Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 26 september 2018 om 11:56
Dat zeg ik, totaal ander padje. Vandaar dat ik mijn bericht ook weggehaald had

woensdag 26 september 2018 om 12:15
TanteBedelia schreef: ↑26-09-2018 11:44Dat kan je toch ook zelf lezen in het bantopic?
Zo geheimzinnig is dat niet hoor.
Het is geen speurtocht toch? Waarom niet gewoon even zeggen wat je bedoelt?

woensdag 26 september 2018 om 12:36
Precies dit. Moet je eerst het bantopic opzoeken, dan nog de laatste pagina. Je vindt het blijkbaar de moeite van het vermelden waard, dus zet er dan bij wie en wat je bedoelt.Pipistrello schreef: ↑26-09-2018 12:15Het is geen speurtocht toch? Waarom niet gewoon even zeggen wat je bedoelt?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 26 september 2018 om 12:40
TanteBedelia schreef: ↑26-09-2018 11:44Dat kan je toch ook zelf lezen in het bantopic?
Zo geheimzinnig is dat niet hoor.
Ja maar jij vindt het kennelijk zo belangrijk dat je het hier wil noemen, noem het dan direct.

woensdag 26 september 2018 om 12:40
TanteBedelia schreef: ↑26-09-2018 11:20Zo te lezen is de laatste ban in het bantopic weer opgeheven.
Pfff dit is toch gewoon een hele concrete mededeling zonder enig conclusie.
het betreft het bantopic.
het betreft de laatste ban (waar we het al een tijdje over hebben).
het betreft het opheffen hiervan.
Wat is hier nou vaag of suggestief aan?

woensdag 26 september 2018 om 13:00
Jij weet altijd precies wie er als laatste een ban heeft gehad?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 26 september 2018 om 13:05
Lady*Voldemort schreef: ↑26-09-2018 12:42Eens met de forumster met een obsessie voor correct taalgebruik en 'graftak' in haar motto.
Wie?
WIE?
WIE?

woensdag 26 september 2018 om 13:10
Lady*Voldemort schreef: ↑26-09-2018 12:51Alweer zo'n raadselachtig bericht. Waar ga je op overstappen dan? De tamtam?
https://m.youtube.com/watch?v=Tu6W9n5uwQU

woensdag 26 september 2018 om 13:47
Inderdaad ik houd ook niet van dat raadselachtige. Zeg gewoon om wie of waarover het gaat of zeg anders maar niks.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 26 september 2018 om 14:03
het betreft het bantopic.
het betreft de laatste ban (waar we het al een tijdje over hebben).
het betreft het opheffen hiervan.
Het is niet heel spannend. Het is geen spoorzoekertje. Het is geen kwestie van een goed geheugen hebben. Het staat daar waar ze zegt dat het staat en er staat wat ze zegt dat er staat. En het gaat ook nog gewoon over degene waar we het al de hele tijd over hebben. Ik snap echt niet wat er nou ingewikkeld of vaag of onduidelijk aan is.
Het enige wat ik irritant vind is dat er iets gemeld wordt zonder er iets van te vinden. Als er nou nog een mening bij stond konden we er nog iets van vinden of onderling van mening verschillen, of het hartgrondig met elkaar eens zijn. Maar droge kost kan ik overal wel vinden. Ik vind de meningen hier juist interessant.

woensdag 26 september 2018 om 14:14
Dat klopt niet. Inderdaad is de (inmiddels doorgestreepte) perma de laatste ban die hier besproken is. Maar dat betekent niet automatisch dat het nog steeds de laatste ban is in het bantopic. Er worden ook heel veel (perma)bannen uitgedeeld waar geen haan naar kraait, vanwege hengelen of onderzoekjes of de zoveelhonderdste perma van Mattje.