Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb

Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
Waar is Lana?
Sabeltandcavia schreef:
07-09-2018 09:59
Ik hou ze ook niet uit elkaar en ik vind er bovendien niets hunkerigs aan. Alleen die accentloos Nederlands sprekende Spanjaard kan er mee door.
Ik vind die hunk van Aysen behoorlijk leuk
Alle reacties Link kopieren
Ja die van Aysen vind ik ook wel leuk.
Verder vind ik het superirritant dat de cliffhanger alweer om Nina draait. Vreselijk stom, debiel en niet leuk.
Gister voor het eerst op Rtl Lounge gekeken (heb die zender pas) dus lig een dagje voor :)
En wat Rik betreft, niemand blijft verlamd in Meerdijk dus dat komt ook weer goed.
Ik vind het vooral heel erg saai dat ze alweer kiezen voor een verlammingsverhaallijn. Hadden ze nou echt niet iets originelers kunnen bedenken? We hebben dat al zoooo vaak gezien.
Toen die politie 'hunk' tegen Aysen zei dat hij een carrière had en een goede rechercheur was, dacht ik vooral 'hoeve jaar geleden heb jij je middelbareschooldiploma gehaald?'😅

Ik mis Jack nog steeds, dat vond ik wel een hunk.
Oh, de acteur is 26, valt mee. Misschien zei hij het heel ongeloofwaardig dan :)
florita schreef:
07-09-2018 15:19
Toen die politie 'hunk' tegen Aysen zei dat hij een carrière had en een goede rechercheur was, dacht ik vooral 'hoeve jaar geleden heb jij je middelbareschooldiploma gehaald?'😅

Ik mis Jack nog steeds, dat vond ik wel een hunk.
Oh ja Jack. By far de hunk der hunken in Meerdijk
Maaruh, wil iemand mij vertellen waar Lana is? Please?
En Alex is ook verdwenen.
watdachtjehiervan schreef:
07-09-2018 16:59
Maaruh, wil iemand mij vertellen waar Lana is? Please?
De zomervakantie is voorbij dus die zit op school.
thee schreef:
07-09-2018 13:54
En wat Rik betreft, niemand blijft verlamd in Meerdijk dus dat komt ook weer goed.
Inderdaad, haha
Die Spanjaard bij Nina vind ik mhew
Die man die bij bing was met die foto
Wie is dat ?
Die is wel leuk 😎

En die Janine, als er wat gebeurd is het jullie verantwoordelijkheid

Pfff 😅

Heb daarna niet meer gekeken want was afgeleid door iets anders
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Nina zal niet meer zwanger zijn, toch? dan zou ze al ruim 3 maanden zijn, dat zou ze toch wel merken/zien?

En wat ik wel apart vind is dat ze niet doorgegaan zijn op de dag na de cliff maar dat meerdijk ook 2 maanden verder is. dat deden ze voorheen toch niet?
Don't cry, buy a bag and move on.
daenerys79 schreef:
07-09-2018 23:03
Nina zal niet meer zwanger zijn, toch? dan zou ze al ruim 3 maanden zijn, dat zou ze toch wel merken/zien?

En wat ik wel apart vind is dat ze niet doorgegaan zijn op de dag na de cliff maar dat meerdijk ook 2 maanden verder is. dat deden ze voorheen toch niet?
Nee, dat deden ze voorheen ook niet.. zal wel een nieuwe tactiek zijn om de aanfluiting die ze er verder van maken te verhullen ofzo..
Ik geef antwoord op je andere vraag in het wit hieronder..

Nina is steeds misselijk en doet een zwangerschapstest, deze blijkt positief en ze verteld de Spanjaard dat hij vader wordt. Dat kan want ze hebben liggen seksen. Hij gelooft niet echt dat het van hem is en vraagt of ze zwangerschapstest ook aangeeft hoelang ze zwanger is. Nee, helaas niet. Daarna vertrekt Nina met onbekende bestemming omdat ze niet terug wil naar Meerdijk zoals de Spanjaard graag wil. Ik weet niet of het normaal is dat zwangerschapsmisselijkheid pas na 2 maanden begint.. Het kan alle kanten op dus.. van Amir of van de Spanjaard..
[quote=GinnyJones post_id=28992822 time=1536354797 user_id=329643]
Nee, dat deden ze voorheen ook niet.. zal wel een nieuwe tactiek zijn om de aanfluiting die ze er verder van maken te verhullen ofzo..
Ik geef antwoord op je andere vraag in het wit hieronder..

Aha... thanx! ik hou van spoilers. Ik vond het ook al te snel dat wij te zien kregen waar ze was...
Benieuwd of Nina's geheugen (weer) is aangetast of dat er een andere reden is dat ze niet van Spanje naar Meerdijk wil gaan.
En ook waarom de Spanjaard niet direct gewoon tegen Bing zegt wat er aan de hand is.
Dat doen ze waarschijnlijk zodat wij ons met z'n allen afvragen wat er is gebeurd en blijven kijken
Voor het eerst in de geschiedenis van gtst hebben ze in Meerdijk ook zomervakantie. Zouden ze ook weekends gaan invoeren? Niet dat het wat uitmaakt want niemand werkt.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
08-09-2018 15:24
Voor het eerst in de geschiedenis van gtst hebben ze in Meerdijk ook zomervakantie. Zouden ze ook weekends gaan invoeren? Niet dat het wat uitmaakt want niemand werkt.
Nou, dat vind ik een beetje lullig van je hoor.. Janine is erg druk bezig met haar nieuwe luisterboek voor storytel...
Ik vind die spanjool van Nina op Aladdin lijken!
Wat denken jullie dat er aan de hand is met Marieke?
Lotte35 schreef:
11-09-2018 09:22
Ik denk een hersentumor of dementie..
Lotte35 schreef:
Nog niet hersteld van d’r burn-out, te snel weer aan het werk, probeert d’r fouten te verbergen (net zoals toen ze de creditcard van Janine had leeggetrokken)
Uiteindelijk komt alles uit, iedereen boos, maar toch ook weer niet want ja, burn-out he!
Lotte35 schreef:
Ik denk dat ze gewoon dom en irritant is.
GinnyJones schreef:
11-09-2018 09:36
Ik denk een hersentumor of dementie..
Dat zeg je om mij een plezier te doen.
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven