Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

vrijdag 7 september 2018 om 13:48
Ik vind die hunk van Aysen behoorlijk leukSabeltandcavia schreef: ↑07-09-2018 09:59Ik hou ze ook niet uit elkaar en ik vind er bovendien niets hunkerigs aan. Alleen die accentloos Nederlands sprekende Spanjaard kan er mee door.
vrijdag 7 september 2018 om 13:54
Ja die van Aysen vind ik ook wel leuk.
Verder vind ik het superirritant dat de cliffhanger alweer om Nina draait. Vreselijk stom, debiel en niet leuk.
Gister voor het eerst op Rtl Lounge gekeken (heb die zender pas) dus lig een dagje voor
En wat Rik betreft, niemand blijft verlamd in Meerdijk dus dat komt ook weer goed.
Verder vind ik het superirritant dat de cliffhanger alweer om Nina draait. Vreselijk stom, debiel en niet leuk.
Gister voor het eerst op Rtl Lounge gekeken (heb die zender pas) dus lig een dagje voor

En wat Rik betreft, niemand blijft verlamd in Meerdijk dus dat komt ook weer goed.

vrijdag 7 september 2018 om 16:56
Oh ja Jack. By far de hunk der hunken in Meerdijk

vrijdag 7 september 2018 om 20:33
De zomervakantie is voorbij dus die zit op school.
vrijdag 7 september 2018 om 22:06
vrijdag 7 september 2018 om 23:03

vrijdag 7 september 2018 om 23:13
Nee, dat deden ze voorheen ook niet.. zal wel een nieuwe tactiek zijn om de aanfluiting die ze er verder van maken te verhullen ofzo..daenerys79 schreef: ↑07-09-2018 23:03Nina zal niet meer zwanger zijn, toch? dan zou ze al ruim 3 maanden zijn, dat zou ze toch wel merken/zien?
En wat ik wel apart vind is dat ze niet doorgegaan zijn op de dag na de cliff maar dat meerdijk ook 2 maanden verder is. dat deden ze voorheen toch niet?
Ik geef antwoord op je andere vraag in het wit hieronder..
Nina is steeds misselijk en doet een zwangerschapstest, deze blijkt positief en ze verteld de Spanjaard dat hij vader wordt. Dat kan want ze hebben liggen seksen. Hij gelooft niet echt dat het van hem is en vraagt of ze zwangerschapstest ook aangeeft hoelang ze zwanger is. Nee, helaas niet. Daarna vertrekt Nina met onbekende bestemming omdat ze niet terug wil naar Meerdijk zoals de Spanjaard graag wil. Ik weet niet of het normaal is dat zwangerschapsmisselijkheid pas na 2 maanden begint.. Het kan alle kanten op dus.. van Amir of van de Spanjaard..
zaterdag 8 september 2018 om 14:30
[quote=GinnyJones post_id=28992822 time=1536354797 user_id=329643]
Nee, dat deden ze voorheen ook niet.. zal wel een nieuwe tactiek zijn om de aanfluiting die ze er verder van maken te verhullen ofzo..
Aha... thanx! ik hou van spoilers. Ik vond het ook al te snel dat wij te zien kregen waar ze was...
Nee, dat deden ze voorheen ook niet.. zal wel een nieuwe tactiek zijn om de aanfluiting die ze er verder van maken te verhullen ofzo..
Aha... thanx! ik hou van spoilers. Ik vond het ook al te snel dat wij te zien kregen waar ze was...
Don't cry, buy a bag and move on.

zaterdag 8 september 2018 om 18:16
Nou, dat vind ik een beetje lullig van je hoor.. Janine is erg druk bezig met haar nieuwe luisterboek voor storytel...Sabeltandcavia schreef: ↑08-09-2018 15:24Voor het eerst in de geschiedenis van gtst hebben ze in Meerdijk ook zomervakantie. Zouden ze ook weekends gaan invoeren? Niet dat het wat uitmaakt want niemand werkt.

dinsdag 11 september 2018 om 09:38
Nog niet hersteld van d’r burn-out, te snel weer aan het werk, probeert d’r fouten te verbergen (net zoals toen ze de creditcard van Janine had leeggetrokken)
Uiteindelijk komt alles uit, iedereen boos, maar toch ook weer niet want ja, burn-out he!

dinsdag 11 september 2018 om 11:26
Dat zeg je om mij een plezier te doen.
Ik vind hier dingen van.