zin heeft om iemand op negeer te zetten :rose:
Vlinder1963 schreef:
19-09-2018 18:24
Oke even in het algemeen ik had even niet aan de wuotes gedacht, dus ja logisch dat het dan geen zin heeft om iemand op negeer te zetten :rose:
Ik had haar maar weer eens van de negeer af. Gelijk was ik natuurlijk dom en eigenwijs, want andere mening. Ach nou ja, deze keer in ieder geval geen viezerik met een grote bek ;)

Ik verlaat dat topic maar weer, ben een soft die zich te makkelijk weg laat pesten.
Zouden mensen die telkens een racistenkaart trekken vaker last hebben van een lager zelfbeeld dan mensen die dat niet snel doen?
SadSloth schreef:
19-09-2018 20:07
Zouden mensen die telkens een racistenkaart trekken vaker last hebben van een lager zelfbeeld dan mensen die dat niet snel doen?
Geen idee. Ik denk dat ze te veel beinvloed zijn door nare ervaringen. Meer dan nodig, en in dat opzicht bitter geworden.
SadSloth schreef:

Ze voelen zich tekort gedaan.
Denk ik.
Star² schreef:
19-09-2018 17:56
Vind je? Ik vind dat racistenkaartje anders strontvervelend.
In het topic over die Armeense kinderen ging het op een geven moment ook alleen nog maar om gutmenschen (allemaal links natuurlijk) die voor blijven waren en de meeste andersdenkenden (waaronder ik) die voor weg gaan stemden, werden langzaamaan alleen nog maar als heel rechts gezien. Ik ben toen weg gebleven.
Geen zin in dat soort simplisme.
IK ben dus terug uit Amerika en het was een kut vakantie.
karin6789 schreef:
19-09-2018 20:21

Ach, hoe kan dat nou?
Ahh gutmenschen, ik hou ervan. En ben zelf ook al vaak zo genoemd op aktueel.

En toch vind ik Glennis een krijswijf.

Maar blijkbaar ben je dan een racist. Ofzo.
Pfff, ik ben Glennis moe.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
karin6789 schreef:
Ach wat jammer zeg. En je had je er net zo op verheugd. Wil je er iets over kwijt?
karin6789 schreef:
Joh, wat vervelend! Was alles kut? Waren er toch nog wat leuke dingen misschien?
Vliegreis: veel te zwaar, vooral heen maar terug moest 1 dag later en weer bijna aansluiting gemist vanwege oponthoud.
Verblijf bij zoon: hij deed vaak lullig, maakte dan wel excuses, maar korte tijd later weer meer van hetzelfde.
Ik werd na 3 dagen ziek: bronchitis, moeite met adem halen en droge hoest, dus ook heel slecht slapen.
Heel moe werd ik ervan en ben ik nog steeds. Gelukkig gaat het weer na een poosje vanzelf over als je maar rustig doet.

Ik moest van opluchting huilen toen ik mijn man weer zag die me afhaalde van Schiphol.
Nooit geen Amerika meer wat mij betreft.
Wat vervelend dat het tegenviel Karin :hug:
Wat zonde, Karin :hug:
¡Apagando las luces!
karin6789 schreef:
19-09-2018 20:28
Vliegreis: veel te zwaar, vooral heen maar terug moest 1 dag later en weer bijna aansluiting gemist vanwege oponthoud.
Verblijf bij zoon: hij deed vaak lullig, maakte dan wel excuses, maar korte tijd later weer meer van hetzelfde.
Ik werd na 3 dagen ziek: bronchitis, moeite met adem halen en droge hoest, dus ook heel slecht slapen.
Heel moe werd ik ervan en ben ik nog steeds. Gelukkig gaat het weer na een poosje vanzelf over als je maar rustig doet.

Ik moest van opluchting huilen toen ik mijn man weer zag die me afhaalde van Schiphol.
Nooit geen Amerika meer wat mij betreft.
He, wat jammer.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
19-09-2018 20:31
Wat vervelend dat het tegenviel Karin :hug:
Ach, kan gebeuren hoor, zo zwaar is het allemaal niet.
Ik laat mijn zoon nu maar even met rust, komt echt wel goed tussen mij en die jongen.
SadSloth schreef:
Weet ik niet of ze kennen gewoon weinig mensen uit andere culturen...onbekend maakt onbemind.
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
De meest verfrissende figuur vond ik nog de schoonvader van mijn zoon.Dat is gewoon een hardcore chagrijn. Je wordt toch melig van al dat awesome, great en fantastic.
SadSloth schreef:
Wat een eh....aparte gedachte.

Maar zouden mensen die gaan schuimbekken van “ Blanke Nederlanders zijn vaak racisten “ een laag zelfbeeld hebben ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven