Vreemd whatsapp bericht
woensdag 26 september 2018 om 08:46
Hallo, vanochtend had ik van mijn man drie whatsapp berichten.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
woensdag 26 september 2018 om 14:56
Dus jouw buurvrouw neukt jouw broers, man, exen c.q. alle mannen?
En waarom je vriendinnen wel op hun woord vertrouwen, maar mannen per definitie niet?
Ik zeg niet dat ze allemaal vreemdgaan, maar wel dat ze regelmatig met andere appen of sexchatten. Vooral collega ‘s zijn favoriet.doemediema schreef: ↑26-09-2018 14:50Sorry voor off topic, maar deze forummer heeft echt even een knuffel nodig, wat heb jij een rotleven zeg, allemaal onbetrouwbare mannen om je heen!![]()
Onzin dat alle mannen vreemd gaan en sex willen met andere vrouwen.
woensdag 26 september 2018 om 14:57
Als je denkt dat hij gaat ontkennen en dat jij daardoor gaat (of blijft?) twijfelen, dan zou ik als ik jou was denk ik toch wel verder gaan zoeken. Laat hem nog niet weten wat jij weet.. Kan je in zijn telefoon als hij thuis is, denk je?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
woensdag 26 september 2018 om 14:59
Als jij het gevoel hebt dat hij niet eerlijk tegen je is dan zou ik dat vooral zeggen.
Als je vertrouwen in hem weg is dan zullen jullie samen moeten beslissen of je dat terug wil krijgen en hoe je dit weer kan herstellen

woensdag 26 september 2018 om 15:03
Hij zal het inderdaad vol blijven houden en met smoezen komen.
Kijk goed hoe hij reageert als je hem confronteert met de sites die je gevonden hebt.
Hij weet nu toch alleen nog maar dat je de apps die niet voor jou bedoeld waren gelezen hebt?
Dan zal jouw ontdekking van de sites als donderslag bij heldere hemel komen voor hem en heeft hij geen tijd gehad om daar een smoes voor te verzinnen
woensdag 26 september 2018 om 15:11
Die profielen kan iemand anders hebben aangemaakt, dus als ie het daar op gooit kan je daar heel weinig tegenin brengen.granny71 schreef: ↑26-09-2018 15:03Hij zal het inderdaad vol blijven houden en met smoezen komen.
Kijk goed hoe hij reageert als je hem confronteert met de sites die je gevonden hebt.
Hij weet nu toch alleen nog maar dat je de apps die niet voor jou bedoeld waren gelezen hebt?
Dan zal jouw ontdekking van de sites als donderslag bij heldere hemel komen voor hem en heeft hij geen tijd gehad om daar een smoes voor te verzinnen
Het enige echte bewijs zit op zijn telefoon, en dan vooral in zijn skype account. Als ie daarop inlogt met de naam die hij in de whatsapp heeft verstuurd, weet je genoeg.
woensdag 26 september 2018 om 15:11
Rosawinde schreef: ↑26-09-2018 14:52
Ik ben bang dat hij vol gaat houden dat hij van niks weet en het ook niet snapt.
Wat dan?
Mijn hoofd tolt ondertussen, kan niet meer helder nadenken.
Ik zou vanavond op tijd naar bed gaan, je voelt je niet lekker (niet gelogen) en eerst goed op onderzoek uitgaan.
Dan sta je sterker en weet je inmiddels ook hoe je verder wilt. Het is nu alleen speculeren, zeker als hij niet eerlijk is tegen je.
Bereidt je goed voor op het gesprek wat je morgen of van mij part in het weekend pas gaat voeren. Laat je niet leiden door emoties, want dan zeggen we vaak dingen die we niet menen.
Zorg voor bewijzen, leg de feiten dan op tafel en praat er dan in alle rust samen over.
Ik ben bang dat hij vol gaat houden dat hij van niks weet en het ook niet snapt.
Wat dan?
Mijn hoofd tolt ondertussen, kan niet meer helder nadenken.
Ik zou vanavond op tijd naar bed gaan, je voelt je niet lekker (niet gelogen) en eerst goed op onderzoek uitgaan.
Dan sta je sterker en weet je inmiddels ook hoe je verder wilt. Het is nu alleen speculeren, zeker als hij niet eerlijk is tegen je.
Bereidt je goed voor op het gesprek wat je morgen of van mij part in het weekend pas gaat voeren. Laat je niet leiden door emoties, want dan zeggen we vaak dingen die we niet menen.
Zorg voor bewijzen, leg de feiten dan op tafel en praat er dan in alle rust samen over.
Ik lijk zo braaf...
Gelukkig kunnen mensen mijn gedachten niet lezen.
Gelukkig kunnen mensen mijn gedachten niet lezen.
woensdag 26 september 2018 om 15:12

woensdag 26 september 2018 om 15:13
O wat enorm verdrietig! Sterkte.
Als je man gister om 23u een Wsap chat start incl Skype, dan heeft hij zich niet gister om 22:31 ingeschreven (toen jij naar bed ging). Er gaan wel wat dagen/tijd overheen voordat hij beet heeft en een en Wsap contact start.
Het hele hack verhaal of identiteisvervalsing kan echt in de smoezenparade worden bijgezet. Dan zou hacker toegang tot telefoon èn info over ongelijke bedtijden èn geld moeten uitgeven aan de genoemde sites. Èn zijn reactie was anders geweest: verbaasd, verward (want telefoon gehackt). Dat hij direct jou probeert een schuldgevoel aan te praten spreekt ook boekdelen.
Hopelijk speelt hij vanavond open kaart met je en trekt hij niet nog meer manipulaties uit de kast. Als hij (nog) enig respect voor je heeft, houdt hij zijn smoezen namelijk voor zich.
Als je man gister om 23u een Wsap chat start incl Skype, dan heeft hij zich niet gister om 22:31 ingeschreven (toen jij naar bed ging). Er gaan wel wat dagen/tijd overheen voordat hij beet heeft en een en Wsap contact start.
Het hele hack verhaal of identiteisvervalsing kan echt in de smoezenparade worden bijgezet. Dan zou hacker toegang tot telefoon èn info over ongelijke bedtijden èn geld moeten uitgeven aan de genoemde sites. Èn zijn reactie was anders geweest: verbaasd, verward (want telefoon gehackt). Dat hij direct jou probeert een schuldgevoel aan te praten spreekt ook boekdelen.
Hopelijk speelt hij vanavond open kaart met je en trekt hij niet nog meer manipulaties uit de kast. Als hij (nog) enig respect voor je heeft, houdt hij zijn smoezen namelijk voor zich.
woensdag 26 september 2018 om 15:16
Het zal je verbazen hoe dom/onnadenkend een intelligente man opeens kan zijn als hij denkt seks te kunnen krijgen.Chickeletta schreef: ↑26-09-2018 15:12Dat gaat natuurlijk niet werken. Ze heeft hem al “gesnapt” met de berichten en hem ermee geconfronteerd dat het onmogelijk is dat hij het níet was.

woensdag 26 september 2018 om 15:18
Ja joh, tuurlijk. Ze hebben 3 kinderen hé? Zoiets is misschien leuk als je 20 bent en een jaar een relatie hebt, maar niet als je een gezin hebt. Dan wordt het toch echt tijd om het op een volwassen manier uit te praten en zo nodig uit elkaar te gaan.
Sterkte TO! Lijkt me vreselijk k*t om er zo achter te komen.

woensdag 26 september 2018 om 15:19
Ze weet nog niks. Er bestaan ook mensen die dit doen om te zieken. Iets met onschuldig totdat het tegendeel bewezen is. Het is ook niet normaal. Maar het leven is geen rozengeur en maneschijn. Blijf relativeren.Grobbekuiken_ schreef: ↑26-09-2018 12:51Makkelijk lullen zo. Ze snapt niet wat er gaande is, mag ze dan even?
Trouwens, omdat heel veel mannen dat doen wil het nog niet zeggen dat iedereen het maar normaal moet vinden hè.

woensdag 26 september 2018 om 15:20
Nou zeg dat... gaat nou toch geen spelletjes zitten spelen?! Vooruit met de geit, in gesprek gaan en kijken waar dit heen gaat..lolly-pop schreef: ↑26-09-2018 15:18Ja joh, tuurlijk. Ze hebben 3 kinderen hé? Zoiets is misschien leuk als je 20 bent en een jaar een relatie hebt, maar niet als je een gezin hebt. Dan wordt het toch echt tijd om het op een volwassen manier uit te praten en zo nodig uit elkaar te gaan.
Nou ja.. dat dus..

woensdag 26 september 2018 om 15:22
9 van de 10 keer is het meest voor de hand liggende scenario ook datgene wat werkelijk gebeurd is.Meesterkees schreef: ↑26-09-2018 15:19Ze weet nog niks. Er bestaan ook mensen die dit doen om te zieken. Iets met onschuldig totdat het tegendeel bewezen is. Het is ook niet normaal. Maar het leven is geen rozengeur en maneschijn. Blijf relativeren.
woensdag 26 september 2018 om 15:25
Een volwassen gesprek moet van twee kanten komen. Als hij blijft ontkennen kom je natuurlijk niet verderlolly-pop schreef: ↑26-09-2018 15:18Ja joh, tuurlijk. Ze hebben 3 kinderen hé? Zoiets is misschien leuk als je 20 bent en een jaar een relatie hebt, maar niet als je een gezin hebt. Dan wordt het toch echt tijd om het op een volwassen manier uit te praten en zo nodig uit elkaar te gaan.