Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 19 september 2018 om 20:42
karin6789 schreef: ↑19-09-2018 20:28Vliegreis: veel te zwaar, vooral heen maar terug moest 1 dag later en weer bijna aansluiting gemist vanwege oponthoud.
Verblijf bij zoon: hij deed vaak lullig, maakte dan wel excuses, maar korte tijd later weer meer van hetzelfde.
Ik werd na 3 dagen ziek: bronchitis, moeite met adem halen en droge hoest, dus ook heel slecht slapen.
Heel moe werd ik ervan en ben ik nog steeds. Gelukkig gaat het weer na een poosje vanzelf over als je maar rustig doet.
Ik moest van opluchting huilen toen ik mijn man weer zag die me afhaalde van Schiphol.
Nooit geen Amerika meer wat mij betreft.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
woensdag 19 september 2018 om 20:54
Ik weet zelfs niet welke mensen je daarmee bedoelt eigenlijk. Die uitdrukking wordt door beide kanten gebruikt. Racisten die een reden zien om racistisch te zijn trekken de racisme-kaart (door racistisch te zijn). Mensen die daar op reageren en het racisme noemen, trekken dus weer volgens die racisten de racisten-kaart (door iemand racistisch te noemen).
Ik ben wel benieuwd welke je bedoelde eigenlijk.
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 19-09-2018 20:56
39.08% gewijzigd
woensdag 19 september 2018 om 20:55
Ach, misschien dat ze ooit toch nog een kind krijgen.Pipistrello schreef: ↑19-09-2018 20:49Nooit geen?
Na je verhaal zou ik denken dat je nooit meer wilt gaan.
Dan wordt het wel moeilijk om er niet heen te gaan, ik smelt totaal weg bij een kleinkind.
\
Bedankt trouwens voor het medeleven!
woensdag 19 september 2018 om 20:55
Laat ik van mijn kant uit vast helder zijn: Ik denk dat mensen die racistisch zijn niet direct een lager zelfbeeld hebben. Ik zie genoeg mensen die racistisch zijn die juist een overdreven eigendunk hebben. Ik denk dat ze vooral een beetje dom en onzeker zijn en daarom houvast zoeken in simplistische en onnozele 'waarheden'. Racisme is vooral erg makkelijk. Je hoeft vooral niet na te denken voor een snelle fix. En je hebt altijd ook snel een groepje dito simplistische types die het heel erg met je eens staan te zijn.
Het is een voetbalwedstrijd organiseren met de NVBS en ze vervolgens uitschelden voor watjes omdat ze niet mee willen doen, of ze uitschelden voor een stelletje blinden als ze wel mee doen. Je kan niet verliezen. Maar in feite ben natuurlijk wel een loser.
Het is een voetbalwedstrijd organiseren met de NVBS en ze vervolgens uitschelden voor watjes omdat ze niet mee willen doen, of ze uitschelden voor een stelletje blinden als ze wel mee doen. Je kan niet verliezen. Maar in feite ben natuurlijk wel een loser.
woensdag 19 september 2018 om 20:59
Ik gok dat ze bedoelde dat iemand roept dat je een racist bent als je Glennis geen goede of fijne zangeres vind. Of als je moet lachen om het filmpje van Lubach.shifty schreef: ↑19-09-2018 20:54Ik weet zelfs niet welke mensen je daarmee bedoelt eigenlijk. Die uitdrukking wordt door beide kanten gebruikt. Racisten die een reden zien om racistisch te zijn trekken de racisme-kaart (door racistisch te zijn). Mensen die daar op reageren en het racisme noemen, trekken dus weer volgens die racisten de racisten-kaart (door iemand racistisch te noemen).
Ik ben wel benieuwd welke je bedoelde eigenlijk.
Tenminste daar heb ik de kaart gisteren en vandaag gezien.
Die kaart.
woensdag 19 september 2018 om 21:02
Karin
Het was al spannend voor je om alleen te reizen, dat reizen viel tegen. En je 'voegen' in een bestaand en voor jou vreemd iets is voor alle partijen niet makkelijk. En toen werd je ook nog eens ziek terwijl je ook nog eens naar huis terug ging. Laat het even bezinken. Misschien dat je dan wel mooie momenten ziet.
oudblond wijzigde dit bericht op 19-09-2018 21:03
2.99% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 19 september 2018 om 21:03
Nou heeft niemand dat geroepen / dat om die redenen geroepen.Lucifer2018 schreef: ↑19-09-2018 20:59Ik gok dat ze bedoelde dat iemand roept dat je een racist bent als je Glennis geen goede of fijne zangeres vind. Of als je moet lachen om het filmpje van Lubach.
Die kaart.
Hooguit kun je zeggen dat er bedenkingen zijn geuit waarom bijv Glennis zo weinig funfactor lijkt te hebben.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 19 september 2018 om 21:04
Voor wat dan ?Lucifer2018 schreef: ↑19-09-2018 21:02Kijken hoe lang het duurt voor ik een bannetje heb. Er is vast wel iemand die een stafje klaar hebeft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 19 september 2018 om 21:04
Deze kaart jaLucifer2018 schreef: ↑19-09-2018 20:59Ik gok dat ze bedoelde dat iemand roept dat je een racist bent als je Glennis geen goede of fijne zangeres vind. Of als je moet lachen om het filmpje van Lubach.
Die kaart.
woensdag 19 september 2018 om 21:06
Nou, ik kan lezen.blijfgewoonbianca schreef: ↑19-09-2018 21:03Nou heeft niemand dat geroepen / dat om die redenen geroepen.
Hooguit kun je zeggen dat er bedenkingen zijn geuit waarom bijv Glennis zo weinig funfactor lijkt te hebben.
Maar het is inderdaad heel mooi verwoord. Zoals altijd.
woensdag 19 september 2018 om 21:06
Lucifer2018 schreef: ↑19-09-2018 20:59Ik gok dat ze bedoelde dat iemand roept dat je een racist bent als je Glennis geen goede of fijne zangeres vind. Of als je moet lachen om het filmpje van Lubach.
Die kaart.
Ah thx!
woensdag 19 september 2018 om 21:43
Ja, ik voer een prima gesprek hoor.