Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 19 september 2018 om 22:07
Wat een mooi advies.Oudblond schreef: ↑19-09-2018 21:02KarinHet was al spannend voor je om alleen te reizen, dat reizen viel tegen. En je 'voegen' in een bestaand en voor jou vreemd iets is voor alle partijen niet makkelijk. En toen werd je ook nog eens ziek terwijl je ook nog eens naar huis terug ging. Laat het even bezinken. Misschien dat je dan wel mooie momenten ziet.
woensdag 19 september 2018 om 22:34
the_Wicked_Witch schreef: ↑19-09-2018 22:29Ik wees de mods op een mogelijke trol.
Gewist wegens off topic![]()
Ze dachten waarschijnlijk dat je ook verwees naar bladaaneenboom maar dat is geen trol in de definitie die hier gehanteerd wordt.
woensdag 19 september 2018 om 22:40
Welnee. Ik quote de betreffende user die overduidelijk een trol topic had geopend.
Over haar kind, of ze nadeel zou ondervinden van het feit dat ze Shaniqua heet.
woensdag 19 september 2018 om 22:42
the_Wicked_Witch schreef: ↑19-09-2018 22:40Welnee. Ik quote de betreffende user die overduidelijk een trol topic had geopend.
Over haar kind, of ze nadeel zou ondervinden van het feit dat ze Shaniqua heet.
lijkt me hele legitieme vraag?
woensdag 19 september 2018 om 23:02
Ik bedoelde t gekscherend. Trollen komen altijd met 'hele legitieme vragen'the_Wicked_Witch schreef: ↑19-09-2018 22:44Vast wel. Maar mijn opmerking in het modtopic was hoe dan ook niet off topic.
Belachelijk natuurlijk dat je bericht gewist werd (bloedserieus!).
woensdag 19 september 2018 om 23:05
donderdag 20 september 2018 om 11:21
Topic over de vier overleden kinderen.