Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb

Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels erger ik me aan die twee zwarte naaktslakken op het gezicht van die Spanjaard op de plaats waar zijn wenkbrauwen horen te zitten.
Ik vind hier dingen van.
daenerys79 schreef:
10-09-2018 23:11
Ik vind die spanjool van Nina op Aladdin lijken!
Ik ook!!!!!
Het is vast al eens eerder gezegd (maar ik kijk niet meer en lees ook niet meer altijd mee): Janine gaat echt met de dag meer op Michael Jackson lijken.
titta schreef:
12-09-2018 19:47
Het is vast al eens eerder gezegd (maar ik kijk niet meer en lees ook niet meer altijd mee): Janine gaat echt met de dag meer op Michael Jackson lijken.
Nee hoor.
Wat was het vandaag saaaaaaaaai.
Ik erger me steeds meer aan Kimberly. Ik vond haar eerst echt leuk.
ik erger me aan marieke. Ok, je hebt een burnout. dat kan, maar dan lossen je hersencellen toch niet spontaan op? je kan toch wel bedenken dat je Ludo om zeep helpt als hij een vals schilderij gaat verkopen in zijn veilinghuis? :facepalm:
Don't cry, buy a bag and move on.
daenerys79 schreef:
13-09-2018 16:01
ik erger me aan marieke. Ok, je hebt een burnout. dat kan, maar dan lossen je hersencellen toch niet spontaan op? je kan toch wel bedenken dat je Ludo om zeep helpt als hij een vals schilderij gaat verkopen in zijn veilinghuis? :facepalm:

Daarom is er waarschijnlijk ook meer aan de hand :lightbulb:

Ik vind haar ook irritant hoor, maar ik vind het juist wel lekker dat er weer iemand is om me flink aan te ergeren :)
Spoiler in wit:

Ik denk dat ik gelijk had en dat Marieke een alzheimer achtige ziekte heeft. Ze was erg van streek na de uitslag en Zoe had dit door. In de koning doet Marieke alsof alles prima is gegaan tegenover Mark en Lucas. Zoe confronteert haar en ze praten over dat ze steeds meer zal gaan vergeten, iets dat met de juiste hulp nog wel "uitgesteld" kan worden maar dat ze uiteindelijk niet meer zal weten wie ze is en uiteindelijk zal vergeten te leven. Ze hebben niet de exacte diagnose genoemd maar dit wijst toch wel enorm die richting uit.
Ik vind het echt helemaal niks meer, wat een stomme verhaallijn van Nina. >:-(
Sabeltandcavia schreef:
11-09-2018 11:27
Inmiddels erger ik me aan die twee zwarte naaktslakken op het gezicht van die Spanjaard op de plaats waar zijn wenkbrauwen horen te zitten.
:rofl:
De verhaallijn van Nina vind ik juist de leukste van de serie.
Ik was van de week echt verbaasd over hoelang het haar van Nina is, zijn dat extensions...Voor mijn gevoel had ze altijd haar haar een stuk over haar schouder maar zeker niet tot haar kont.....
Der Loedo en Ding hebben wel erg snel het precieze verblijf van Nina gevonden.. Hoera voor de paragnost!
Ik vind het echt niet leuk dat alles om Nina draait. Zij speelt echt de hoofdrol, de rest van de lijnen zijn maar bijzaak.
watdachtjehiervan schreef:
13-09-2018 12:19
Ik erger me steeds meer aan Kimberly. Ik vond haar eerst echt leuk.
Ik erger me aan haar hoofd. Zo vierkant en ze trekt altijd zo'n stomme gezichten, vooral als ze huilt.
lise1985 schreef:
17-09-2018 20:16
Ik vind het echt niet leuk dat alles om Nina draait. Zij speelt echt de hoofdrol, de rest van de lijnen zijn maar bijzaak.
Naam van de serie omdopen.
Prinses op pad: De avonturen van Nina
AbsolutelyFabulous schreef:
17-09-2018 20:22
Of: "Goede Nina, slechte Nina"
Misschien kan Nina gewoon een keer meedoen aan Expeditie Robinson. Met een beetje geluk gaat ze snel naar het afvallerseiland en met nog wat meer geluk vergeet iedereen dat ze daar zit.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Calamitycat schreef:
17-09-2018 20:30
Misschien kan Nina gewoon een keer meedoen aan Expeditie Robinson. Met een beetje geluk gaat ze snel naar het afvallerseiland en met nog wat meer geluk vergeet iedereen dat ze daar zit.
:high5:
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 17-09-2018 20:34
1.10% gewijzigd
17-09-2018 20:22
lise1985 schreef:
Er is ook niet veel van de andere verhalen te maken.
lise1985 schreef:
Daarom kijk ik het ook nauwelijks meer. Ik lees alleen nog de spoilers.
17-09-2018 20:21
Ik erger me aan haar hoofd. Zo vierkant en ze trekt altijd zo'n stomme gezichten, vooral als ze huilt.

Haar hoofd is inderdaad vierkant en een beetje platgedrukt.
Alsof ze uit zo'n breedbeeldtelevisie van de eerste lichting is weggewandeld.

Verder vind ik haar prachtig hoor.
Voor die tanden zou ik een moord doen.
anoniem_67eab3cbf367d wijzigde dit bericht op 18-09-2018 11:02
0.75% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven