Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb

Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
Gtst is wel diep gezonken ze proberen doelloos het woord vajajay hip te maken.
Lotte35 schreef:
18-09-2018 09:55
Haar hoofd is inderdaad vierkant en een beetje platgedrukt.
Alsof ze uit zo'n breedbeeldtelevisie van de eerste lichting is weggewandeld.

Verder vind ik haar prachtig hoor.
Voor die tanden zou ik een moord doen.
Ja, ik snap wel dat men haar prachtig kan vinden, maar ik vind haar hoofd alleen maar irritant eigenlijk.

Ben wel benieuwd waarom de hunk van Aysen (die ik overigens wel prachtig vind) ineens Zoey (die ik ook een irritant hoofd vind hebben) ten huwelijk vraagt.
Alle reacties Link kopieren
Nu weet ik waar ik die stem van herken, van de nieuwe GTST opa

Villa volta in de Efteling , de bokkenrijders verteller.

Jules Croiset.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
pepexx schreef:
19-09-2018 20:18

Jules Croiset.

O_O

Die man heeft zo´n heerlijke stem.
Waarom kunnen ze Lucas niet gewoon ontslaan en geven ze die arme Ferry zo´n zeikrol?
Sophiever schreef:
19-09-2018 20:32
O_O

Ja hè, vind ik nou ook.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
pepexx schreef:

Jules Croiset.
Oh volgende keer eens opletten. De verteller in het eerste gedeelte of is hij Hugo in het tweede gedeelte?
Als Zoë niet avond aan avond bij Leen Bakker aan het shoppen was, dan had ze die therapie allang bij elkaar gespaard.
Ik vind hier dingen van.
AbsolutelyFabulous schreef:
19-09-2018 21:26
Oh volgende keer eens opletten. De verteller in het eerste gedeelte of is hij Hugo in het tweede gedeelte?

Hij is Hugo.
https://youtu.be/DieUnYK6h4I
pepexx schreef:

Jules Croiset.
Oh, eindelijk weet ik het, ik heb er de hele avond over nagedacht!!! Dankjewel!
Don't cry, buy a bag and move on.
daenerys79 schreef:
19-09-2018 23:03
Oh, eindelijk weet ik het, ik heb er de hele avond over nagedacht!!! Dankjewel!
Graag gedaan.
Sophiever schreef:
19-09-2018 20:32
O_O

Ja, maar als ik nu GTST zie denk ik: “Dit huis. Dit vervloekte huis. Het is een hel gelijk.”

:proud:
Tja2 schreef:
20-09-2018 00:13
Ja, maar als ik nu GTST zie denk ik: “Dit huis. Dit vervloekte huis. Het is een hel gelijk.”

Dat is het doel van gtst toch ook? Allemaal vervloekte huizen.
Ik vind die Spanjool van Nina juist knap, ik snap wel dat ze hem wil in plaats van die driftkikker Bing :biggrin:

Verder stoor ik me ook echt mateloos aan het hoofd van Kimberly, maar ik weet nog niet zo goed waarom, en aan de lompheid van die Marieke.

Ik moet wel zeggen dat ik Sjors en Amir, oke de verhaallijn is nogal ongeloofwaardig, echt zo schattig vind. Ook omdat ze in het echt ook wat hebben denk ik, maar daar vliegen de vonken wel van af.
Sophiever schreef:
19-09-2018 20:34
Waarom kunnen ze Lucas niet gewoon ontslaan en geven ze die arme Ferry zo´n zeikrol?

Mee eens, ik vind het Lucasgehalte echt vele malen te hoog.
Dat gezeik met die fietsen, zo totaal oninteressant.
Lotte35 schreef:
20-09-2018 09:35
Mee eens, ik vind het Lucasgehalte echt vele malen te hoog.
Dat gezeik met die fietsen, zo totaal oninteressant.
Wacht maar, volgende week wordt het nog erger. Lijkt wel alsof een schrijver iets recht te zetten heeft met Ferry, wat een kleutergehalte.
Semu schreef:
20-09-2018 07:36
Ik vind die Spanjool van Nina juist knap, ik snap wel dat ze hem wil in plaats van die driftkikker Bing :biggrin:

Ik moet wel zeggen dat ik Sjors en Amir, oke de verhaallijn is nogal ongeloofwaardig, echt zo schattig vind. Ook omdat ze in het echt ook wat hebben denk ik, maar daar vliegen de vonken wel van af.
Inderdaad. De stellen die in het echt wat hebben kunnen de relatie goed neerzetten en Bing en Nina vind ik ook nog wel geloofwaardig op een manier. Zeker omdat Everon in het echt juist op mannen valt. De andere stellen geloof je gewoon niet.
Tja2 schreef:
20-09-2018 00:13

:rofl:
Sophiever schreef:
20-09-2018 09:49
Wacht maar, volgende week wordt het nog erger. Lijkt wel alsof een schrijver iets recht te zetten heeft met Ferry, wat een kleutergehalte.
Het is in elk geval weer typisch Lucas gedrag. Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij Sjors is waar ik me groen en geel aan erger aankomende week. Dat mens leeft totaal niet in de tegenwoordige tijd volgens mij. Hypocriet mens. Bah!
Sophiever schreef:
20-09-2018 09:49

:frusty:
Hunk van Aysen? Daar vind ik nou helemaal niks aan, er zit überhaupt niks leuks tussen vind ik.
GinnyJones schreef:
20-09-2018 15:39
Het is in elk geval weer typisch Lucas gedrag. Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij Sjors is waar ik me groen en geel aan erger aankomende week. Dat mens leeft totaal niet in de tegenwoordige tijd volgens mij. Hypocriet mens. Bah!
Hypocriet is ze zeker maar ik denk dat het gewoon komt omdat ze geen oma wil worden.
Sophiever schreef:
20-09-2018 07:20
Dat is het doel van gtst toch ook? Allemaal vervloekte huizen.
Hugo was in ieder geval zijn tijd ver vooruit...
Sophiever schreef:
20-09-2018 19:28
Hypocriet is ze zeker maar ik denk dat het gewoon komt omdat ze geen oma wil worden.
Hebben die twee het niet allang gedaan toen ze wekenlang samen in die tent sliepen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven