Advies please

14-03-2009 13:38 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva dames,

Ik ben een jonge dame die wel wat advies kan gebruiken. Ik ben ongeveer 3/4 jaar geleden met een jongen (die ik wel al een tijdje kende) mee naar huis gegaan (alles beh seks). Daarna zagen we elkaar een tijdje niet maar dat vond ik niet erg. Toen begon hij mij alleen weer te smsen en hebben we wat afgesproken, wederom heel gezellig. Ik wist alleen niet dat hij een vriendin had. Maandenlang (met tijden van mij negeren en heel leuk doen) hebben we deze affaire voortgezet en nu is het uit tussen hem en zijn vriendin. Ik kon niet anders dan blij zijn. Alleen nu hij heeft met andere meisjes ook dingen gedaan. Hij blijft me wel smsen en wilt weer afspreken. Hij is heel charmant en ieder wilt hem wel. Wat moet ik doen? Maak ik een kans?
Je maakt geen kans op een langdurige liefdesrelatie. Je maakt wel kans op casual seks. Afhankelijk van je voorkeur voor een van beide zou ik besluiten er wel of niet op in te gaan.
Nee. Player.
Is dit ook zo'n topic voor de glazen bol?

Even dan een serieuze vraag aan TO, al is het een coachings-inkoppertje:

Ellaatje, wat wil je zelf?
Wat je moet doen? Dat ligt eraan wat je wil! Wil je een van de vele zijn? Dan lekker met hem blijven afspreken en ervan genieten.

Wil je een serieuze relatie? Dan moet je wegwezen bij deze meneer en een andere, leuke, eerlijke, trouwe jongen zoeken.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Wil je een kans maken bij iemand die je steeds heeft genegeerd en je waarschijnlijk zal bedonderen?
Wat je moet doen? Deze onbetrouwbare eikel negeren en hem in zijn eigen sop laten gaarkoken.

Even serieus: dat hij tijdens zijn relatie met jou en andere meisjes dingen deed, betekent hoogstwaarschijnlijk dat ie bij een eventuele verkering met jou zijn handen (en andere lichaamsdelen) ook niet thuis zal houden.
Haha, volgens mij is t een unaniem advies!
Heel hard weg rennen.
Wegwezen? Of lijkt het je een prettig idee dat hij er nog andere scharrels dan alleen jou op na houdt? Dan moet je vooral blijven, maar dit lijkt me weer net zo'n onverbeterlijk tiepje. Allene de lusten en niet de lasten. Een relatie gaat om meer en vooral wederzijds respect.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Tsja, ik wist het ook wel al, ik had alleen bevestiging nodig denk ik. Ik wil niet een van vele zijn. Ik voel me niet speciaal bij hem en niet bijzonder. Dan nog eens wat: hoe breng ik hem dit? Gewoon niks zeggen, negeren (his favorite methode)? Brief/e-mail/sms sturen? In person het zeggen? En wat moet ik zeggen. Hem de huid volschelden, want hij heeft me echt onzettend rot laten voelen. Aan de andere kant heeft hij nooit gezegd dat ie iets met me wilde beginnen... Daar komt wel bij dat hij een aantal pikante foto's van mij heeft waarvan ik niet wil dat ze uitlekken. Hoe dit aan te pakken?
Ik denk dat het hem weinig kan schelen. Zijn genoeg anderen toch?

Dus, gewoon zeggen dat je niet mee uit gaat oid als hij je smst. Jij hoeft niks uit te leggen hoor. Jullie hadden toch ook niks?
Beetje dom, zeker nog digitale foto's ook? Waar je nog herkenbaar op staat ook?

Niets aan te doen. Niet uitschelden, gewoon netjes contact verbreken en hopen dat de foto's nergens verschijnen. Voortaan geen vage scharrels meer digitale pikante foto's laten maken waar je herkenbaar op staat.
ellaatje,

"maak ik kans?"

Ja, om geneukt te worden, net als vele andere meisjes.

Een serieuze relatie zit er niet in.
sorry, niet alles gelezen:...

Ga geen stennis maken, houd de eer aan jezelf.

En die foto's gebruikt hij alleen als machtsmiddel.

Ga daar niet op in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven