Slapste excuses die je kreeg na zijn vreemdgaan
maandag 24 september 2018 om 10:53
Dag dames
Ben even benieuwd wat je als slapste, meest ongeloofwaardige en bijna humoristische excuus wat je van je (ex-) partner ooit hebt gehoord nadat zijn vreemdgaan werd ontdekt.
Ik trap af:
Nadat ik mijn ex op 1000-den telefoontjes en sms'jes (gsm specificatie ging over een periode van 3 jaar) had betrapt naar zijn minnares toe, kwam hij met het volgende briljante excuus:
'Het was allemaal begonnen nadat x mij belde om over de problemen met haar vriend te praten. Ik bood een luisterend oor en het was zo geslaagd dat zij EN haar vriend mij samen begonnen te bellen om hun relatieproblemen telefonisch met mij te bespreken. Ze zaten in zwaar weer, dus ja ook om 01.00, 03.00 en om 05.30 uur in de ochtend hadden ze me soms nodig, soms wel heel de dag door, ik voelde me op den duur zo verantwoordelijk voor het slagen van hun relatie'
Ik: 'Dus jij bood jarenlang psychologische bijstand en relatietherapie via de telefoon aan, aan een koppel dat ik niet kende, zelfs midden in de nacht en heel de dag door?' (wij sliepen even een tijdje apart ivm huilbaby)
Hij: ja zoiets ja, toen ging het uit tussen hen en bleef ze mij alleen bellen voor verdere psychologische bijstand)
(Ps hij is arbeider van beroep dus waar en wanneer hij een opleiding psychologie of relatietherapie had gevolgd is me een raadsel, hij had haar gewoon versierd op een bijeenkomst, ze was single)
Jaren later heb ik me met vriendinnen krom gelachen hierover
Welk hilarisch excuus hebben jullie wel eens gehoord?
Ben even benieuwd wat je als slapste, meest ongeloofwaardige en bijna humoristische excuus wat je van je (ex-) partner ooit hebt gehoord nadat zijn vreemdgaan werd ontdekt.
Ik trap af:
Nadat ik mijn ex op 1000-den telefoontjes en sms'jes (gsm specificatie ging over een periode van 3 jaar) had betrapt naar zijn minnares toe, kwam hij met het volgende briljante excuus:
'Het was allemaal begonnen nadat x mij belde om over de problemen met haar vriend te praten. Ik bood een luisterend oor en het was zo geslaagd dat zij EN haar vriend mij samen begonnen te bellen om hun relatieproblemen telefonisch met mij te bespreken. Ze zaten in zwaar weer, dus ja ook om 01.00, 03.00 en om 05.30 uur in de ochtend hadden ze me soms nodig, soms wel heel de dag door, ik voelde me op den duur zo verantwoordelijk voor het slagen van hun relatie'
Ik: 'Dus jij bood jarenlang psychologische bijstand en relatietherapie via de telefoon aan, aan een koppel dat ik niet kende, zelfs midden in de nacht en heel de dag door?' (wij sliepen even een tijdje apart ivm huilbaby)
Hij: ja zoiets ja, toen ging het uit tussen hen en bleef ze mij alleen bellen voor verdere psychologische bijstand)
(Ps hij is arbeider van beroep dus waar en wanneer hij een opleiding psychologie of relatietherapie had gevolgd is me een raadsel, hij had haar gewoon versierd op een bijeenkomst, ze was single)
Jaren later heb ik me met vriendinnen krom gelachen hierover
Welk hilarisch excuus hebben jullie wel eens gehoord?
hanaa wijzigde dit bericht op 24-09-2018 12:54
10.53% gewijzigd
maandag 24 september 2018 om 11:01
maandag 24 september 2018 om 11:04
Oh nee dit is pas lachwekkendWhatsinaname1988 schreef: ↑24-09-2018 11:02Nadat ik mijn ex op heterdaad had betrapt met zijn broek op zijn enkels, er zelfs nog foto’s van had genomen etc kreeg ik de reactie “ dat ben ik niet”. En dat ook nog tot in den treure volhouden he.

maandag 24 september 2018 om 11:05
Had je iets met Shaggy?Whatsinaname1988 schreef: ↑24-09-2018 11:02Nadat ik mijn ex op heterdaad had betrapt met zijn broek op zijn enkels, er zelfs nog foto’s van had genomen etc kreeg ik de reactie “ dat ben ik niet”. En dat ook nog tot in den treure volhouden he.
maandag 24 september 2018 om 11:05

Maar soms kun je je gewoon niet voorstellen welke slappe ongeloofwaardige excuses er uit de hoed worden getoverd.
Jaren later kun je er meestal keihard om lachen

maandag 24 september 2018 om 11:24
"Ik ben gehackt" na keer op keer hetzelfde nr op zijn telefoonrekening.
"Ik wist niet dat ik nog contact met haar had. Dacht dat dat voor jouw tijd was." (Gesprek wat ik vond was nog geen 2 weken oud)
"Ik kan me niet herinneren seks met haar te hebben gehad"
Blablabla. Niet te geloven welke onzin hij allemaal durfde uit te kramen.
"Ik wist niet dat ik nog contact met haar had. Dacht dat dat voor jouw tijd was." (Gesprek wat ik vond was nog geen 2 weken oud)
"Ik kan me niet herinneren seks met haar te hebben gehad"
Blablabla. Niet te geloven welke onzin hij allemaal durfde uit te kramen.
maandag 24 september 2018 om 12:26

maandag 24 september 2018 om 12:36
Dat is dan wel weer lief!
Een ex zei een keer dat het er om ging voor wie je zorgde, voor wie je je verantwoordelijk voelde, van wie je hield. Het erge is dat ik het op zich daar wel mee eens was. Maar ik mocht niet van hem wat hij van zichzelf mocht...

maandag 24 september 2018 om 12:52
“Ja maar jij was ziek, dus dat dreef me ertoe het buiten de deur te zoeken, jij wilde toch geen seks?”
Vrij vertaald: “Het is jouw schuld, eigenlijk heb je me ertoe gedwongen, je hebt me nog net niet gesmeekt om vreemd te gaan.” (Toen ik het zo vertaalde keek hij me glazig aan en ontkende het niet eens)
“Ja, maar er was niks meer aan met jou, ik heb ook gevoel” (Ik was net hersteld van een depressie toen ik erachter kwam...)
Vrij vertaald: “Het is jouw schuld, eigenlijk heb je me ertoe gedwongen, je hebt me nog net niet gesmeekt om vreemd te gaan.” (Toen ik het zo vertaalde keek hij me glazig aan en ontkende het niet eens)
“Ja, maar er was niks meer aan met jou, ik heb ook gevoel” (Ik was net hersteld van een depressie toen ik erachter kwam...)
maandag 24 september 2018 om 15:39

maandag 24 september 2018 om 16:15

maandag 24 september 2018 om 21:56
“Ik dacht dat je dood zou gaan”
Ja dat zei hij echt toen bleek dat hij vreemd was gegaan terwijl ik voor mijn leven lag te vechten in het ziekenhuis. Ik dacht nog even dat hij bedoelde dat hij troost zocht in een moeilijke tijd waarin hij zich zorgen maakte over zijn vrouw. Nee, hij zocht alvast vervanging want huishouden, seks, alleen is maar alleen. Nu kan ik er om lachen, zo absurd is het.

Ja dat zei hij echt toen bleek dat hij vreemd was gegaan terwijl ik voor mijn leven lag te vechten in het ziekenhuis. Ik dacht nog even dat hij bedoelde dat hij troost zocht in een moeilijke tijd waarin hij zich zorgen maakte over zijn vrouw. Nee, hij zocht alvast vervanging want huishouden, seks, alleen is maar alleen. Nu kan ik er om lachen, zo absurd is het.